Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the Wanita Melayu Online.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Page 5 of 14 FirstFirst 123456789 ... LastLast
Results 81 to 100 of 279
  1. #81
    Peniaga Mini @ Nisyra eMall
    Join Date
    25 Aug 2005
    Posts
    3,378

    Rilek Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL (AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN) & P57 HOODIA CACTUS SLIMMING CAPSULE

    Pengeposan Hari ini, sila bank in sebelum pukul 12.30 ye..


  2. #82
    Peniaga Mini @ Nisyra eMall
    Join Date
    25 Aug 2005
    Posts
    3,378

    Default Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL (AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN) & P57 HOODIA CACTUS SLIMMING CAPSULE

    PRODUK TERBARU LEBIH STRONG DARI MSV (KHAS UTK YG SUSAH NAK TURUNKAN BERAT BADAN)



    P57 Hoodia Cactus Slimming Capsule






    100% Natural

    Produk ini Diperbuat dari tumbuhan Hoodia Cactus di Gurun Kalahari, Afrika Selatan, Ekstrak bahan effcective P57 dengan tingkat konsentrasi 20:1

    Dengan teknologi bio-paling maju, P57 dapat langsung masuk ke dalam tubuh untuk membuat perut terasa tidak lapar, P57 ini juga berguna untuk mengurangi penyerapan kalori didalam tubuh, sehingga meluruhkan lemak secara alami, Unsur bahan dari Evening Primrose, Semen Cassia, dan Lotus Leafs yang boleh membakar lemak dan mempercepat laju metabolisme, Sementara mempercepat mengurangi lemak ditubuh, organisme tersebut dapat membuat lemak menjadi karbondioksida dan air, lalu keluar melalui kelenjar peluh.

    Cara pengambilan P57 Hoodia:
    - Diambil 30 minit sebelum sarapan dengan air hangat.
    - Setelah makan P57 Hoodia nafsu makan akan berkurang dan juga sering merasa haus. Jadi seringlah minum air. Semakin banyak air yang diminum, semakin banyak lemak-lemak yang ada di dalam tubuh akan dibuang
    - Jangan dicampur ubat ini dengan TEH, SUSU, KOPI, ALKOHOL, SODA, kerana akan meneutralkan manfaat dari P57 Hoodia

  3. #83
    Peniaga Mini @ Nisyra eMall
    Join Date
    25 Aug 2005
    Posts
    3,378

    Default Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL (AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN) & P57 HOODIA CACTUS SLIMMING CAPSULE

    PROMOSI MSV ~ BUY 2 FREE 1






    Promosi bermula 11hb Feb - hingga ke tarikh yg diberitahu kelak..

    PAKEJ 1~ MSV Buy 2 btl = RM232 ( Free 1 botol + Free Pos)
    Nk beli 1 botol msv pun boleh = RM116 + free pos
    Nak beli mzt pun bole = RM100 + free pos
    Nak beli trial Mzt pun ada = RM45 (12 biji) + free pos




    Sebarang oder boleh sms ke 016 6727661. Lagi cepat dan mudah..

  4. #84
    Peniaga Mini @ Nisyra eMall
    Join Date
    25 Aug 2005
    Posts
    3,378

    Rilek Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL (AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN) & P57 HOODIA CACTUS SLIMMING CAPSULE

    Jom tengok Youtube ini..mengenai P57 HOODIA..

    http://www.youtube.com/watch?v=r93nL...ature=youtu.be

  5. #85
    Peniaga Mini @ Nisyra eMall
    Join Date
    25 Aug 2005
    Posts
    3,378

    Rilek Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL (AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN) & P57 HOODIA CACTUS SLIMMING CAPSULE

    Pengeposan dah dibuat hari ini...sila chek pm masing2 ye



    Ada yg nak cuba P 57 hoodia? jeen ada buat trial pack..

    untuk 8 kapsul ~ RM45 + free pos express..
    Untuk 7 kapsul ~ RM40 + free pos express
    (so yg ni jeen gunting )

  6. #86
    Peniaga Mini @ Nisyra eMall
    Join Date
    25 Aug 2005
    Posts
    3,378

    Default Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL (AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN) & P57 HOODIA CACTUS SLIMMING CAPSULE


    MSV




    Kapsul herba pelangsing Meizitang dihasilkan dari pelbagai jenis tumbuh-tumbuhan semulajadi yang berfungsi untuk melangsing dan mengekalkan bentuk badan yang ramping. Tumbuh-tumbuhan ini diekstrak mengunakan teknologi moden yang terkini. Berikut adalah teori bagaimana Meizitang berfungsi:

    Mengawal aktiviti enzim didalam perut dan usus supaya lemak berlebihan didalam makanan yang diambil tidak diserap kedalam badan. Kesan ini dilihat pada air besar yang berminyak, bererti seseorang boleh mengeluarkan lemak dengan jumlah yang sama seperti yang telah dimakan.

    Meningkatkan kadar metabolisma dan nisbah asas metabolisma lemak seseorang, dimana secara tidak lansung meningkat pengunaan tenaga didalam badan. Lemak yang terdapat didalam badan akan tercerai menjadi haba, karbon dioksida dan air. Kapsul herba Meizitang bukan sahaja mengurangkan lemak berlebihan, tetapi sebagai suplemen kepada beberapa jenis asid amino dan zat galian seperti besi, fosforus, kalsium, potassium dan zink. Pada masa yang sama, Meizitang mengaktifkan sel-sel badan untuk membantu keseimbangan mikrosirkulasi tubuh serta meneutralkan elemen-eleman yang bersifat toksik didalam badan. Oleh itu Meizitang memiliki fungsi pelangsingan yang unik, penghapus toksik dan fungsi pengawalan lemak.

    Kapsul herba pelangsing Meizitang tidak sesuai bagi golongan:


    1. Mempunyai penyakit jantung, darah tinggi dan penyakit stroke.
    2. Ketagihan dadah, ubat atau alkohol.
    3. Mempunyai masalah thyroid dan hati.
    4. Wanita yang mengandung & menyusu
    5. Berumur kurang dari 18 tahun dan melebihi 60 tahun.
    6. Mengambil suplemen atau ubat-ubatan yang lain.

  7. #87
    Peniaga Mini @ Nisyra eMall
    Join Date
    25 Aug 2005
    Posts
    3,378

    Rilek Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL (AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN) & P57 HOODIA CACTUS SLIMMING CAPSULE

    Testimoni terbaru MSV





    Ini bermakna lemak telah block kat ovum...jadi darah kotor tidak dpt keluar.

    MSV berfungsi memecahkan lemak
    .

    Nasihat yg diberi.Teruskan pengambilan msv walaupun period. Kurngkan minuman berais dan lebihkan minum air suam. Dalam masa ini darah kotor agak banyak. Dan jika badan rasa lemah semasa period, breakfast dulu sblum makan msv untuk memberi tenaga.

  8. #88
    Peniaga Mini @ Nisyra eMall
    Join Date
    25 Aug 2005
    Posts
    3,378

    Rilek Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL (AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN) & P57 HOODIA CACTUS SLIMMING CAPSULE




    Nak kuruskan badan ni, tidaklah susah mana. Kalau boleh buat perkara ini, insyaAllah boleh kurangkan berat badan dengan cepat.


    1. Kurangkan makan nasi & makanan berlemak. Cuba amalkan makan roti yang ada bijirin bagi menggantikan nasi.

    2. Buat exercise keluarkan peluh sekurang2nya 30 minit setiap hari. Paling baik ialah ‘jogging’ atau berenang.

    dibawah ini saya catatkan petua atau tips nak kuruskan badan;

    * Amalkan Makan Malam Sebelum Jam Tujuh Malam. Elakkan Mengambil Makanan Yang Berat Kerana Kadar Metabolisme yang rendah pada waktu malam akan menyebabkan makanan Disimpan Sebagai Lemak.


    * Dapatkan Nasihat Doktor Sebelum Membuat Keputusan Membeli Produk Diet Yang Banyak Terdapat Di Pasaran Dan Farmasi. Pandangan Doktor Adalah Lebih Selamat.


    * Turun 1 Kg Sebulan Secara Tetap Adalah Lebih Baik Daripada Turun Berat Badan Secara Drastik Dan Mendadak. Ini Boleh Mengganggu Kesihatan Dan Kemungkinan Berat Badan Anda Akan Naik Secara Mendadak Pula.


    * Rajinkan Diri Melakukan Senaman Seperti Sit-up. Jika Mampu, Berkunjunglah Ke Jim Berdekatan. Senaman Membentuk Otot Yang Sihat Dapat Membakar Lemak.


    * Positifkan Diri. Buatlah Target Badan Yang Realistik Dan Perancangan Yang Sesuai. Jangan Memaksa Diri Mencapai Perkara Yang Tidak Logik Dalam Masa Yang Singkat.


    * Jangan Asyik Menimbang Berat Badan. Anda Akan Kecewa Jika Masih Tiada Perubahan. Cara Paling Fleksibel Ialah Menimbang Berat Badan Tidak Lebih Sekali Dalam Seminggu.


    11. Kurangkan pengambilan marjerin, butter dalam makanan anda. Kalau boleh, usah ada di dalam peti ais anda.


    12. Apabila makan di restoran atau gerai , pesanlah air limau nipis atau jus oren kerana minuman masam menggalakan pembakaran lemak. Mintalah minuman yang kurang gula.


    13. Buah-buahan dan sayur-sayuran adalah sumber terbaik untuk vitamin, mineral dan serat dan kandungan lemak yang rendah .


    14. Jangan timbang berat badan anda setiap hari kerana anda tidak akan nampak perubahannya. Jika anda minum banyak, dan waktu itu anda timbang berat badan yang pastinya meningkat, mungkin anda akan berputus asa untuk berdiet


    15. Ambil makanan yang berempah Sesetengah rempah seperti cili, biji sawi, didapati boleh membakar kalori. Penambahan lada hitam bukan sahaja meningkatkan penghadaman, ia juga meningkatkan pembakaran lemak.


    16. Pilih Lebih Banyak Bijirin dan Kekacang Dalam Makanan Bijirin penuh adalah sumber utama tenaga. Bijiran dan hasil bijirin banyak mengandungi karbohidrat kompleks, protein, vitami n, mineral dan sedikit lemak.


    17. Simpan Satu Diari Simpan satu diari makanan boleh berpengaruh besar dalam proses penurunan berat badan. Rekodkan dalam sehari, berapa kali anda makan dan berapa banyak, tahap kelaparan yang memerlukan anda makan, dan perasaan anda ketika makan. Diari makanan boleh membuatkan anda peka kepada keinginan makan anda. Setelah beberapa lama membuat catatan, perhati dan kenal pasti di mana anda boleh membuat atau perbaiki tabiat pemakanan anda kepada yang lebih sihat. Diari ini juga boleh membuatkan anda lebih fokus dan lebih komited terhadap pelan diet anda. Mulakan diari makanan anda dan rajin-rajinlah membuat catatan.


    18. Tumpukan perhatian untuk sihat, bukan kurus
    Ramai orang lebih berjaya dalam penurunan berat badan dalam jangka masa panjang apabila mereka menukar motif mereka daripada untuk kurus kepada untuk kekal sihat dan segar.Tukarlah fikiran anda untuk memikirkan dan memilih makanan apa yang boleh menyihatkan tubuh badan.


    19. Cara memasak paling baik untuk mengurangi jumlah kalori dalam makanan adalah merebus memanggang atau mengukus. Khusus untuk sayuran, anda boleh menumisnya dengan sedikit minyak(misalnya satu sudu minyak masak). Hindari minyak atau lemak haiwan.


    20. Ketika memilih piring makanan , ambilah piring yang rata dan bukan piring cekung. Ambil sayuran dahulu untuk memenuhi piring, kemudian baru nasi dan yang terakhir, lauk dagingnya. Jika ingin tambah, hanya sayuran yang boleh anda ambil. Jangan lupa, makanlah di meja makan dan jangan di sembarang tempat apa lagi sambil menonton tv. Sebab, makin menarik program tv, semakin banyak makanan ringan yang anda habiskan!


    21. Selain memberi peluang makanan untuk turun , kebiasaan berjalan-jalan sesudah makan akan membantu menghabiskan sebahagian kalori dari makanan itu. Setiap 25 langkah anda berjalan satu kalori akan diguna. Lebih-lebih lagi anda menaiki tangga. Tentu saja semua ini harus dilakukan dengan santai kerana perut anda baru saja teris.


    22. Khusus bagi kaum wanita , yang juga perlu diperhatikan adalah tabiat berbelanja dan memasak. Seelok-eloknya, tidak berbelanja semasa perut kosong. Rancanglah perbelanjaan sesuai dengan keperluan. Jika ingin membeli makanan, kunjungilah dahulu gerai buah dan sayuran. Gerai makanan segera harus anda kunjungi paling akhir sekali jika memang benar-benar memerlukannya.


    23. Untuk mengempiskan perut, gerakan punggung yang ringan tetapi lama akan lebih efektif. Latihan dapat dilakukan dengan alat seperti untuk permainan hula hoop. Gerakan ini mungkin boleh disamakan dengan gerakan penari gelek, dangdut atau hula-hula yang memiliki perut lebih kecil dan cantik.


    24. Kurangkan pengambilan gula kerana setiap satu sudu gula mengandungi 32 kilokalori.


    25. Beberapa aktiviti fizikal yang mudah untuk langsing.

  9. #89
    Peniaga Mini @ Nisyra eMall
    Join Date
    25 Aug 2005
    Posts
    3,378

    Default Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL (AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN) & P57 HOODIA CACTUS SLIMMING CAPSULE




    Unsuitable Group & Precaution


    1. People with coronary heart disease, high blood pressure or cerebrovascular disease;
    2. People with psychosis or addict of drugs, medicine or alcohol;
    3. People with hyperthyroidism, insufficiency of liver or kidney;
    4. People with prostatic hyperplasia or glaucoma;
    5. Women in pregnancy or lactation;
    6. People under the age of 18 or above 60;
    7. Can not be taken with other drugs.

    Usage & Dosage


    1 time/day, 1 capsule/time(before breakfast with 350~500cc water)


    SAFETY


    * 1 capsule a day before or after breakfast, Do not take more capsules than recommended.
    * Do not take this product if you are taking any medications (prescription or over-the-counter)
    * Drink more water and eat more fruit if thirsty (not enough pure water in your body reduces the body's glucose level in the blood, which causes weakness and dizziness).
    * Do not skip meals (especially breakfast or lunch). It is important while taking this product to maintain a healthy and balanced diet, including pure water and natural juices.
    * Do not consume alcohol while taking Capsules. It may neutralize the effectiveness of the slimming process.

    CAUTION


    Do not exceed 1 capsule per day; do not mix take two different kinds of pills in same day.
    This product is not designed for the morbidly obese, children, pregnant, diabetics, and people with heart conditions.

    * The responsibility of using this product, like any other dietary supplement, is one who takes it, so if you have any questions, consult your trusted doctor before taking.
    * Result will vary for everyone. Side effects may include nausea and dizziness.

  10. #90
    Peniaga Mini @ Nisyra eMall
    Join Date
    25 Aug 2005
    Posts
    3,378

    Default Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL (AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN) & P57 HOODIA CACTUS SLIMMING CAPSULE

    Testimoni pengguna msv..

    Dah habis makan 1btl msv dan sedang makan msv botol ke 2, berat asal 69kg, sekarang dah 62kg.
    .

  11. #91
    Peniaga Mini @ Nisyra eMall
    Join Date
    25 Aug 2005
    Posts
    3,378

    Rilek Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL (AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN) & P57 HOODIA CACTUS SLIMMING CAPSULE



    Kapsul herba pelangsing Meizitang dihasilkan dari pelbagai jenis tumbuh-tumbuhan semulajadi yang berfungsi untuk melangsing dan mengekalkan bentuk badan yang ramping. Tumbuh-tumbuhan ini diekstrak mengunakan teknologi moden yang terkini. Berikut adalah teori bagaimana Meizitang berfungsi :


    a) Mengawal aktiviti enzim didalam perut dan usus supaya lemak berlebihan
    didalam makanan yang diambil tidak
    diserap kedalam badan.

    b) Kesan ini dilihat pada air besar yang berminyak, bererti seseorang boleh
    mengeluarkan lemak dengan jumlah yang sama seperti yang telah dimakan.

    c) Meningkatkan kadar metabolisma dan nisbah asas metabolisma lemak
    seseorang, dimana secara tidak langsung meningkat pengunaan tenaga didalam
    badan. Lemak yang terdapat didalam badan akan tercerai menjadi haba, karbon
    dioksida dan air.

    Kapsul herba Meizitang bukan sahaja mengurangkan lemak berlebihan, tetapi sebagai suplemen kepada beberapa jenis asid amino dan zat galian seperti besi, fosforus, kalsium, potassium dan zin
    k.

  12. #92
    Peniaga Mini @ Nisyra eMall
    Join Date
    25 Aug 2005
    Posts
    3,378

    Rilek Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL (AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN) & P57 HOODIA CACTUS SLIMMING CAPSULE

    P 57 Hoodia stok dah tak banyak..

    Jom oder skrg sbb ianya lebih efektif






    P57 Hoodia slimming soft gel also helps control the Hunger Hormone in the head to reduce the calorie intake and reduce the weight. The top concentrate rate of P57 Hoodia slimming soft gel is proved to be 20: 1 (20 times extraction).

  13. #93
    Peniaga Mini @ Nisyra eMall
    Join Date
    25 Aug 2005
    Posts
    3,378

    Default Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL (AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN) & P57 HOODIA CACTUS SLIMMING CAPSULE

    Jika anda tidak pasti produk mana yg sesuai spt MZT, MSV dan Hoodia untuk dimakan, sila pm saya..

    Insyaallah, saya akan cuba membantu anda ..
    Sila nyatakan

    1. Produk slimming yg pernah makan
    2. Brapa kg turun masa tu
    3. Tahap metabolisma..slow atau tinggi
    4. Ada penyakit lain..

  14. #94
    Peniaga Mini @ Nisyra eMall
    Join Date
    25 Aug 2005
    Posts
    3,378

    Default Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL (AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN) & P57 HOODIA CACTUS SLIMMING CAPSULE




    APA ITU P57 HOODIA?


    P57 HOODIA, sejenis tumbuhan kaktus yg asalnya ditemui di Afrika, adalah merupakan sejenis herba diet semulajadi terbaru.

    Tidak seperti produk lain yang mempunyai kesan perangsang, jika anda mengambil Hoodia diet pil ian
    ya tidak akan menukar/mengurangkan tahap tenaga anda tetapi ia hanya mengurangkan selera makan anda

    TANPA kesan sampingan negatif yang sering dikaitkan dengan hilangnya selera makan. Hoodia yg berasaskan 100% herba kini semakin menjadi produk diet semula jadi kegemaran semua

  15. #95
    Peniaga Mini @ Nisyra eMall
    Join Date
    25 Aug 2005
    Posts
    3,378

    Rilek Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL (AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN) & P57 HOODIA CACTUS SLIMMING CAPSULE

    Hari ni ramai yg oder P 57 Hoodia...


    Hoodia skrg tgh hot dipasaran slps MSV...

  16. #96
    Peniaga Mini @ Nisyra eMall
    Join Date
    25 Aug 2005
    Posts
    3,378

    Rilek Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL (AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN) & P57 HOODIA CACTUS SLIMMING CAPSULE



    Hari ni jeen terima testi Hoodia..

    Selalu pakai baju size L, tapi skrg bila pakai baju dah longgar...dia amat puashati bila makan P 57 hoodia cactus slimming..

    So dia repeat oder lagi P 57 hoodia...


    Jom cuba P 57 Hoodia...mmg berbaloi.

  17. #97

    Default Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL (AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN) & P57 HOODIA CACTUS SLIMMING CAPSULE

    salam jeen..msv / mzt ni ade kkm ke?

    nak try la..tapi risau plak kalau bb masih brestfeed (dah mix fm) boleh consume ke?

  18. #98
    Peniaga Mini @ Nisyra eMall
    Join Date
    25 Aug 2005
    Posts
    3,378

    Default Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL (AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN) & P57 HOODIA CACTUS SLIMMING CAPSULE

    Quote Originally Posted by miz_ain View Post
    salam jeen..msv / mzt ni ade kkm ke?

    nak try la..tapi risau plak kalau bb masih brestfeed (dah mix fm) boleh consume ke?
    wsalam..

    MSV/MZT buat masa ni masih dalam proses permohonan utk dpt KKM..kalau hoodia dah ada ...Kalau ikutkan utk yg masih bf baby mmg tak boleh..tapi ada juga customer jeen yg cuba..so far mereka kata ok..tapi jeen tak galakkan ye..

  19. #99

    Default Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL (AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN) & P57 HOODIA CACTUS SLIMMING CAPSULE

    yeke..alahai..baru nak try..

  20. #100
    Peniaga Mini @ Nisyra eMall
    Join Date
    25 Aug 2005
    Posts
    3,378

    Default Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL (AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN) & P57 HOODIA CACTUS SLIMMING CAPSULE

    Quote Originally Posted by miz_ain View Post
    yeke..alahai..baru nak try..
    nnti bila baby dah berenti nyusu boleh cuba...

 

 
Page 5 of 14 FirstFirst 123456789 ... LastLast

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •