Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the Wanita Melayu Online.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Page 13 of 14 FirstFirst ... 391011121314 LastLast
Results 241 to 260 of 279
  1. #241
    Peniaga Mini @ Nisyra eMall
    Join Date
    25 Aug 2005
    Posts
    3,378

    Default Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL & P57 HOODIA CACTUS ~ TERBARU UNTUK IBU2 YG MENYUSUKAN BABY PAGE 7

    Bulan puasa ..perut kempis..berat pun turun 3-4kg..tapi bila raya...berganda2 naikknya..

    sebagai persediaan...jom dapat produk diet..msv,mzt, hoodia dan acai berry kurus..


    Sanggupkah anda melihat baju yg baru ditempah bulan puasa hari tu tak boleh dipakai..kalau sarung pun sendat mcm sarung nangka..

    Jgn berlengah2 lagi..jom dptkan produk diatas

    Hari isnin hari terakhir poslaju utk dpt brg sebelum raya...masih ada masa lagi...

    tak nak pm..boleh je sms ke 016 6727661

  2. #242
    Peniaga Mini @ Nisyra eMall
    Join Date
    25 Aug 2005
    Posts
    3,378

    Default Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL & P57 HOODIA CACTUS ~ TERBARU UNTUK IBU2 YG MENYUSUKAN BABY PAGE 7

    VITAMIN C ORGANIK






    VITAMIN C ORGANIK YG SGT2 BERKESAN...

    BERFUNGSI UTK MENCERAHKN KULIT,MENGGEBU,MELICINKAN SERTA MERAWAT JERAWAT,PARUT JERAWAT DAN YG ADA RESDUNG SGT2 DI GALAKKAN...


    DENGAN PENGAMBILAN YG KONSISTEN 2 BIJI SEHARI...


    ANDA MUNGKIN AKAN MNDPT RESULT YG CEPAT Di MINGGU PERTAMA PENGAMBILANnYA...





    FUNGSI VITAMIN C :

    * Memberi efek kulit yg sekata, cerah, lembap
    * Sesuai untuk ibu mengandung
    * Sesuai untuk merawat jerawat di wajah & badan
    * Bagi yg menghadapi masalah resdung amat sesuai diamalkan
    * Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar adrenal, dan juga mendapatkan gusi & gigi yang sihat
    * Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran melindungi daripada jangkitan dan selesema, serta meningkatkan imuniti
    * Membantu untuk mengurangkan tahap kolesterol, tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis
    * Melindungi daripada pembekuan darah, lebam, menggalakkan penyembuhan luka, dan pengeluaran hormon antistress
    * Penting untuk penyuburan sel darah putih dan juga bertindak sebagai antihistamin semulajadi yang amat berguna untuk mengurangkan hidung bengkak semasa selesema, dan mengurangkan gejala-gejala lain alergi
    * Memainkan peranan penting dalam pengeluaran kolagen, yang membantu mencegah penuaan pra- matang
    * Membunuh bakteria patogenik, yang bertindak sebagai antibiotik yang tidak berbahaya
    * Melindungi sel-sel otak dan saraf tunjang, yang sering dirosakkan oleh radikal bebas
    * Membantu tubuh menyerap zat besi yang lebih –_ berguna dalam rawatan anemia
    *Ia memainkan peranan penting dalam penghasilan hemoglobin dan sel darah merah
    * Merawat jangkitan saluran kencing
    * Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain
    * Utk kanak2 memadai dgn mngambil sepruh, krn jumlah vit c yg diperlukan oleh kanak2 hnya 250mg sehari
    * Vitamin C adalah jenis sustained released atau pelepasan perlahan-lahan, dalam masa 12 jam. Oleh itu, ia memastikan tubuh kita mendapat bekalan vitamin C yang berterusan.

    CARA MAKAN :

    Makan 1@2 biji sehari iaitu Pagi & Malam Selepas makan.

    dos sebiji;

    500 mg



    ADA 30 BIJI

    SEBOTOL RM36 (tidak termasuk poslaju)
    Poslaju semenanjung RM7 / Sabah- Sarawak RM11

  3. #243
    Ahli Baru
    Join Date
    01 Jun 2009
    Posts
    172

    Default Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL & P57 HOODIA CACTUS ~ TERBARU UNTUK IBU2 YG MENYUSUKAN BABY PAGE 7

    Salam jeen,
    selamat hari raya.
    Nak tanya bula September ada promosi tuk Hoodia.

  4. #244
    Peniaga Mini @ Nisyra eMall
    Join Date
    25 Aug 2005
    Posts
    3,378

    Default Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL & P57 HOODIA CACTUS ~ TERBARU UNTUK IBU2 YG MENYUSUKAN BABY PAGE 7

    wsalam.

    promosi skrg takde..tunggu stok banyak dulu baru jeen buat promosi

  5. #245
    Peniaga Mini @ Nisyra eMall
    Join Date
    25 Aug 2005
    Posts
    3,378

    Default Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL & P57 HOODIA CACTUS ~ TERBARU UNTUK IBU2 YG MENYUSUKAN BABY PAGE 7

    Assalamualaikum..Promosi buy 2 free 1 kembali lagi..




    PROMOSI BULAN NOVEMBER










    MSV


    BUY 2 FREE 1: RM240









    HOODIA


    BUY 2 FREE 1: RM280



    UNTUK ODER:
    SMS KAK JEEN 016 6727661 / EMEL: SINDORACOLLECTION@YAHOO.COM



    PEMBAYARAN:
    Bayaran boleh dibuat melalui;

    1. Maybank ~ 564762302444 Norizalina
    2. Cimb ~ 05130002724202 Nor Azela
    3. Bank Islam ~ 12122020176498 Norizalina

  6. #246
    Peniaga Mini @ Nisyra eMall
    Join Date
    25 Aug 2005
    Posts
    3,378

    Default Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL & P57 HOODIA CACTUS ~ TERBARU UNTUK IBU2 YG MENYUSUKAN BABY PAGE 7

    Stok baru yg sampai






  7. #247
    Ahli Baru
    Join Date
    06 Nov 2006
    Posts
    153

    Default Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL & P57 HOODIA CACTUS ~ TERBARU UNTUK IBU2 YG MENYUSUKAN BABY PAGE 7

    yang mana lg berkesan MSV atau P57 HOODIA CACTUS?

  8. #248
    Peniaga Mini @ Nisyra eMall
    Join Date
    25 Aug 2005
    Posts
    3,378

    Default Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL & P57 HOODIA CACTUS ~ TERBARU UNTUK IBU2 YG MENYUSUKAN BABY PAGE 7

    Bergantung pada badan...

    Tapi kebanyakkan cust, mereka cuba MSV dulu

  9. #249
    Ahli Baru
    Join Date
    06 Nov 2006
    Posts
    153

    Default Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL & P57 HOODIA CACTUS ~ TERBARU UNTUK IBU2 YG MENYUSUKAN BABY PAGE 7

    Quote Originally Posted by jeen View Post
    Bergantung pada badan...

    Tapi kebanyakkan cust, mereka cuba MSV dulu
    Sy dh try MSV ada la turun...3 kg tp stop tk turun dah...ingat nk try P57 HOODIA CACTUS masih ada offer lg tak?

  10. #250
    Ahli Baru
    Join Date
    29 Nov 2007
    Posts
    250

    Default Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL & P57 HOODIA CACTUS ~ TERBARU UNTUK IBU2 YG MENYUSUKAN BABY PAGE 7

    jeen...offer masih on lg ker? jaa dah try msv...ada turun gak...ingat nak sambung lagi.ingat nak ambik yg power...he3

  11. #251
    Peniaga Mini @ Nisyra eMall
    Join Date
    25 Aug 2005
    Posts
    3,378

    Default Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL & P57 HOODIA CACTUS ~ TERBARU UNTUK IBU2 YG MENYUSUKAN BABY PAGE 7

    masih ada offer lagi..

    offer baru..beli msv dan felina inchloss = RM175 ..jimat RM20

  12. #252
    Peniaga Mini @ Nisyra eMall
    Join Date
    25 Aug 2005
    Posts
    3,378

    Rilek Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL & P57 HOODIA CACTUS ~ TERBARU UNTUK IBU2 YG MENYUSUKAN BABY PAGE 7

    PROMOSI TERBARU !!!

    HARGA 1 BOTOL MSV RM120

    BUY 1 BOTOL MSV + FELINA INCHLOSS = RM175

    JIMAT RM20 DAN FREE POSLAJU...

    +


  13. #253
    Ahli Baru
    Join Date
    29 Nov 2007
    Posts
    250

    Default Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL & P57 HOODIA CACTUS ~ TERBARU UNTUK IBU2 YG MENYUSUKAN BABY PAGE 7

    jean xleh guna promo nov ker...ngeh..ngeh..ngeh...buy 2 free 1

  14. #254
    Peniaga Mini @ Nisyra eMall
    Join Date
    25 Aug 2005
    Posts
    3,378

    Default Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL & P57 HOODIA CACTUS ~ TERBARU UNTUK IBU2 YG MENYUSUKAN BABY PAGE 7

    Quote Originally Posted by jaa View Post
    jean xleh guna promo nov ker...ngeh..ngeh..ngeh...buy 2 free 1
    Jaa...kalau nak promosi nov boleh je

  15. #255
    Ahli Baru
    Join Date
    29 Nov 2007
    Posts
    250

    Default Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL & P57 HOODIA CACTUS ~ TERBARU UNTUK IBU2 YG MENYUSUKAN BABY PAGE 7

    tks...wil let you know biler dah bankin ek

  16. #256
    Peniaga Mini @ Nisyra eMall
    Join Date
    25 Aug 2005
    Posts
    3,378

    Default Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL & P57 HOODIA CACTUS ~ TERBARU UNTUK IBU2 YG MENYUSUKAN BABY PAGE 7

    Orait...boleh je

  17. #257
    Peniaga Mini @ Nisyra eMall
    Join Date
    25 Aug 2005
    Posts
    3,378

    Default Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL & P57 HOODIA CACTUS ~ TERBARU UNTUK IBU2 YG MENYUSUKAN BABY PAGE 7

    Products terbaru daripada MGL HK yang tiada sibutramine berkesan untuk menurunkan berat badan 5 hingga 10 kilo sebulan.... yang paling penting sesuai diambil untuk semua golongan termasuk yang ada masalah seperti tekanan darah tinggi atau rendah serta sesuai yang juga untuk yang ada diabetes.


  18. #258
    Peniaga Mini @ Nisyra eMall
    Join Date
    25 Aug 2005
    Posts
    3,378

    Ibu Jari Keatas Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL & P57 HOODIA CACTUS ~ TERBARU UNTUK IBU2 YG MENYUSUKAN BABY PAGE 7

    BUY 2 MSV + FREE 1 SLIMIX

    Slimix adalah suplemen diet yang paling maju dengan kombinasi sempurna Hoodia Gordonii dan Acai Berry. Slimix berfungsi untuk mengurangkan selera makan anda, mempercepatkan pembakaran lemak Dan mengurangkan proses penuaan sebagai memberi manfaat kepada kesihatan anda secara keseluruhan. Cubalah hari ini! ♥ Slimix menawarkan 2 versi untuk kegunaan lelaki dan wanita, formula khas dibangunkan berdasarkan perbezaan manusia dan keperluan yang unik untuk lelaki dan wanita, yang boleh membantu anda bukan sahaja mengurangkan berat badan tetapi juga bermanfaat untuk kehidupan yang seimbang.

    ♥ Wanita: Slimix untuk Wanita dirumuskan dengan Rhodiola rosea, Isoflavon Soya yang membantu menghentikan kesan-kesan sampingan yang mungkin disebabkan oleh penurunan berat badan yang cepat untuk mengimbangi kesihatan badan dan keremajaan anda. Ramuan: Hoodia Gordonii, Buah Acai, Rhodiola rosea, Isoflavon Soya, Rhodiola Rosea, Soy Isoflavones, Bamboo Shoot, Psyllium Husk, Lotus leaf, Seed fat

    ♥ Lelaki: Slimix untuk Lelaki dirumuskan dengan Maca, herba terkenal yang memberikan bentuk badan yang lebih menarik serta menguatkan tubuh & menjadikan anda lebih bertenaga.
    Ramuan: Hoodia Gordonii, Acai berry, Maca, Bamboo Shoot, Psyllium Husk, Lotus leaf, Seed fat

    ARAHAN * 1 gel sehari sebelum atau selepas sarapan pagi, Jangan mengambil kapsul lebih daripada yang disyorkan.
    * Jangan mengambil produk ini jika anda mengambil sebarang ubat berterusana dari doktor
    * Minum lebih banyak air dan makan lebih banyak buah jika haus (tidak cukup air tulen di dalam badan anda mengurangkan paras glukosa badan dalam darah, yang menyebabkan lemah dan pening).
    * Jangan melangkau waktu makan (terutama sarapan atau makan tengahari). Ia adalah penting ketika mengambil produk ini untuk mengekalkan diet yang sihat dan seimbang, termasuk air tulen dan jus semulajadi.
    * Pengidap tekanan darah tinggi, kencing manis dan kolesterol tinggi boleh mengambil Slimix



  19. #259
    Peniaga Mini @ Nisyra eMall
    Join Date
    25 Aug 2005
    Posts
    3,378

    Default Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL & P57 HOODIA CACTUS ~ TERBARU UNTUK IBU2 YG MENYUSUKAN BABY PAGE 7

    Sempena Tahun Baru 2013

    Jom kuruskan badan dgn 2 produk ini



  20. #260
    Peniaga Mini @ Nisyra eMall
    Join Date
    25 Aug 2005
    Posts
    3,378

    Default Re: JOM KURUSKAN BADAN ~ MSV & MZT ORIGINAL & P57 HOODIA CACTUS ~ TERBARU UNTUK IBU2 YG MENYUSUKAN BABY PAGE 7

    Dapatkan produk diet anda dgn pakej menarik...

    Buy 1 btl Msv + 1 btl felina inchloss = RM175 (free postage)


 

 
Page 13 of 14 FirstFirst ... 391011121314 LastLast

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
شات صيف كام وه كول سعودي انحراف سعودي كول شات كتابي انمي اون لاين شات غزل مدونة انمي انمي مترجم العاب فلاش مركز رفع شات صوتي شات خليجي جرحي