Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the Wanita Melayu Online.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Page 5 of 45 FirstFirst 12345678915 ... LastLast
Results 81 to 100 of 883
  1. #81
    Peniaga Plaza Rafflesia
    Join Date
    30 Oct 2009
    Posts
    2,000

    Ibu Jari Keatas Re: YEAR END SALE!!! PM UTK DPTKAN HARGA ISTIMEWA CATALYST VCO SOFTGEL, VCO PURE OIL, COLLAGEN, FIBER DRINK & DLL ----> LAST






    #creadit :- pemilik fb

  2. #82
    Peniaga Plaza Rafflesia
    Join Date
    30 Oct 2009
    Posts
    2,000

    Ibu Jari Keatas Re: YEAR END SALE!!! PM UTK DPTKAN HARGA ISTIMEWA CATALYST VCO SOFTGEL, VCO PURE OIL, COLLAGEN, FIBER DRINK & DLL ----> LAST

    HOT SELLER !!!!

    DAPATKAN SEKARANG




    1 kotak VCO Softgel
    1 Kotak VCO Pure Oil

    RM 79.80 (SMalaysia)
    RM 87.80 (Sabah/Sarawak)
    (tidak termasuk kos penghantaran)



    Untuk HARGA ISTIMEWA, sila PM saya.

  3. #83
    Peniaga Plaza Rafflesia
    Join Date
    30 Oct 2009
    Posts
    2,000

    Ibu Jari Keatas Re: YEAR END SALE!!! PM UTK DPTKAN HARGA ISTIMEWA CATALYST VCO SOFTGEL, VCO PURE OIL, COLLAGEN, FIBER DRINK & DLL ----> LAST

    HOT SELLER !!!!

    DAPATKAN SEKARANG




    2 kotak VCO Softgel

    RM 79.80 (SMalaysia)
    RM 87.80 (Sabah/Sarawak)
    (tidak termasuk kos penghantaran)



    Untuk HARGA ISTIMEWA, sila PM saya.

  4. #84
    Peniaga Plaza Rafflesia
    Join Date
    30 Oct 2009
    Posts
    2,000

    Ibu Jari Keatas Re: YEAR END SALE!!! PM UTK DPTKAN HARGA ISTIMEWA CATALYST VCO SOFTGEL, VCO PURE OIL, COLLAGEN, FIBER DRINK & DLL ----> LAST



    #creadit :- pemilik testimoni

  5. #85
    Peniaga Plaza Rafflesia
    Join Date
    30 Oct 2009
    Posts
    2,000

    Ibu Jari Keatas Re: YEAR END SALE!!! PM UTK DPTKAN HARGA ISTIMEWA CATALYST VCO SOFTGEL, VCO PURE OIL, COLLAGEN, FIBER DRINK & DLL ----> LAST







    #creadit :- pemilik testimoni

  6. #86
    Peniaga Plaza Rafflesia
    Join Date
    30 Oct 2009
    Posts
    2,000

    Ibu Jari Keatas Re: YEAR END SALE!!! PM UTK DPTKAN HARGA ISTIMEWA CATALYST VCO SOFTGEL, VCO PURE OIL, COLLAGEN, FIBER DRINK & DLL ----> LAST

    HOT SELLER !!!!

    DAPATKAN SEKARANG




    HAIR REVITALIZER


    RM 39.90 (SMalaysia)
    RM 43.90 (Sabah/Sarawak)
    (tidak termasuk kos penghantaran)




    Hair Revitalizer
    Coconut oil is known as one of the best natural nutrition for hair. It promote in healthy growth of hair providing them a shiny complexion. Massaging regularly in the head area with coconut oil ensures that your scalp is free of dandruff, lice, (and lice eggs), even if your scalp is dry. It also provides the essential proteins required for nourishing damaged hair.
    It is therefore used as hair care oil and used in manufacturing various conditioners, and dandruff relief creams. Coconut oil is normally applied topically for hair care.

    • Mengatasi masalah kulit kepala berminyak & berkerak (kuping)
    • Mengawal masalah kelumumur
    • Mengatasi masalah keguguran rambut
    • Mencantikkan rambut agar sentiasa kelihatan sihat dan berkilat
    • Melindungi kulit dari radiasi ultra violet matahari
    • Menghitamkan dan melebatkan rambut
    • Mengatasi masalah kutu rambut
    • Rambut akan sentiasa berbau wangi dan segar


    Untuk HARGA ISTIMEWA, sila PM saya.

  7. #87
    Peniaga Plaza Rafflesia
    Join Date
    30 Oct 2009
    Posts
    2,000

    Ibu Jari Keatas Re: YEAR END SALE!!! PM UTK DPTKAN HARGA ISTIMEWA CATALYST VCO SOFTGEL, VCO PURE OIL, COLLAGEN, FIBER DRINK & DLL ----> LAST

    HOT SELLER !!!!

    DAPATKAN SEKARANG




    HAIR TREATMENT


    RM 39.90 (SMalaysia)
    RM 43.90 (Sabah/Sarawak)
    (tidak termasuk kos penghantaran)



    1. Picit HT dalam anggaran cm ke tapak tangan
    2. Sapu rata ke seluruh kulit kepala dan rambut
    3. Biarkan sekurang-kurangnya jam atau 45 minit
    4. Bilas Rambut dengan syampoo dan basuh seperti biasa

    NET 25 ML
    MADE WITH NATURAL INGREDIENTS

    INGREDIENTS:
    ORGANIC VIRGIN COCONUT OIL, ROSES HERBS,
    ROSEMARY, EXTRA VIRGIN OLIVE OIL, TEA TREE OIL,
    FRAGRANCE

    Penggunaan yang kerap akan membantu dan mempercepatkan proses perawatan dan penyegaran kulit kepala dan rambut.

    Di syorkan menggunakan kedua - dua produk ini untuk hasil yang lebih memuaskan.

    Cara penggunaan :

    Sapukan Hair Treatment ke seluruh kulit kepala dan biarkan selama 40 minit sebelum rambut di cuci dengan syampu. Selepas cuci rambut sapukan pula Hair Revitalizer kepada rambut (guna seperti minyak rambut).


    Untuk HARGA ISTIMEWA, sila PM saya.

  8. #88
    Peniaga Plaza Rafflesia
    Join Date
    30 Oct 2009
    Posts
    2,000

    Ibu Jari Keatas Re: YEAR END SALE!!! PM UTK DPTKAN HARGA ISTIMEWA CATALYST VCO SOFTGEL, VCO PURE OIL, COLLAGEN, FIBER DRINK & DLL ----> LAST

    sesapa yang nak order boleh PM yerk......mlm nanti saya akan balas semua PM anda & amik order anda.

    Jangan lupa esok pun ada postage juga bagi yang order & membuat pembayaran.



  9. #89
    Peniaga Plaza Rafflesia
    Join Date
    30 Oct 2009
    Posts
    2,000

    Ibu Jari Keatas Re: YEAR END SALE!!! PM UTK DPTKAN HARGA ISTIMEWA CATALYST VCO SOFTGEL, VCO PURE OIL, COLLAGEN, FIBER DRINK & DLL ----> LAST






    #creadit :- pemilik testimoni

  10. #90
    Peniaga Plaza Rafflesia
    Join Date
    30 Oct 2009
    Posts
    2,000

    Default Re: YEAR END SALE!!! PM UTK DPTKAN HARGA ISTIMEWA CATALYST VCO SOFTGEL, VCO PURE OIL, COLLAGEN, FIBER DRINK & DLL ----> LAST

    jom baca testimoni pengguna produk Catalyst








    #creadit :- pemilik fb & testimoni

  11. #91
    Peniaga Plaza Rafflesia
    Join Date
    30 Oct 2009
    Posts
    2,000

    Ibu Jari Keatas Re: YEAR END SALE!!! PM UTK DPTKAN HARGA ISTIMEWA CATALYST VCO SOFTGEL, VCO PURE OIL, COLLAGEN, FIBER DRINK & DLL ----> LAST

    [CENTER]HOT SELLER !!!!

    DAPATKAN SEKARANG





    CATALYST FEMME VITA
    # Utk wanita
    Kandungan :- 15 sachets/ 3 g each



    Apakah itu Femme Vita?

    Satu lagi produk keluaran Catalyst Nutraceutical yang bermutu tinggi dan mempunyai khasiat dan kelebihan yang tersendiri :

    Femme Vita sangat baik untuk remaja dan wanita terutamanya yang telah berumahtangga. Femme Vita mampu meningkatkan kesihatan dalaman wanita dan yang paling utama ia sangat berkesan untuk membina keyakinan diri dan kebahagiaan rumahtangga . Ianya juga sangat baik untuk membina kesihatan terutamanya membina sistem rahim, meningkatkan sri wajah dan menjadi pemangkin kepada kenikmatan hubungan kelamin(suami-isteri).

    Seringkali wanita yang tidak menjaga kesihatan diri akan berhadapan dengan risiko terhentinya pengeluaran estrogen dan kesannya haid akan terputus awal (menopouse) . Manakala pengeluaran estrogen yang tidak stabil akan memjadikan pertumbuhan bentuk badan akan tergendala dan terbantut contohnya: saiz payudara yang kecil, saiz badan yang tak seimbang.


    KEISTIMEWAAN DAN KHASIAT FEMME VITA :
    • Membina dan mengecutkan rahim
    • Menguatkan otot dan menyempitkan faraj
    • Menegangkan dan mencantikkan bentuk payudara
    • Membantu merawat luka dalam perut selepas pembedahan
    • Memulihkan sistem pelinciran vagina
    • Meningkatkan nafsu dan tenaga seksual dan memberi impak positif kepada pasangan semasa hubungan kelamin(suami-isteri)
    • Mencantikkan kulit dan menaikkan seri wajah
    • Menghilangkan bau badan dan bau mulut
    • Mengatasi masalah sengugut dan masalah keputihan
    • Melegakan panas badan
    • Bagus membantu merapatkan vagina dan mengecutkan rahim
    • Berkesan bagi meningkatkan dan membaikpulih kadar hormon estrogen yang berfungsi untuk mengaktifkan kolagen bawah kulit yang mana hasilnya akan anda lihat dan rasa setiap hari
    • Menegangkan dan menghaluskan struktur kulit dan menegangkan payudara dan menghasilkan potongan badan yang menarik dan seksi


    PENGGUNAAN & ATURAN PENGAMBILAN

    * AMBIL 1 sachet selepas makan samada 1 atau 2 kali sehari*
    Baik untuk wanita remaja dan dewasa berumur 16 tahun dan keatas
    Elok dijadikan makanan tambahan(health supplement) untuk kesihatan badan
    Boleh diambil secara berterusan dalam jangka masa yang lama
    Minum air yang banyak sepanjang pengambilan Femme Vita
    Untuk kesan yang terbaik ambil secara berterusan selama 2 bulan pertama
    Selepas itu, makan bila perlu sahaja (seperti keperluan diatas)



    Pesanan :
    TINDAK BALAS CEPAT ATAU LAMBAT bergantung kepada kesihatan individu. Jika produk ini memberikan kesan yang positif sila kurangkan dos pengambilan.


    AMARAN !
    FEMME VITA TIDAK BOLEH DIGUNAKAN/DIAMBIL OLEH :
    - WANITA MENGANDUNG
    - SEMASA DATANG HAID :
    semasa datang haid,rahim sedang dicuci. Dikhuatiri darah yang keluar akan bertambah banyak dan akan menyebabkan pitam dan sebagainya





    Untuk HARGA ISTIMEWA, sila PM saya.

  12. #92
    Peniaga Plaza Rafflesia
    Join Date
    30 Oct 2009
    Posts
    2,000

    Ibu Jari Keatas Re: YEAR END SALE!!! PM UTK DPTKAN HARGA ISTIMEWA CATALYST VCO SOFTGEL, VCO PURE OIL, COLLAGEN, FIBER DRINK & DLL ----> LAST

    HOT SELLER !!!!

    DAPATKAN SEKARANG





    CATALYST MEXOREA HEALTH SUPPLEMENT (COMFORT YOURSELF)
    Kandungan :- 15 Sachets / 3 g per sachet

    HARGA :-
    RM 40.00 (Semenanjung)
    RM 45.00 (Sabah & Sarawak)


    APAKAH MEXOREA ???
    MEXOREA membantu mengatasi masalah keputihan dan kegatalan yang mana ia sering dialami oleh kaum wanita. Mexorea juga boleh melegakan penyakit senggugut. Ia juga membantu untuk menstabilkan hormon wanita serta meningkatkan ghairah seksual wanita.


    MEXOREA MERUPAKAN PEMAKANAN TAMBAHAN YANG DAPAT MENGTASI MASALAH DALAMAN WANITA.

    Kecantikan dalaman wanita adalah amat penting untuk mengekalkan kesihatan yang berpanjangan dan kesihatan dalaman itu dapat dilihat sehingga terpancar menampakkan kecantikan tubuh. Mexorea bukanlah makanan tambahan bersifat segera, ia direka khas untuk meransang gaya hidup sihat dan aktif apabila digunakan secara berkala dan konsisten berserta pemakanan seimbang dan senaman ringan.

    Setiap wanita perlu menghargai dan menjaga diri masing-masing dengan baik. Walaupun seseorang itu telah berumahtangga, tidak semestinya kesihatan diri perlu diabaikan. Pengamalan supplement seperti Mexorea ini tidak semestinya dilakukan untuk anak dara sahaja malah orang yang berumah tangga juga perlu sentiasa mengamalkannya. Untuk anak dara, pengamalan Mexorea ini membolehkan peredaran darah cukup baik dan untuk persediaan sebelum berkahwin. Kepada yang sudah berkahwin seperti yang dinyatakan di atas, perlulah sentiasa menjaga kesihatan diri kerana wanita perlu sentiasa cergas dan sihat untuk memastikan perjalanan rumah tangga anda berjalan lancar.


    KEISTIMEWAAN MEXOREA
    MEXOREA membantu :-
    - mengatasi masalah sengugut
    - melancarkan perjalanan haid dan mengatasi keputihan
    - memulihkan sindrom tekanan sebelum haid
    - mencantikkan kulit
    - meningkatkan serta memulihkan sistem peranakan
    - mengatasi masalah bau badan
    - mengencangkan panyudara
    - menguatkan otot-otot faraj
    - menghilangkan bau faraj
    - mencegah bakteria pada faraj
    - memulihkan tenaga syahwat
    - mengecutkan rahim
    - menghilangkan bau badan dan mulut
    - menyingkirkan toksid


    PENGGUNAANA MEXOREA
    - Baik untuk semua wanita remaja dan dewasa, berumur 16 tahun ke atas.
    - Ia elok dijadikan sebagai pemakanan tambahan (healt supplement) untuk kesihatan badan
    - Boleh diambil secara berterusan untuk jangka masa yang lama
    - Walau bagaimanapun, tidak perlu diambil setiap hari. Makan apabila perlu sahaja seperti keperluan diatas.
    - Minum banyak air sepanjang pengambilan
    - untuk mendapatkan kesan terbaik, ambil secara berterusan untuk 2 bulan pertama, seleaps itu diambil mengikut keperluan badan.


    ATURAN PENGAMBILAN:-
    ambil 1 sachet selepas makan, 1 kali sehari


    AMARAN :-
    MEXOREA TIDAK BOLEH DIGUNAKAN OLEH :-
    # WANITA MENGANDUNG




    Untuk HARGA ISTIMEWA, sila PM saya.

  13. #93
    Peniaga Plaza Rafflesia
    Join Date
    30 Oct 2009
    Posts
    2,000

    Default Re: YEAR END SALE!!! PM UTK DPTKAN HARGA ISTIMEWA CATALYST VCO SOFTGEL, VCO PURE OIL, COLLAGEN, FIBER DRINK & DLL ----> LAST

    jom baca ape kate mereka ?????





    Anda bila lagi ???????????


    # creadit :- pemilik fb & testimoni

  14. #94
    Peniaga Plaza Rafflesia
    Join Date
    30 Oct 2009
    Posts
    2,000

    Ibu Jari Keatas Re: YEAR END SALE!!! PM UTK DPTKAN HARGA ISTIMEWA CATALYST VCO SOFTGEL, VCO PURE OIL, COLLAGEN, FIBER DRINK & DLL ----> LAST



    Utk anda semua, saya telah mengamalkan VCO Softgel/ VCO Pure Oil & Collagen hampir 8 bulan. Hasilnya muka saya menjadi licin, lembut, jerawat pun dah takder. Tanda-tanda hitam bekas jerawat pun dah hilang.

    Untuk VCO Pure Oil, saya sapukan pada muka sebelum tido. So, bila bangun pagi, muka tidak akan berminyak, malah terasa lembut & licin.

    Selain dari itu, VCO mempunyai pelbagai khasiat.



    # Saya akan update gambar saya yang terbaru

  15. #95
    Peniaga Plaza Rafflesia
    Join Date
    30 Oct 2009
    Posts
    2,000

    Ibu Jari Keatas Re: YEAR END SALE!!! PM UTK DPTKAN HARGA ISTIMEWA CATALYST VCO SOFTGEL, VCO PURE OIL, COLLAGEN, FIBER DRINK & DLL ----> LAST

    ESOK ADA POSTAGE - KHAMIS 1/12/2011


  16. #96
    Peniaga Plaza Rafflesia
    Join Date
    30 Oct 2009
    Posts
    2,000

    Default Re: YEAR END SALE!!! PM UTK DPTKAN HARGA ISTIMEWA CATALYST VCO SOFTGEL, VCO PURE OIL, COLLAGEN, FIBER DRINK & DLL ----> LAST

    HOT SELLER !!!!

    DAPATKAN SEKARANG




    1 kotak VCO Softgel
    1 Kotak VCO Pure Oil

    RM 79.80 (SMalaysia)
    RM 87.80 (Sabah/Sarawak)
    (tidak termasuk kos penghantaran)



    Untuk HARGA ISTIMEWA, sila PM saya.



    VCO SOftgel (Kotak Merah) -
    saya makan 2 bj pg & 2 biji mlm - selepas makan. Kalau yang disyorkan adalah 1 biji pagi & 1 biji petang.

    VCO Pure Oil (Kotak Biru) -
    Fungsinya sama jugak mcm VCO Softgel, cuma bezanya yang ni dlm bentuk cecair, setengah orang tak leh tahan ngan baunya.....paling senang, tak tertelan dek anak tekak.....hihihihi. Utk yang nie saya biasa guna pada muka ...takpun sapu kat tempat2 kulit kering. Sapu kat rambut pun boleh...
    ataupun mane2 yang ada jerawat....boleh jugak sapu, insyaallah....lama-lama jerawat akan kecut & tanda hitam kesan jerawat pun akan hilang jugak




  17. #97
    Peniaga Plaza Rafflesia
    Join Date
    30 Oct 2009
    Posts
    2,000

    Default Re: YEAR END SALE!!! PM UTK DPTKAN HARGA ISTIMEWA CATALYST VCO SOFTGEL, VCO PURE OIL, COLLAGEN, FIBER DRINK & DLL ----> LAST




    #creadit :- pemilik fb & testimoni

  18. #98
    Peniaga Plaza Rafflesia
    Join Date
    30 Oct 2009
    Posts
    2,000

    Default Re: YEAR END SALE!!! PM UTK DPTKAN HARGA ISTIMEWA CATALYST VCO SOFTGEL, VCO PURE OIL, COLLAGEN, FIBER DRINK & DLL ----> LAST

    HOT SELLER !!!!

    DAPATKAN SEKARANG






    CATALYST MEN VITA
    # Utk Lelaki
    Kandungan :- 15 sachet


    HARGA :-
    RM 45.00 (Semenanjung)
    RM 50.00 (Sabah & Sarawak)

    APAKAH MEN VITA ?
    Produkmengembalikan dan mengekalkan kesihatan lelaki ini telah diformulasikan khusus untuk mengurangkan keletihan, menambahkan tenaga dan meningkatkan daya tahan fizikal lelaki tanpa apa-apa kesan sampingan

    KEISTIMEWAAN :
    - Memberi tenaga tambahan dan menambah stamina badan
    - Meningkatkan daya imuniti semulajadi badan
    - Menyegarkan badan dan mengurangi rasa mengantuk
    - Menghilangkan letih lesu badan
    - Mengatur tekanan darah dan melancarkan pengaliran darah
    - Meningkatkan libido (keinginan seks) lelaki dan menguatkan tenaga batin
    - Mampu melambatkan ejakulasi
    - Membantu memberi ketahanan badan dari penyakit seperti kardio-vaskular dan kanser
    - Melegakan tekanan perasaan, sakit kepala dan migraine
    - Menghalang makan berlebihan dengan mengurangi rasa lapar serta selera makan
    - Mengandungi anti-oksida untuk mempertahankan badan daripada dirosakkan oleh radikal bebas

    PENGGUNAAN:-
    - Baik untuk semua lelaki dewasa berumur 16 tahun ke atas.
    - Ia elok dijadikan sebagai pemakanan tambahan (health supplement) untuk kesihatan badan
    - Boleh diambil secara berterusan untuk jangka masa yang lama
    - Walau bagaimanapun, tidak perlu diambil setiap hari. Makan apabila perlu sahaja untuk keperluan diatas.
    - Minum banyak air sepanjang pengambilan

    ATURAN PENGAMBILAN
    Ambil 1 sachet selepas makan, samada 1 atau 2 kali sehari

    PESANAN :-
    Tindak balas cepat atau lambat bergantung kepada kesihatan individu. Jika produk ini memberi kesan yang amat positif sila kurangkan dos pengambilan




    Untuk HARGA ISTIMEWA, sila PM saya.

  19. #99
    Peniaga Plaza Rafflesia
    Join Date
    30 Oct 2009
    Posts
    2,000

    Default Re: YEAR END SALE!!! PM UTK DPTKAN HARGA ISTIMEWA CATALYST VCO SOFTGEL, VCO PURE OIL, COLLAGEN, FIBER DRINK & DLL ----> LAST

    saya tgh bungkus parcel order customer......sesapa yg nak join skali ..jom laa...esok saya pos.





  20. #100
    Peniaga Plaza Rafflesia
    Join Date
    30 Oct 2009
    Posts
    2,000

    Ibu Jari Keatas Re: YEAR END SALE!!! PM UTK DPTKAN HARGA ISTIMEWA CATALYST VCO SOFTGEL, VCO PURE OIL, COLLAGEN, FIBER DRINK & DLL ----> LAST






    #creadit :- pemilik fb & testimoni

 

 
Page 5 of 45 FirstFirst 12345678915 ... LastLast

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •