Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the Wanita Melayu Online.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Results 1 to 4 of 4
  1. #1
    Peniaga Supreme @ Online Shopping Paradise
    Join Date
    27 Mar 2010
    Posts
    25

    Default SHAPE UP PROGRAM WITH SHAKLEE



    Anda risau tentang berat badan berlebihan??

    Berat makin naik, susah nak turun??




    Di Shaklee kami ada produk khusus utk menurunkan berat badan anda!

    • Cinch Shake Mix (Caffe Latte/Chocolate/Vanilla)
    • Lecithin
    • Herblax/Fiber (Detox)





    * Cinch Shake tidak digalakkan diambil oleh ibu-ibu menyusu.

    Ini kerana dikhuatiri boleh mengganggu tumbesaran bayi.
    Sebagai ganti, ibu menyusu boleh ambil ESP sebagai sumber protein dalam diet anda.


    • Kenapa protin? → Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sampai sebanyak 35%.
    • Kenapa kene detox?→ Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. ... tahukah anda... kunci asas untuk kurus adalah detox dulu yaaa..
    • Kenapa perlu Lecitin? → Lecithin berfungsi untuk memecahkan lemak2. Lecithin dinamakan "pengemulsi semulajadi" kerana ia mempunyai kesan melekat kat lemak....dalam perkataan ringkasnya, ia menyebabkan lemak tu terapung kat dalam darah...dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membrane.. Lecithin tak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh bdn..

    Utk detoks, anda boleh pilih samada nak Fiber atau Herblax. Bergantung kepada budget anda. Namun antara fiber dan herblax, fiber lebih optimum resultnya. Fiber akan memanjangkan tempoh makanan dalam perut dan memberikan rasa kenyang sepenuhnya.


    Ia berupaya menyerap lebihan air dan lemak dalam badan.Disamping itu kalau anda makan fiber ni, kerja2 ‘membuang’ akan jadi mudah, usus dicuci sepenuhnya jadi akan elakkan perut buncit. Ia juga berfungsi untuk melancarkan penghadaman. Jadi jika anda yang sering sembelit sukar nak membuang, fiber untuk anda.


    Anda boleh baca testimoni mereka yang menggunakan set diet ini di sini!


    ”Jika anda inginkan jadual mkn dan pilihan suplemen utk konflik berat badan yg bersesuaian dgn budget anda, sila emel saya di mypetiteshoppe@gmail.com |sms saya di 019-7330429..Ia mampu dimiliki oleh sesiapa juga. Layari laman web utk maklumat lanjut.

  2. #2

    Default Re: SHAPE UP PROGRAM WITH SHAKLEE

    Bole PM harga nyer?

  3. #3
    Peniaga Supreme @ Online Shopping Paradise
    Join Date
    27 Mar 2010
    Posts
    25

    Default Re: SHAPE UP PROGRAM WITH SHAKLEE

    Quote Originally Posted by anom79 View Post
    Bole PM harga nyer?
    Hai Anom79,

    nnti check PM yer..jika berminat boleh contact saya utk dapatkan jadual makan khusus utk shape up program ini selepas pembelian dibuat nnti.

    TQ



  4. #4
    Peniaga Supreme @ Online Shopping Paradise
    Join Date
    27 Mar 2010
    Posts
    25

    Default Dulu XXXL, kini saiz M dengan Shaklee Lecithin!!!

    [Testimoni terkini]

    Macam x caya je kan?? Tapi percayalah!! Ini kenyataan..inilah Puan Hasmah (ibu kepada 2 anak) dengan wajah & personaliti terbaru selepas mengamalkan diet secara sihat dan mengambil Shaklee Lecithin & Herblax utk menurunkan kembali berat badan beliau.

    Dulu saiz XXXL, kini saiz M!!!

    Teruja kan?? Dah nampak macam anak dara pulak.



    Jom kita baca tips kurus dari Puan Hasmah..

    "Saya mula sedar yang badan naik sejak anak ke 2 saya berumur 6bln..selera makan membuak2..dan badan juga bagai dipam2..lagilah saya ni menyusukan anak sepenuhnya dengan susu ibu, saya tak boleh nak diet beria2..jadi saya bedal je apa makanan yang terlintas difikiran ni nak makan..yang sangat sedihnya bila seluar Jeans saya yang saiz 34 tu dah tak muat lagi..huhu..."


    Ini Tips kurus dari Puan Hasmah:-

    Jadi jom saya sharekan apa yang saya buat bermula dari bulan 3 tapi yang betul2 dietnya dari bulan 6 2011 ni lah..

    • Saya kurangkan makan Nasi. Mula2 makan dalam jumlah yang sedikit..ada juga beberapa bulan saya tak sentuh nasi dalam 2 bln macam tu lah..memang susah nak biasakan tapi lama2 saya jadi terbiasa..
    • Saya kurangkan minum air manis terutama sekali minuman dalam tin. Gula dalam minuman tin tu sangat tinggi tau..
    • Saya kurangkan fastfood. (No KFC, No Pizza)
    • Saya bersenam dalam rumah je..senaman ape yang saya buat ye..saya skipping dan saya main hullahoop yang gelung rotan gelek2 kat pinggang tu lah.. memang berpeluh..mula2 saya digelakkan oleh anak2 dan suami..huhu...
    • Saya mula AEROBIC kat Tmn Pulai Perdana JB dah dekat sangat dengan rumah..baru mula 2 bln..saya ambil program "Shape Your Body"..buat ape dengan program ni..sebab saya perlu untuk saya bentukkan semula badan saya yang dulunya gemok dengan beraerobic..memang terbaekkk..
    • Saya banyakkan makan sayur dan makanan yang kurang kalori seperti meehoon sup..mula2 memang tak seleralah nak makan tapi "alah bisa tegar biasa"..
    • Saya banyakkan minum AIR MASAK..sebab air masak juga membantu untuk meningkatkan metabolisma badan kita..
    • Saya KAWAL NAFSU MAKAN saya yang dulunya sangat suka makan makanan yang berlemak seperti masak lomak cili api..haha..maklumlah saya orang N9..
    • Saya menjalani PROSES DETOX dengan HERB-LAX SHAKLEE..sebab untuk kuruskan badan wajib menjalani proses penyikiran toksin dalam badan dahulu supaya mudah untuk proses penyerapan vitamin berlaku..maklumlah dah hampir 30 tahun hidup perut ni pun dah macam2 terima jenis makanan..
    • Saya ISTIQAMAH makan LECITHIN SHAKLEE sebab ia membantu untuk saya dapatkan berat idaman saya..dan juga kalau dulu saiz jeans 34 pastu 31 dan sekarang dah saiz 29..macam tak caye je..tapi kene percaya...


    Memang lambat untuk saya daptkan berat ideal dengan ketinggian saya dan ambil masa yang lama juga..tapi dek NEKAD dan AZAM saya teruskan juga..seiringlah dengan USAHA..bukan angan2 je..

    berat saya masa pakai baju oren kat atas tu lebih kurang 74kg..BMI terlebih berat badan..saya cuma nak dapatkan berat ideal je..dan sekarang berat saya lebih kurang 60kg..BMI berat normal..tinggi tak lah tinggi mane pun 159cm..rasanya dah cukup kot berat takat ni..xmo kurus lagilah sebab banyak baju lama dah tak boleh pakai kene kecikkan..huhu..


    SABAR adalah kunci utama untuk DIET..sebab badan nak ambil masa sehari untuk gemok dan juga badan tak ambil masa sehari untuk kurus...biar lambat asalkan selamat..


    Kenapa ramai yang memilih Shaklee Lecithin?


    Sebabnya tugas utama Lecithin ialah memecahkan lemak-lemak yang tidak diperlukan badan. Termasuklah lemak-lemak yang tersembunyi..(^-^). Secara ringkasnya Lecithin juga membantu menguatkan daya ingatan kerana Lecithin mengandungi cholin-makanan untuk otak. Sesuai untuk pelajar juga!

    Selain itu Lecithin membantu mengelakkan clog duct bagi ibu-ibu menyusu, melawaskan serta melancarkan pembuangan dan cantikkan rambut.
    Anda boleh baca lebih lanjut kebaikan
    Lecithin di sini!


    Bagaimana pula dengan Herb-Lax?


    Herb-lax is the most effective, gentle colon detox and cleanser on the market today. It contains 9 herbs and is recommended to take before going on your supplement program. so....herb-lax first, ...which helps to pull the toxins and poisons out of your system. If you want to use as a laxative, use at night, and if your are looking for a body purifier,.... take with your meal.
    (Lagi info tentang Herb-Lax di sini!)


    Anda boleh juga baca tentang :-






    Berminat!!!

    Sila hubungi saya (Yati) di mypetiteshoppe[@]gmail.com atau SMS 019-7330429. Jika sudah pasti dengan produk pilihan anda, sila klik BORANG PESANAN di sini.


 

 

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
شات صيف كام وه كول سعودي انحراف سعودي كول شات كتابي انمي اون لاين شات غزل مدونة انمي انمي مترجم العاب فلاش مركز رفع شات صوتي شات خليجي جرحي