Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the Wanita Melayu Online.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Results 1 to 20 of 22

Hybrid View

  1. #1
    Peniaga Supreme @ An Nisa Mall
    Join Date
    30 Jul 2008
    Posts
    205

    Default SAYA TELAH BERJAYA DENGAN SD2!! SILA LIHAT TESTIMONI SAYA!

    Assalamualaikum WBT dan Selamat datang ke kedai EZ Diet @ Slim Diet II (SD 2)

    Kami memberi khidmat sokongan dan perundingan berdiet SDII yang lengkap dan boleh dipercayai kepada orang yang ingin menurunkan berat badan secara cepat, selamat dan tanpa perlu berlapar. Jadikan SDII sebagai diet anda yang terakhir dan kekal kurus dan sihat sepanjang hayat. SDII bukan hanya sekadar berdiet tetapi adalah sistem pengurusan kesihatan dan penurunan berat badan yang lengkap. Fahamilah program SDII dengan betul untuk mendapat manafaat kesihatan yang berterusan serta berat badan yang ideal.

    Cara-Cara Pembelian dan Penghantaran

    Sila call/sms/pm untuk membuat tempahan.
    Pembayaran boleh dibuat melalui Maybank, Public Bank dan RHB Bank melalui online atau cash deposit.

    No Acc . Maybank : 104115043778
    Nama : ROSFAZILA RAMLI

    No Acc. Public Bank : 4980417421
    Nama : ROSFAZILA RAMLI

    No Acc. RHB Bank :10406300033239
    Nama : ROSFAZILA RAMLI


    HARGA PASARAN


    Harga Pasaran : 1 tin SDII 420 gm
    Malaysia Barat : RM144
    Sabah, Sarawak & Brunei: RM153

    Harga Ahli : 1 tin SDII 420 gm
    Malaysia Barat : RM108
    Yuran keahlian RM50
    Sabah, Sarawak & Brunei: RM115
    YUran keahlian RM60

    1 TIN UNTUK SATU MINGGU PENGGUNAAN

    Hubungi kami terlebih dahulu sebelum membuat pesanan untuk mendapat harga promosi !

    Talipon or sms: 019-3345686 (Pn Iyla)Email : iyla_r@yahoo.com


    KOS PENGHANTARAN


    Malaysia Barat
    Penambahan harga pos adalah sebanyak RM10.00 bagi setiap kali penghantaran tidak mengambil kira jumlah yang dipesan. Harga Pos untuk pesanan yang melebihan RM1,000 adalah percuma.
    Selalunya tempoh penghantaran adalah 2 hari.


    Sabah, Sarawak & Brunei
    Penambahan harga pos adalah seperti berikut (mengikut berat):
    RM25 untuk 1 ke 3 tin
    RM30 untuk 4 ke 5 tin
    RM40 untuk 6 tin
    RM60 untuk 7 tin
    RM70 untuk 8 tin
    RM80 untuk 9 ke 12 tin

    Pesanan yang melebihi RM2,000.00 bagi Sabah & Sarawak tidak dikenakan apa-apa bayaran pos.
    Penghantaran ke Brunei adalah melalui alamat syarikat penghantaran di Limbang.
    Selalunya tempoh penghantaran adalah 3 hari.

    **Jadikan SD 2 solusi diet terakhir anda!!***
    Hubungi Pn Iyla : 019-3345686

  2. #2
    Peniaga Supreme @ An Nisa Mall
    Join Date
    30 Jul 2008
    Posts
    205

    Default Re: PROMOSI PEMBUKAAN KEDAI ...SLIM DIET II (SD 2)



    KELEBIHAN SD2 BERBANDING PRODUK LAIN

    1. Selamat dan efektif kerana bersumberkan alam semulajadi.
    2. Memegang rekod dunia penurunan berat badan sebanyak 64kg dalam masa 1 bulan.
    3. Berdasarkan jumlah jualan di Asia-Pasifik sahaja, Slim Diet II telah berjaya menurunkan sebanyak 6000 tan lemak di seluruh dunia sepanjang 21 tahun di pasaran.
    4. SDII adalah program pelangsingan badan yang pertama di dunia yang mengamalkan teknik diet karbohidrat rendah.
    5. Penurunan berat badan pada kadar 250g-500g setiap hari.
    6. Pada setiap 500g lemak yang dibakar ditukarkan menjadi tenaga kepada 3000 kalori.
    7. Tiada masalah kulit kendur & berkedut kerana SDII berasaskan protein soya.
    8. Tidak perlu berlapar. Program SDII mewajibkan anda makan 3 kali sehari.
    9. Membantu mengurangkan masalah kesihatan berkaitan obesiti.
    10. Menjimatkan, mudah, & terbukti berkesan.

  3. #3
    Peniaga Supreme @ An Nisa Mall
    Join Date
    30 Jul 2008
    Posts
    205

    Default Re: PROMOSI PEMBUKAAN KEDAI ...SLIM DIET II (SD 2)

    SAYA NAK KURUS !!!

    Kepada sesiapa yang nekad nak kurus, bolehlah cuba Slim Diet 2 ni. Ramai yang dah berjaya kurus. Ikut sahaja panduan pemakanan yang disyorkan.

    2 MINGGU YANG PERTAMA: 35 gram karbohidrat sehari sahaja dibenarkan..
    Biasanya penurunan berat badan yang mendadak akan berlaku ketika permulaan, dan lebih bagus jika diteruskan sehingga mendapat berat yang ideal.

    PEMAKANAN YANG DISYORKAN

    1.) Elakkan NASI, MI, MIHUN, LAKSA, LAKSAM, SPAGETTI, FETTUCINI, VERMICELLI, KUEW TIAU,OAT dan yang sebangsa dengannya.
    2.) Elakkan Roti, roti berserat, roti bun, rotiBoy, roti canai, roti jala, roti bakar, roti pastries dan apa2 yang sebangsa dengannya.
    3.) Elakkan Gula – gula pasir, gula melaka, gula merah, madu, gula-gula dan apa-apa yang bergula tinggi.
    4.) Elakkan Buah-buahan
    5.) Elakkan minuman bergula, jus buah-buahan, air bergas (coke, pepsi, 100plus, etc)
    6.) Elakkan snek seperti Twisties, biskut manis, nachos, popcorn, jeruk manis.
    7.) Elakkan segala bentuk kacang untuk 2 minggu. Tak kira kacang biasa, gajus, kuah kacang, dhal,ataupun apa-apa yang berkacang
    8.) Elakkan makanan berproses seperti kentang goreng, bebola ikan, bebola sotong.
    9.) Elakkan makanan bertepung seperti kek, biskut, kuih-muih.
    10. Elakkan makan burger. kalau nak makan tunggu selepas 2 minggu. Jangan makan roti sekali.
    ************************************************** ******
    Boleh Makan:
    1.) Ayam – panggang, steam, bakar, sup, satay, digoreng tanpa tepung.
    2.) Semua ikan – sama macam ayam, boleh grill, steam, goreng tanpa tepung. Tak kira ikan salmon, pari, tenggiri, terubok, ikan bilis…
    3.) Semua daging – rusa, lembu, kambing – buat steak, satay grill, sup ekor, daging bakar, disalai
    4.) Udang – bakar, tomyam, goreng dgn cili boh, etc. Elakkan sotong coz karbohidrat tinggi.
    5.) Sayur..kebiasaannya sayur yang kurang carbs berwarna hijau..semangkuk maksimum sehari..
    6.) Cheese Slice..hadkan 2-3 keping sehari..
    7.) Air kosong, air mineral -minum 8 gelas atau lebih sehari..kenape? air boleh bantu untuk pembakaran kalori dan penghadaman makanan..
    8.) Makan supplement dan vitamin seperti calcium dan multivitamin untuk membekalkan tenaga.

    MINUM BANYAK AIR 2-3 LITER SEHARI. Air membantu pembakaran lemak dengan lebih EFFEKTIF. Tidak ada istilah gemuk air atau apa sahaja. Kebanyakan orang gemuk dikenalpasti kurang minum 8-10 gelas air sehari. Minumlah sebelum dan selepas makan.

    Kalau rasa lapar pun kena minum air.

    Jangan lupa makan sarapan, tengahari dan makan malam. Makan malam sebelum jam 9 malam. Jangan ponteng makan!

    Contoh Sarapan / Breakfast
    1.) Telur rebus / omlete / telur goreng 1-2 biji
    2.) Chicken slice – 2-3 keping – (0.0 grams carb)
    3.) Salad
    4.) 2 skup Slim Diet 2



    Makan Tengahari / Makan Malam
    1.) Ikan panggang / ayam panggang / ayam goreng
    2.) Sup Ayam/ sup daging/ sup sayur /sup tomyam (elakkan sotong dan kerang) / sup ketam
    4.) Sayur-sayuran hijau
    5.) 2 SCOOP SLIM DIET 2

    PASTIKAN MINUM SLIM DIET 2 (2 SCOOP 4 X SEHARI) pagi, tengahari, petang dan sebelum tidur.

    Cuba dalam masa 2 minggu inshaallah penurunan yang mendadak akan berlaku...Maklumat Lanjut hubungi saya 019-3345686


  4. #4
    Peniaga Supreme @ An Nisa Mall
    Join Date
    30 Jul 2008
    Posts
    205

    Default Re: PROMOSI PEMBUKAAN KEDAI ...SLIM DIET II (SD 2)

    TESTIMONI!!

    Transformasi En Kamarul
    “Kamarul bermula makan SD2 ketika beratnya 92 kg. Mengalami berat badan
    berlebihan, sakit lutut dan pinggang 40″ menyebabkan beliau berusaha
    menurunkan berat badan. Setelah memakan SD2 selama 6 minggu beratnya turun
    sebanyak 12kg, tidak lagi mengalami sakit lutut dan saiz pinggang pun sudah
    turun ke 35″. Dulu baju saiz XL dan sekarang boleh ganti baju dengan anak
    dengan memakai saiz M. SD2 memang berkesan kerana ia juga menyebabkan kulit
    lebih tegang, warna kulit lebih cantik dan tampak lebih muda. Secara tidak
    langsung, Kamarul juga sekarang memberi khidmat nasihat dan membantu ramai
    orang menurunkan berat badan dan mencapai kepuasan apabila ramai menjadi
    sihat dan berjaya.”
    HUBUNGI PN IYLA : 019-3345686


  5. #5
    Peniaga Supreme @ An Nisa Mall
    Join Date
    30 Jul 2008
    Posts
    205

    Default Re: PROMOSI PEMBUKAAN KEDAI ...SLIM DIET II (SD 2)




  6. #6
    Peniaga Supreme @ An Nisa Mall
    Join Date
    30 Jul 2008
    Posts
    205

    Default Re: PROMOSI PEMBUKAAN KEDAI ...SLIM DIET II (SD 2)

    Turun 20kg dalam 2 bulan setengah!!!



  7. #7
    Peniaga Supreme @ An Nisa Mall
    Join Date
    30 Jul 2008
    Posts
    205

    Default Re: PROMOSI PEMBUKAAN KEDAI ...SLIM DIET II (SD 2)

    SEPULUH (10) AMALAN HARIAN SD 2

    Jika anda berdiet SD2 dan ingin menurunkan berat badan dengan kadar yang terbaik maka pastikan anda mengikuti kesemua sepuluh (10) amalan harian ini setiap hari. Sepuluh (10) amalan harian itu adalah seperti berikut:-

    1) Campurkan 2 skup SD2 ke dalam lebih kurang 250 ml air, goncang atau kacau sehingga larut dan minum. Ambil SDII sebanyak 4 kali sehari diselang-selikan dengan waktu sarapan pagi, makan tengahari dan makan malam. Boleh ambil sebelum atau selepas makan.

    2) Pilih makanan yang rendah karbohidrat (tidak lebih dari 35 gm sehari) dan makanlah sekurang-kurangnya tiga (3) kali sehari. Boleh makan lagi sekiranya merasa lapar. Kurang makan atau berlapar hanya akan merendahkan metabolisma dan melambatkan penurunan berat badan.

    3) Campurkan makanan anda dengan Lite Salt (garam makanan) atau/dan Lite Seasoner untuk menambah potassium serta mineral lain didalam makanan yang anda makan. Mineral yang cukup penting untuk mengelakkan rasa lenguh anggota badan, letih, mengantuk atau kekejangan kaki jika kekurangan elektrolit didalam badan ketika berdiet.

    4) Amalkan pengambilan 2 sudu teh cuka apple (Apple Cider Vinegar) setiap hari supaya pembakaran lemak dibadan dapat ditingkatkan. Boleh campurkan kedalam SD2 atau air kosong dan minum selepas makan.

    5) Ambil 4 sudu teh minyak “cold pressed” seperti minyak zaitun setiap hari. Boleh tambahkan dengan mengambil 2 biji kapsul Flaxseed Oil atau lain-lain minyak/lemak didalam ketegori asid lemak yang diperlukan (Essential Fatty Acids) untuk pembakaran lemak yang lebih optima serta kawalan kolesterol semasa berdiet.

    6) Ambil FiberMax atau serat makanan sebanyak 1 sudu besar kedalam SD2 atau segelas air kosong dan minum sebelum setiap kali kita makan. Ianya melawaskan pembuangan air besar dan juga membantu penurunan berat badan.

    7) Minum air kosong atau air mineral sekurang-kurangnya 2 litre sehari. Tambah minuman anda dengan meminum teh hijau atau teh herba yang sudah dinyah keffein dan tanpa gula.

    8) Jangan biarkan diri anda berlapar ketika berdiet. Berlapar hanya akan merendahkan metabolism anda dan melambatkan pembakaran lemak.

    9) Lakukan ujian air kencing dengan Keto sticks setiap hari untuk mempastikan pemakanan anda sudah betul mengikut keperluan berdiet. Dapatkan warna pink setiap hari untuk penurunan berat badan yang lebih banyak.

    10) Jalanilah cara hidup yang aktif seperti mengamalkan menggunakan tangga dari menaiki lift bagi tingkat yang rendah atau parkir kenderaan di tempat yang jauh supaya anda boleh beriadah secara tidak langsung. Jika mampu bersenamlah selama 30 minit setiap hari untuk mempercepatkan lagi pembakaran lemak. Pilihlah senaman aerobic yang mempercepatkan dengup jantung anda (cardio exercise) seperti berjongging atau berbasikal.

  8. #8
    Peniaga Supreme @ An Nisa Mall
    Join Date
    30 Jul 2008
    Posts
    205

    Default Re: PROMOSI PEMBUKAAN KEDAI ...SLIM DIET II (SD 2)



    Lagi satu kenapa saya suka tentang diet SD 2 ni, kita boleh periksa perkembangan kita dengan Ujian Ketostix yang dilakukan melalui air kencing (urine), kenal pasti ketona air kencing, pembakaran Lemak. Kaedah seperti ujian kehamilan.

    Ujian Air KencingWarna / Petunjuk PUTIH/Tiada – Pengambilan karbohidrat terlalu tinggi untuk menggalakkan pemecahan lemak (maknanya kita terlebih karbo, cadangan; kurangkan lagi karbo dalam menu) lemak tidak dibakar.

    MERAH JAMBU – Bacaan yang IDEAL yang menunjukkan pembakaran lemak (anda berada di landasan yang betul, kekalkan menu)

    UNGU - Perlu menambahkan karbohidrat dan pengambilan air (tambahkan sedikit karbo dalam menu)

    Pengambilan karbohidrat terbatas yang betul akan menukar;

    ~~> kertas ujian/Strip kepada Merah Jambu = Lemak dibakar

    ~~> kertas ujian /Strip tiada perubahan = Lemak tidak dibakar (pengambilan karbohidrat berlebihan)

    Penurunan berat badan akan CEPAT dan SELAMAT bila bacaan adalah MERAH JAMBU.

    Waktu yang paling sesuai untuk membuat ujian adalah seawal waktu pagi.

    (p/s: Strip Ketona mengambil masa 60 saat untuk menghasilkan warna)

    Jadi bila kita dapat warna putih, maknanya kita telah mengambil lebih karbo yg telah ditetapkan. Jika ungu bermakna kita kurang minum air atau terlalu sedikit mengambil karbo. Jika pink..kita boleh YAHOO! sebab pembakaran lemak sedang berlaku..itu yang bestnya yang saya tak dpt di mana-mana program diet sy sebelum ini.

    HUBUNGI SAYA : 019-3345686 untuk mendapatkan bacaan yang ideal bagi ujian ketostix anda

    SELAMAT MENCUBA!!!!

  9. #9
    Peniaga Supreme @ An Nisa Mall
    Join Date
    30 Jul 2008
    Posts
    205

    Default Re: PROMOSI PEMBUKAAN KEDAI ...SLIM DIET II (SD 2)





    KISAH BENAR Pn. Kartini

    SLPS MELAHIRKN ANAK PERTAMA 8THN LPS N ANAK KEDUA 4THN LPS...BERAT NAIK MNDADAK...LAHIRKN PULA OPRATE KEDUA2NYE....DI SAHKN PULA DARAH TINGGI N KENCING MANIS....SUNGGUH PUTUS ASE HIDUP INI...MASETU KN DRH TINGGI PRTNGHN 20AN N KNCNG MANIS AWAL 30AN....DAN SEMEMANGNYE PNGHIDAP MIGARAIN N GASTRIK YG SERIUS...BERATKU MASE TU 93KG LBH KURANG...NK DI BANDINGKN 50KG ZMN ANAK DARE.....PULUHAN RIBU HBS UTK DIET....SEPANJANG BERGELAR OBESITI TIDAK PRNH BERHNTI TRY PRODUK DIET!!!STLH NEKAD INGIN MNJDKN SD2 DIET TERAKHIR....HNYE 3BLN DIET BERSUNGGUH KINI BRTKU 60KG!!!!SAIZ SELUAR DARI 40 KINI 29!!!!YG PALING BEST....DRH TINGGI BERADA DI TAHAP PLNG NORMAL N KNCNG MANIS DOKTOR TLH BERHENTIKAN UBAT HOSPITAL SERTA MIGRAIN N GASTRIKU X PERNAH MNYERANG LAGI....TERIMA KASIH ALLAH...JODOHKU BERSAMA SD2!!!!!SYUKUR...SYUKUR...SYUKUR.....

    KEPADA MEREKA YANG MENGALAMI MASALAH BERAT BADAN, LELAKI DAN WANITA

    HUBUNGI PN IYLA 019-3345686 JGAN MALU JANGAN SEGAN.

    NAK SIHAT, NAK CANTIK, NAK LANGSING..CUBALAH SLIMDIET II.
    SANGAT-SANGAT BERKESAN..

    -Memegang Rekod Dunia dengan penurunan berat badan 64kg dalam masa 1 bulan
    -Melangsingkan badan secara sihat & semulajadi dengan program yang ringkas & mudah
    -Sihat dengan zat-zat pemakanan yang seimbang
    -Kadar penurunan berat yang seimbang & sekata, tiada masalah kulit kendur & berkedut
    -Masalah kesihatan yang dialami bertambah baik tanpa disedari

  10. #10
    Peniaga Supreme @ An Nisa Mall
    Join Date
    30 Jul 2008
    Posts
    205

    Default Re: PROMOSI PEMBUKAAN KEDAI ...SLIM DIET II (SD 2)

    20 ORANG DI CARI!!

    Saya mencari 20 orang untuk turun berat badan sebelum Hari Raya 2012. Saya tahu ramai yang nak turunkan berat badan tapi tak tau caranya. Ramai yg telah cuba tp sering menyerah ketika masih di garisan permulaan. Kadang-kadang kita perlu seseorang untuk mengingatkan kita dan memotivasikan sepanjang tempoh berdiet. Sy tahu ia bukannya satu proses yang mudah. Saya tahu kerana saya juga telah dan sedang melaluinya.

    Jika anda hendak saya memantau penurunan berat badan anda, bantu anda mendisiplinkan diri, bimbing anda tntg tabiat pemakanan yang sihat dan ubah gaya hidup, sila telefon sy. Inshaallah sy akan membantu anda.

    Tapi pastikan anda benar-benar serius untuk menurunkan berat badan untuk kelihatan sihat dan cantik!

    PM/call pn Iyla 019-3345686

    HAYATI LA KATA-KATA MY BEST FREN NI

    ]

  11. #11
    Peniaga Supreme @ An Nisa Mall
    Join Date
    30 Jul 2008
    Posts
    205

    Default Re: PROMOSI PEMBUKAAN KEDAI ...SLIM DIET II (SD 2)

    Lebih banyak TESTIMONI DAN TIPS-TIPS serta MAKLUMAT DI FAN PAGE


    Sila LIKE

    Ez Diet Dengan Slim Diet II (SD 2)

    Tkasih : Pn Iyla : 019-3345686

  12. #12
    Peniaga Supreme @ An Nisa Mall
    Join Date
    30 Jul 2008
    Posts
    205

    Default Re: SLIM DIET II (SD 2)...PROMOSI PEMBUKAAN KEDAI

    http://[IMG]http://i834.photobucket.....jpg[/IMG]


    FIBER MAX : (SERAT MAKANAN)
    Testimoni Pengguna Fibre Max

    Hari ini (3 mei) dapat sms dari Penguna Fibre Max..Minum Fibre ni memang best, walau rasa tawar, tp memang melawaskan pembuangan air besar..Tanpa perlu melalui proses yang menyakitkan..Tidak perlu kerap ketandas, tiada sakit perut/cirit birit..100% Selamat. Paling penting tidak mengangu pergerakkan atau aktiviti.. Perut pun dah nampak banyak perubahan...

    Alhamdulillah dan tahniah! Memang kebanyakan orang yang berdiet memang akan menghadapi masalah sembelit. lebih-lebih lagi jika dia memang mengalami sembelit walaupun sebelum diet. Jadi penyelesaiannya ialah dengan mengambil FIBREMAX.

    Cara Penggunaannya:

    Ambil 1 sudu besar serat makanan dicampur dengan segelas air setiap hari setiap kali sebelum makan untuk mengelakkan anda sembelit ketika berdiet disamping menyebabkan anda kenyang, membantu kawalan gula dalam darah, meningkatkan kesan insulin dengan lebih baik serta membantu penurunan berat badan dengan lebih banyak secara keseluruhan..

    p/s..boleh dicampur dengan bancuhan slimdiet ii..
    diambil secara konsisten, penyingkiran lemak dibahagian perut akan menampakkan hasil yang amat memuaskan..Melawaskan pembuangan air besar tanpa cirit birit..

    FiberMax – Suplemen Serat Makanan Semulajadi (untuk membantu mereka yang susah untuk buang air besar)

    Membantu penghadaman yang sihat untuk jangka panjang
    New Image FibreMax terdiri dari campuran ekstrak akar chicory, psyllium, serat soya, dedak gandum dan pektin. Bahan-bahan tersebut diformulasikan sebagai bahantara untuk membersihkan usus secara selesa dan berkesan. Campuran lima serat semulajadi dalam FiberMax dipilih berdasarkan sifat khususnya yang istimewa.
    Sekiranya anda berdiet, pengambilan serat campuran yang disyorkan adalah sebanyak 30 gm ke 40 gm sehari akan membantu anda menurunkan berat badan dengan lebih baik dan berkesan.

    MASALAH SUKAR BUANG AIR BESAR? MASALAH PERUT BUNCIT? CUBALAH FIBRE MAX..

    Fibre Max - Suplemen Serat Makanan Semulajadi (untuk membantu mereka yang susah untuk buang air besar)
    -baik untk usus, membantu mencuci dan membersihkan usus
    -secara tak langsung membantu menyingkirkan lemak pada bahagian perut dan badan..
    -PALING PENTING TIDAK PERLU MELALUI PROSES PEMBUANGAN AIR BESAR YANG MENYAKITKAN, TIADA CIRIT BIRIT. 100% SELAMAT.

    ANDA MEMPUNYAI MASALAH SEMBELIT? PERUT BUNCIT?
    CUBALAH FIBRE MAX, DIJAMIN BERKESAN DAN SELAMAT!!!
    TANPA PERLU KERAP BUANG AIR BESAR, TIADA CIRIT BIRIT/SAKIT PERUT




    Hubungi : Pn iyla : 019-3345686

  13. #13
    Peniaga Supreme @ An Nisa Mall
    Join Date
    30 Jul 2008
    Posts
    205

    Default Re: SLIM DIET II (SD 2)...PROMOSI PEMBUKAAN KEDAI

    SILALAH MASUK.....JOM KURUS BERSAMA-SAMA SEBELUM RAYA NI...!!!

  14. #14
    Peniaga Supreme @ An Nisa Mall
    Join Date
    30 Jul 2008
    Posts
    205

    Default Re: SLIM DIET II (SD 2)...PROMOSI PEMBUKAAN KEDAI



    SD2 @ SLIM DIET 2 : PRODUK PELANSINGAN BADAN YANG TERPANTAS :


    Dgn pakej 4 tin Sd2 & 1 tin FiberMax anda dpt menurunkan berat badan dlm 10kg sebulan. Saya tlh berjaya melakukannya, anda juga boleh!!! Apa tunggu lagi jgn biarkan OBESITI membelenggu diri kita. Bdn perlukan tenaga tiap2 hari.Tenaga dibekalkan melalui karbohidrat dan gula. Pg mkn nasi lemak+teh tarik.tghari mkn nasi kandar+air sirap. Mlm mkn nasi goreng kg+teh ais. bygkan brp byk carbs+gula yg msk dlm bdn sedangkan bdn cuma perlukan sikit je carbo utk bina tenaga..yg lebih2 tu dia simpan sbg lemak.sbb tu ada mangsa tsunami yg tertimbus berhari2 masih blh hidup tanpa makanan sbb bdn bkr balik lemak lama utk dpt tenaga.sbb tu saya kata,tanpa carbo n sugar,kite masih blh hidup.protein plak,bina otot2 supaya bila kurus,bdn tak menggeleber..inilah konsep sd2 sbnrnya.minum sd2,perut kenyang sbb segala vitamin dan zat2 dah lengkap masuk dlm bdn.tak mkn nasi,tp bdn still ada tenaga.protein jdkan bdn cantik n tak menggeleber..badan kurus,kulit cantik,hati senang.




    Pm @ call pn iyla : 019-3345686


    PROGRAM PELANGSINGAN TERPANTAS DI DUNIA.Membakar Lemak dgn Cepat Tanpa Perlu Berlapar......


    7 TIPS KURUS DENGAN SD21. Campurkan 2 skup SDII ke dalam 200 ml air sejuk, goncang sehingga larut dan minum. Ambil SDII sebanyak 4 kali sehari diselang-selikan dengan waktu sarapan pagi, makan tengahari dan makan malam. Boleh ambil sebelum atau selepas makan..


    * Bulan puasa: minum masa sahur, masa berbuka & sblm tidur (3x sahaja).


    2. Buat sementara waktu, tinggalkan makanan berkarbohidrat dan bergula sepanjang program diet. Karbohidrat dan Gula akan membantutkan pembakaran lemak...uisshh, tak sanggup kalau lemak takmo terbakar!!!


    3. Pilih makanan yang rendah karbohidrat (tidak lebih dari 35 gm sehari) dan makanlah sekurang-kurang 3 kali sehari. Boleh makan lagi sekiranya merasa lapar........ Untuk lebih konfiden, pilih jer la makanan berprotein spt ayam, ikan, daging, seafood, telur,tempe, tauhu, sosej dan segala jenis sayur2an......KFC boleh mkn tau, tp kena buang kulit ayam tu yer!


    4. Minum air kosong atau air mineral sekurang-kurangnya 2 litre sehari. Tambah minuman anda dengan meminum teh hijau atau teh herba yang sudah dinyah keffein dan tanpa gula.


    5. Jangan biarkan diri anda berlapar ketika berdiet. Berlapar hanya akan merendahkan metabolism anda dan melambatkan pembakaran lemak.


    6. Lakukan ujian air kencing dengan Keto sticks setiap hari untuk mempastikan pemakanan anda sudah betul mengikut keperluan berdiet. Dapatkan warna pink setiap hari untuk penurunan berat badan yang lebih banyak....Mana nak dpt Keto Stick ni???? haaa...jgn risau sy pun ada jual benda ni..


    7. Jalanilah cara hidup yang aktif seperti mengamalkan menggunakan tangga dari menaiki lift bagi tingkat yang rendah atau parkir kenderaan di tempat yang jauh supaya anda boleh beriadah secara tidak langsung. Jika mampu bersenamlah selama 30 minit setiap hari untuk mempercepatkan proses pelangsingan ini...


    * Produk terbaik SLIMDIET II (SD2) ini adalah keluaran syarikat terkemuka di New Zealand iaitu NZ NEW IMAGE INTERNATIONAL....Produk ini diformulasi berdasarkan kajian terperinci dari doktor2 pakar di Havard Medical School..SD2 adalah HALAL, BERKUALITI, SELAMAT dan SANGAT BERKESAN..RM 1 TIN-RM144


    BAGAIMANA, NAK KURUS TAK ?????? PM saya Pn Iyla di inbox atau sms/call 019-3345686

  15. #15
    Peniaga Supreme @ An Nisa Mall
    Join Date
    30 Jul 2008
    Posts
    205

    Default Re: SLIM DIET II (SD 2)...PROMOSI PEMBUKAAN KEDAI

    PRODUK TERBARU DI PASARAN
    ALPHA LIPID + SD 2 = KESAN 2X GANDA!!

    MASALAH BERAT BADAN? DAH CUBA MACAM2 PRODUK, TETAPI TAK BERKESAN?? JANGAN FIKIR LAGI JOM CUBA ALPHALIPID SD2, 5 KG 1 MINGGU!!!

    PRODUK BAKAL MELETUP2 DI PASARAN...
    SAYA AMAT MEMERLUKAN RAKAN NIAGA DI SELURUH NEGARA DENGAN SEGERA...PELUANG MENDAPAT ROYALTY BONUS 2 KALI SETAHUN,SETIAP BULAN DAPAT GAJI..HANYA BERNIAGA DIRUMAH SECARA ON9...

    HUBUNGI SAYA UNTUK PENDAPATAN 5-6 ANGKA SEBULAN..
    PN IYLA 0193345686



  16. #16

  17. #17
    Peniaga Supreme @ An Nisa Mall
    Join Date
    30 Jul 2008
    Posts
    205

    Hantar Re: SLIM DIET II (SD 2)...PROMOSI PEMBUKAAN KEDAI

    SAYA SUDAH BERJAYA!!


    Ini testimoni saya sendiri (ibuaqiel@pn iyla)



    Saya menggunakan SD2 pada 3 April 2012. Saya mendapat berat 64kg pada 24 Mei. hanya sebulan lebih saya berjaya mengurangkan berat badan sebanyak 8kg..Alhamdulillah. Tq Allah atas izinNya.

    Ini adalah pencapaian terbaik saya sejak bertahun-tahun mencuba untuk menguruskan berat badan dengan mencuba pelbagai jenis produk. Saya rasa anda pun begitu jugak. Sering kecewa, pada hal duit banyak dah keluar tapi berat tak turun-turun jugak.

    Saya sangat bersyukur dipertemukan dengan SD2 ini. Saya masih berusaha untuk mendapatkan berat ideal. 58-60 kg dah cukup baik utk saya.

    Kepada sesiapa yang mencari-cari produk untuk menurunkan berat badan, pls consider SD2. Jadikan SD2 produk terakhir anda. Itulah niat saya semasa saya ingin mencuba produk ini. Berbakul2 saya berdoa kpd Allah agar berjaya dengan SD2. Saya TIDAK mahu KECEWA lagi!!

    Kenapa Saya Memilih SD2??

    Memang ramai yang bertanya saya mengapa saya memilih SD2. Betul, memang saya mempunyai alasan/ sebab mengapa saya memilih SD2.

    1) Sebab dia halal. Telah mendapat pengiktirafan Jakim. Buktinya ada di atas. Ini sebab yg paling penting!!

    2) Protien Soya. Saya memang tahu kebaikan protien soya ni. Ini mampu membina otot dan menjadikan badan kita tidak flabby bila kurus. Dan dia membekalkan vitamin dan mineral secukupnya untuk badan spy badan kita bertenaga sepanjang hari..Kalau tak masa badan gemuk dulu tu asyik nak tidur aje..buat keje sikit dah penat..tidur siang dah mcm satu kemestian. Tp sejak amik SD2 ni, tidor siang dipaksa2 pun mata tak nak tidur. Tapi bila malam kita dapat tidur senyenyak-nyenyaknya..!

    Lagi satu ia mampu meningkatkan metabolisme saya yg memang dah slow ni..:

    3) Minum 2-3 Liter air
    Sebelum ni saya semak produk2 lain kebanyakan kena minum air sehingga 4-5 liter air. Saya tang air ni kalau setakat 2-3 liter tu, inshaallah la boleh. Tapi kalau 4-5 liter air saya takut saya tak mampu. Dan rata-rata bila saya baca dan kaji, dorang kata kalau nak kurus mesti minum 4-5 liter air..so saya takut gagal sebab sy tak mampu minum banyak mcm tu. Saya ni memang kurang minum air. Tapi kalau 2-3 Liter bagi saya make sense la..

    4) Simple and Easy
    Hanya minum protein 4x sehari. Protien sahaja!! tidak ada yg lain. Tak perlu nak amik teh herba ke, enzim ke, pill ke..Sebab saya takut bila amik banyak-banyak ni saya cepat jemu dan menyusahkan bagi saya. Kalau satu aje mcm ni saaangat mudah. i luv it!

    5) BOleh Makan!!
    Ye ye..mmg best kalau boleh makan. Diet ni tak kira kalori. tapi hanya elakkan karbo dan gula dalam diet seharian kita. Sebelum ni, bila kita dalam proses diet, memang kita dah kurangkan karbo dan sugar kan! Berbanding diet lain yg kira kalori (sy tak reti bab ni n melecehkan) tu tak boleh makan, ni tak boleh makan..
    Diet ni mkn KFC boleh, Kenny Rogers boleh, Nando's, Steak, salad, mayonis (brand lady's Choice) sosej, burger (roti dia bg org lain mkn) best sungguh!!

    6) Alphalipid SD2 Terbaik!!
    Dalam satu tin ALSD selain ada mineral dan vitamin, ia ada juga fat burner, fiber (pelawasan), alpha lipid (untuk penyerapan yg baik) dan Ekstract Green tea (untuk metabolisme dan anti oksidan)

    7) Turun 1-5kg seminggu!!
    Minggu pertama saya turun 2.3 kg. Minggu kedua 1.3kg. saya ni dalam kategori metabolisme rendah..tp saya sangat happy sebb setiap minggu ada penurunan. Kawan-kawan saya ada yang turun sehingga 3-5kg seminggu. Memang happy sangat sebab diet ni memang tak membuatkan kami stress!!

    Ok dah byk dah sebab tu. Kalau ada sesiapa nak cuba, bolehla dptkan free consultation dgn call atau sms saya 019-3345686.

    Untuk lebih maklumat bolehla LIKE page saya EZ Diet dengan Slim Diet 2 di facebook.

    Saya juga nak cari bisnes partner di negeri-negeri Perlis, Pahang, Terengganu, Johor. Memang boleh buat duit bisnes ni!! Call saya ye!!





  18. #18
    Peniaga Supreme @ An Nisa Mall
    Join Date
    30 Jul 2008
    Posts
    205

    Default Re: SAYA TELAH BERJAYA DENGAN SD2!! SILA LIHAT TESTIMONI SAYA!

    Persediaan yang mantap sebelum berdiet dan kurus bersama SLIM DIET 2
    BY BLUELACE

    Kenapa orang yang nak kawin, org yg nak pegi dinner kalau nak kurus cepat aje turun nye? Yang kita ni..asyik-asyik gagal. Asyik2 gagal..berbagai-bagai produk guna. beribu-ribu duit abis hanya untuk kurus. Tu pun masih gagal lagi...



    Sebabnya hanya 1. Kita tak ada matlamat. Kita ingat produk kurus tu produk ajaib. Kita makan mcmana pun tetap kurus. Salah tu!!

    Nak diet ni kita tak boleh diet dengan cara membabi buta, maksudnye, hari ni nak diet, esok taknak, kejap on, kejap off, ( Diet SLIM DIET 2 (SD2) memerlukan masa 2 hari untuk menghilangkan gula dalam badan, so tidak boleh nak on & off diet ANDA ok!)


    Panduan utk buat persediaan yang mantap sebelum berdiet:
    • 1. Target - berat yang kamu inginkan dan masa yang diperlukan. penting!! ada segelintir yang berdiet,, minggu ni diet, minggu depan tak mahu diet, ALASANNYA.. .'ada rumah terbuka la, kenduri la, orang belanja makan la (makan free memang sedap).. memang makin bertambahlah "KG" ANDA.

    • 2. Cari ILMU - Kena kaji jenis diet yang anda ingin lakukan, cari la apa saja MAKLUMAT yang ada kena mengena dengan diet yang anda ingin lakukan, contohnya diet Atkins, diet SD2 ada persamaan dengan diet Atkins, jadi anda boleh cari maklumat pasal ketosis, air kosong, khasiat telur, dan sebagainya. Carilah apa saja tentang diet, apa2 kita nak buat, kena ada ilmu, baru boleh berjaya.

    • 3. Berfikir secara positif - Saya perhatikan ada sesetengah orang yang dah berjaya kurangkan saiz badan, bila saiz badan dah kecil, tapi takut nak buat baju atau beli baju saiz kecil..takut gemuk balik!! (patut ke kita berfikir macam ni?? sedangkan kita mempunyai azam untuk kurus??) kalau boleh jangan ada pemikiran seperti itu, cuba berazam "aku takkan pakai baju ni lagi" kalau boleh buang je baju-baju tersebut. if berkenan satu baju ni, tapi tiada saiz besar, mulakan beli saiz yg kecil sikit, janji boleh pakai dan fikirkan satu hari nanti anda akan dapat memakai baju tersebut dengan selesa (pasti anda akan tersenyum dan lebih bersemangat)

    • 4. Abaikan MULUT ORANG - Bersedia untuk menerima pelbagai kritikan, kutukan, atau kata-kata yang buat anda tidak bersemangat. Kita perlu ambil kritikan, kutukan serta sebagainya yg sering kita dengari sebelum ini, dengan beralih kepada pemikiran positif ambil sebagai iktibar, kata-kata perangsang, kata-kata semangat untuk membakar semangat ANDA untuk maju ke hadapan dan menurunkan berat badan yang anda idamkan.
    So, TETAPKAN MATLAMAT yang kita nak kurus, sihat dan cantik untuk keluarga...!! Dan jdkan ALSD2 ni solusi diet terakhir anda!! Gd Luck u'olls!! Jgn lupa PM/sms/whatsapp pn iyla utk maklumat lanjut : 019-3345686

  19. #19
    Peniaga Supreme @ An Nisa Mall
    Join Date
    30 Jul 2008
    Posts
    205

    Default Re: SAYA TELAH BERJAYA DENGAN SD2!! SILA LIHAT TESTIMONI SAYA!

    MASALAH BERAT BADAN??
    TELAH MENCUBA PELBAGAI JENIS PRODUK TETAPI TAK BERKESAN..BANYAK HABIS DUIT KE PUSAT PERLANGSINGAN .?.ANDA TERINGIN LANGSING, TETAPI TIDAK YAKIN?
    -DAH CUBA YANG PRODUK YANG MURAH TETAPI TIDAK BERKESAN?
    SAYA MENCADANGKAN ANDA MENCUBA SLIMDIET II, TERBUKTI BERKESAN..

    MAHAL????? SAYA TAHU ITU YANG BERMAIN DI FIKIRAN ANDA..JOM KITA LIHAT DULU :

    CONTOH :

    PRODUK XXX BERHARGA RM65, ADA 15 PAKET..SEBULAN PERLU 2 KOTAK DAN BERHARGA RM150..PROSES MELALUI PEMBUANGAN AIR BESAR..KESANNYA SAKIT PERUT MEMULAS KETIKA BUANG AIR BESAR, TAK SELESA, KERAP KE TANDAS , MENGANGGU AKTIVITI HARIAN TAK KIRA MASA..HASIL SEBULAN TURUN TAK SAMPAI 1-3 KG...SATU PROSES YANG MENYAKITKAN BUKAN.?????? DAN TIDAK MENJANJIKAN PENURUNAN BERAT BADAN..BUANG MASA SEBENARNYA..DAN JIKA GAGAL, TERUS PUTUS ASA, TENSION!!! BILER TENSION MOOD MAKAN DATANG..SUDAHNYA BADAN BERTAMBAH 'SIHAT'..BUAT SESUATU SEBELUM BERMACAM2 PENYAKIT DATANG...

    ADAKAH ANDA PERNAH TERFIKIR KENAPA ANDA GAGAL BERDIET ATAU MENURUNKAN BERAT BADAN???? SEBAB UTAMA ANDA TIDAK MENJAGA MAKAN..ANDA MENGAMALKAN PEMAKANAN TIDAK SIHAT...ANDA NAK SIHAT? NAK LANGSING? NAK CANTIK????

    JOM KITER FAHAM SECARA RINGKAS MENGENAI SLIMDIET II



    SLIMDIET II : HARGA AHLI RM108, BUKAN AHLI RM144(SEMENANJUNG)
    HARGA SABAH/SARAWAK HARGA AHLI RM115, BUKAN AHLI RM153
    1 TIN UNTUK 1 MINGGU....PENURUNAN 2-5KG 1 MINGGU..
    TANPA CIRIT BIRIT, TIADA LANGSUNG SAKIT PERUT, BUANG AIR BESAR LAWAS TANPA KESAKITAN.. YANG PALING SYOK MENGENYANGKAN...TAPI WAJIB MAKAN..

    PAKEJ LENGKAP 1 BULAN 4 TIN SLIMDIET II RM432, KEAHLIAN R60, URINSCAN RM20, POS RM10..JUMLAH RM522, POTENSI TURuN BERAT 5-15KG SEBULAN..SUDAH TERBUKTI...!

    ALPHALIPID SD2 2X LEBIH POWER..NEW ADVANCE FORMULA. IA MEMPUNYAI KESEMUA YANG DIPERLUKAN OLEH BADAN BEGITU EFEKTIF DAN MENGEKALKAN KELANGSINGAN DALAM JANGKAMASA YANG PANJANG. IA MEMPUNYAI TAMBAHAN EKSTRAK TEH HIJAU, TAMBAHAN SERAT, FORMULA TINGGI PROTIEN DAN MENGANDUNGI ALPHA LIPID YANG KESEMUANYA BERFUNGSI UNTUK MENJADIKANNYA TIADA KESAN KELAPARAN YANG MELAMPAU, KAWALAN GULA DALAM DARAH LEBIH BAIK, MERANGSANG TINDAKBALAS INSULIN YANG LEBIH BERKESAN, LEBIH BERTENAGA DAN MEMELIHARA JISIM OTOT DAN KULIT SUPAYA TIDAK MENGGELEMBIR BILA KURUS.

    PAKEJ LENGKAP : ALPHA LIPID SD2 : 1 BULAN 4 TIN RM600, URINSCAN RM20,KEAHLIAN RM60, POS RM10..JUMLAH RM690..POTENSI TURUN 10-20KG SEBULAN..

    TAPI NAK MAKAN APA????
    DENGAN PROGRAM SD2 ANDA PERLU BERDIET SIHAT..PERLU BLOK KARBO DAN GULA..MAKAN PROTEIN DAN SAYUR..

    Cadangan Diet
    Nak kurus tanpa perlu berlapar?
    Ayam Daging Udang (Semua Seafood) Sayuran Telur Ya anda boleh makan semua makanan diatas!!
    Bunyinya seperti anda tak percaya.. tapi itulah hakikatnya apabila anda mengikuti program diet secara sihat bersama slim diet 2 (SD2).

    Untuk anda yang mengamalkan SD2, ini adalah cadangan menu hidangan ketika anda menjalani program diet SD2. Anda perlu kreatif untuk pelbagaikan jenis makanan (asalkan tidak memakan karbohidrat & gula) supaya tidak cepat jemu. Nikmatilah makanan anda sepenuhnya dan ubahlah cara pemakanan yang biasa supaya anda tetap dapat menurunkan berat badan. Dalam program diet ini, perlu diingat bahawa anda adalah wajib ambil sarapan pagi, makan tengahari, dan makan malam. Jika lapar, sila makan makanan seperti yang tersenarai dibawah, jangan berlapar.

    Sarapan Pagi
    1. Telor - Mata Kerbau, Setengah masak, Omelet (Campur sausage, bawang, camsicum dan tomato)
    2. Sausage - Rebus, grill, slice kecil dan goreng (sekeping burger atau sebatang sausage 4g karbohidrat)
    3. Burger daging & ayam (tanpa roti)
    4. Ayam kukus dengan spices
    5. Fish finger / fillet (cari yang chunky kurang tepong)

    Makan Tengah Hari
    1. Ayam, daging, ikan, makanan laut, tauhu, tempe, telor itik dan sayur dalam apa jua cara masakan.
    2. Yong tau fu tanpa kuey teow dan jangan ambil kuat coklat yang manis
    Makan Malam
    1. Soup atau tomyam ayam, daging, tulang, makanan laut dengan sayur
    2. Sate ayam, lembu, daging, perut (kurangkan kuah & jangan makan nasi impit)
    3. Tahu bakar dan sotong kangkung
    4. Western: Chicken Chop, Lamb Chop, Steak (kurangkan kuah & jangan makan fries)
    5. Sama dengan tengah hari

    Snek
    1. Tempe / Ikan bilis goreng dengan sedikit bawang dan chili potong
    2. Nugget ayam, drummet, fish fingers (baca dan perhatikan label kandungan karbohidrat)

    APA YANG ANDA BOLEH MAKAN ?
    (Digalakkan untuk makan. Boleh masak mengikut apa cara kesukaan anda)
    AYAM
    LEMBU
    KAMBING
    ITIK
    IKAN
    UDANG
    KETAM
    SOTONG
    TELUR
    BUAH AVOCADO & ZAITUN SAYUR-SAYURAN HIJAU BUKAN UBI
    PRODUK SOYA YANG RENDAH KARBOHIDRAT
    KEJU YANG RENDAH KARBOHIDRAT
    AIR TEH HIJAU YG TAK BERKAFEIN SERTA TIADA GULA
    AIR KOSONG /AIS
    LAIN-LAIN MAKANAN BERPROTIEN SAHAJA

    APA YANG ANDA TIDAK BOLEH MAKAN?
    (Dilarang makan untuk kesan yang optimum. Pengambilan yang sedikit juga akan melambatkan penurunan berat badan)
    NASI
    MEE
    PASTA
    ROTI
    BISKUT
    GANDUM/OAT/NESTUM
    SAYURAN BERUBI
    ALKOHOL
    KAFEIN (KOPI/TEH)
    MINUMAN RINGAN
    MINUMAN DIET (SODIUM)
    BUAH-BUAHAN
    SUSU
    GULA-GULA (MANISAN)
    GULA
    LAIN-LAIN MAKANAN BERKARBOHIDRAT SERTA BERGULA

    Anda masih boleh mengambil makanan-makanan yang dilarang ini secara sederhana sekiranya anda tidak perlu menurunkan berat badan dengan cepat. Untuk kesan yang optimum, tinggalkan lah segala larangan tersebut sementara berdiet.

    -PERHATIAN!!!!
    1. Anda tidak boleh mengambil lebih 35gram net karbohidrat dalam sehari untuk badan masih membakar lemak.
    2. Kalau makan diluar, ambil saja lauk pauk dan sayur, grill chicken, ikan bakar, lamb/chicken chop dan berhati-hati akan karbohidrat tersembunyi.
    3. Kebanyakan chilli/tomato sauce ada kandungan gula yang tinggi, baca dulu label makanan dibelakang botol tersebut dan lihat kandungan karbohidrat setiap saiz hidangan.
    4. Kuat atau gravy untuk steak/lamb/chicken chop dan yong tau fu tinggi kandungan karbohidrat.
    5. Buah-buahan juga mengandungi kandungan gula yang tinggi. Elakkan dahulu sementara berdiet.
    6. Jangan minum minuman berkafien iaitu teh/kopi kerana kafein boleh memberhentikan proses pembakaran lemak.


 

 

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •