Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the Wanita Melayu Online.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Page 1 of 14 1234511 ... LastLast
Results 1 to 20 of 335

Hybrid View

  1. #1
    Peniaga Supreme @ Elmy Mall
    Join Date
    31 Dec 2009
    Posts
    1,254

    Ibu Jari Keatas ALPHA LIPID SDII TERBAIK!!!!!!! ORDER SEKARANG!!!



    Assalamualaikum
    Pelanggan di WMC


    Selamat Datang ke pu3shoppe.com




    Menjual
    Produk Pelansingan Badan SD II DAN ALPHA LIPID SD II




    Email pesanan /sms/pm kami. Mana-mana tempahan yang dibuat sekiranya dalam masa 1 hari masih tidak dijelaskan bayaran di anggap batal.

    Semua harga yang dipaparkan tidak termasuk kos pos (Kecuali dinyatakan).

    Kadar kos pos yang dikenakan bergantung pada berat.

    Produk akan dipos setelah bayaran diterima, penghantaran menggunakan khidmat pos laju Malaysia.

    Pembayaran melalui MBB AC 562245502210 (YPK RESOURCES / CIMB AC 05080025509529 - KUFRIZAN BINTI KUBUT


    Sila maklumkan kepada kami SELEPAS pembayaran dibuat. Sertakan butir-butir berikut:

    ~Nama Penuh
    ~Jenis barang
    ~Alamat
    ~No Telefon
    ~Email
    ~Butir-butir pembayaran





  2. #2
    Peniaga Supreme @ Elmy Mall
    Join Date
    31 Dec 2009
    Posts
    1,254

    Default Re: Perlu Makan Untuk Diet Dgn SDII

    SD II Diet Mengukir Badan




    Hasil dari kejayaan dan sambutan yang luar biasa dari produk kolostrum Alphalipid Lifeline, langkah seterusnya NZ NEW IMAGE telah memperkenalkan satu lagi produk baru yang BAKAL MENGGEGARKAN pasaran Malaysia iaitu SDII.

    • Melangsingkan badan secara sihat & semulajadi dengan program slim diet kami yang amat ringkas & mudah.
    • Sihat dengan zat-zat pemakanan yang seimbang
    • Kadar penurunan berat yang seimbang & sekata, tiada masalah kulit kendur & berkedut
    • Masalah kesihatan yang dialami bertambah baik tanpa disedari

    Hasil dari kajian khusus dalam journal perubatan oleh sekumpulan ahli perubatan dari HarvardMedicalSchool membuktikan keberkesanan menurunkan berat badan berdasarkan PENYIMPANAN PROTIN DAN DIET KETOGENIK. Ianya terbukti:


    · SELAMAT DAN EFEKTIF KERANA BERSUMBERKAN ALAMI
    · BERTINDAK MENGIKUT SISTEM PENURUNAN BERAT BADAN SECARA SEMULAJADI DAN MAKSIMUM
    · MEMULIHKAN PUNCA PERTAMBAHAN BERAT DAN BUKANNYA HANYA MERAWAT SIMPTOM
    · TIDAK MENYEBABKAN OTOT MENGGELEBER ATAU KENDUR MELAINKAN OTOT DAN KULIT YANG MANTAP.
    · NYAHTOKSIK & PEMBERSIHAN SISTEM BADAN BERLAKU SECARA SPONTAN.
    · PROGRAM YANG MENAWARKAN GALAKKAN HEBAT DENGAN PENURUNAN YANG CEPAT BERBANDING DENGAN PROGRAM YANG BERASASKAN LATIHAN FIZIKAL DAN KAWALAN KALORI.
    · BERDASARKAN JUMLAH JUALAN DI ASIA-PASIFIK, PRODUK PENURUNAN BERAT BADAN NZ NEW IMAGE SDII TELAH MENURUNKAN 6000 TAN LEMAK DISELURUH DUNIA SEPANJANG 21 TAHUN DIPASARAN.
    · DIJAMIN HASIL YANG MEMUASKAN, BERKESAN DAN MENJIMATKAN.

    · KUNCI KEJAYAAN SDII IALAH: TURUNKAN DIET KARBOHIDRAT + KURANGKAN LEMAK.
    · PENURUNAN PURATA 1 MINGGU = 3KG ADALAH PASTI ! (Jika setia pada syarat) TANPA PERLU BERLAPARAN.



    Peraturan Harian Mudah


    1. Ikuti carta pemakanan dengan teliti
    2. Ukur dengan tepat sukatan makanan
    3. Hapuskan karbohidrat mudah sama sekali
    4. Makan 3 kali sehari
    5. Hidangan protein setiap sarapan
    6. 4 hidangan SD II sehari
    7. 8 gelas air - penting kerana anda mengambil diet high protein

  3. #3
    Peniaga Supreme @ Elmy Mall
    Join Date
    31 Dec 2009
    Posts
    1,254

    Default Re: Perlu Makan Untuk Diet Dgn SDII

    Lawati saya di ;

    www.pu3shoppe.com
    www.pu3shoppe.blogspot.com

    untuk lebih info kesihatan

    Syaring is Caring

  4. #4
    Peniaga Supreme @ Elmy Mall
    Join Date
    31 Dec 2009
    Posts
    1,254

    Default Re: Perlu Makan Untuk Diet Dgn SDII

    Tawaran Istimewa untuk
    3 pelanggan pertama SD II
    HABISH!!!!
    -aina
    -fizi
    -jue

    Dengan pembelian SD II berharga RM 144.00
    PERCUMA

    SPA Lite Body Shaping Shower Salt - mengeton, menegang & melansingkan badan anda sambil mandi

    testimoni hebat SD II
    www.pu3shoppe.com
    www.pu3shoppe.blogspot.com


  5. #5
    Peniaga Supreme @ Elmy Mall
    Join Date
    31 Dec 2009
    Posts
    1,254

    Default Re: Perlu Makan Untuk Diet Dgn SDII

    Program penurunan berat badan bersama SD II. Melalui kaedah penurunan berat badan SD II ini, anda akan melalui proses ke arah keberjayaan yang optimum dengan :

    • Pemakanan yang seimbang dengan keperluan tubuh
    • Mengawal pengambilan makan yang ideal dan mudah
    • Menenalpasti karbohidrat dan kawalannya

    Kelebihan dan kebaikan kepada pengguna SD II

    • Pembuangan lemak pada tubuh badan secara KEKAL
    • Membantu mengurangkan paras kolestrol pada sistem badan.
    • Mengurangkan paras gula dalam tubuh serta membantu mengawal diabetes.
    • Membaiki sel-sel tubuh kearah sel yang lebih sihat dan kuat untuk sistem tubuh badan manusia.
    • Memberi tenaga dan membantu pemulihan tenaga agar kita sentiasa segar dan berdaya menjalankan kegiatan harian.

    Ciri-ciri ISTIMEWA penurunan berat badan SD II

    • Penurunan berat badan pada kadar 250gm—500gm setiap hari.
    • Penambahan tenaga pada setiap 500g lemak yang dibakar dan menjadikan tenaga kepada 3000 kalori.
    • Dibuktikan melalui rekod dunia dengan penurunan berat badan sebanyak 64kg dalam masa 1 bulan.
    • TIDAK PERLU BERLAPAR. Amalkan aturan pemakan biasa seperti sarapan pagi, makan tengahari dan malan malam.
    • Kandungan Protein yang tinggi dengan multi-vitamin, mineral dan elemen-elemen kesihatan yang lain serta seimbang.
    • Membantu memulihkan masalah kesihatan yang lain seperti diabete, hypertension dan juga mengurangkan paras kolestrol pada tubuh badan.
    • Mudah serta berkesan.
    • Tidak memerlukan belanja yang tinggi serta menjimatkan wang anda. JIMATKAN WANG ANDA

    PM saya untuk harga yang lebih menarik

  6. #6
    Peniaga Supreme @ Elmy Mall
    Join Date
    31 Dec 2009
    Posts
    1,254

    Default Re: Perlu Makan Untuk Diet Dgn SDII

    SLIM DIET II

    SLIM DIET II atau singkatan SDII dari NEW IMAGE hanya menggunakan Protin Soya Isolat sebagai ramuan asas dalam SDII. Protin soya Isolat merupakan komponen protin yang telah diasingkan daripada kacang soya. Ia membekalkan protin berkualiti tinggi yang setara dengan susu dan telur tetapi bebas dari lemak tepu dan kolesterol.


    HARGA PASARAN :
    RM 144 (EM) / RM 153 (WM)

    HARGA AHLI
    RM108 (EM) / RM115 (WM)


    Testimoni Pengguna SD II



    Testimoni sy sendiri, Mazlina MOHD Nazir

    Saya nie jenis yang susah untuk turunkan berat badan.. 3 tahun aktif ngan kokurikulum masa kt univeristy masih xder perubahan berat badan..just manintain jer. Petang2 selalu gak pegi jogging or swimming tp masih gak xder perubahan..dah start keje, berat badan mula naik dr 70kg to 80 kg.. agak risau la juga. pak cik sy yg mencadangkan agar menggunakan SDII. Penggunaan SDII selama sebulan membuahkan hasil dan berat badan saya kembali kepada 70 kg. Walaupun masih dlm karegori overweight, tetapi sy bersyukur sbb dpt menurunkan berat badan & masi maintain sampai skrang. terima kasih SDII. Saya masih berharap utk menurunkan berat badan tp keadaan tak mengizinkan sbb dlm proses penyusuan badan.



    Petikan daripada Radio Kelantan FM
    Puan Faridah, Trengganu
    "Berat badan saya sebelum ini adalah 80kg pada bulan 09/09, namun setelah mengambil slim diet 2, berat badan saya semakin menurun. Dengan tin yang pertama (10 hari) saya telah berjaya menurunkan berat badan sebanyak 4kg. Alhamdulillah, setelah 2 bulan menggunakan produk slim diet 2, berat badan saya telah turun menjadi 60kg. Iaitu penurunan sebanyak 20kg dalam masa 2 bulan.Badan saya juga menjadi firm dan tidak menggelebeh akibat penurunan ini malahan kulit menjadi semakin tegang kerana program ini mengamalkan pemakanan yang sihat dengan pengambilan protein yang cukup.Tetapi apa yang mengejutkan saya adalah slim diet 2 bukan sahaja menurunkan berat badan saya malahan telah mengurangkan penyakit asthma saya. Kerana slim diet 2 membakar lemak-lemak yang terkumpul dalam badan seperti lemak di jantung.Jika sebelum ini saya termengah-mengah untuk menaiki tangga, tetapi setelah mencuba slim diet 2 saya mampu untuk naik tangga tanpa merasa penat.Slim diet 2 bukan sahaja 'mencantikkan' badan saya, malah saya mampu menjana pendapatan yang lumayan dengan slim diet 2.Terima kasih slim diet 2"




    TESTIMONI TERBARU:berat asal 139kg dapat turunkan berat badan dalam masa 10 minggu menjadi 75kg
    Puan vimala seorang suri rumah.. dulu berat beliau 55kg masa awal-awal berkahwin. Disebabkan susah untuk mendapat zuriat beliau diberi oleh Doktor ubat-ubat hormon untuk subur. Dengan penggunaan ubat-ubat tersebut, berat beliau mencecah kepada 98kg dan semasa melahirkan anak beratnya 139kg.. beliau malu untuk keluar rumah kerana gemuk, dan hanya terperap di rumah sahaja. Berbagai usaha untuk menguruskan badan telah beliau cuba. Dia dah habiskan duit dia hampir RM100ribu utk kurus.. semua produk dia dah cuba, tapi bila berhenti naik balik 2x ganda.. semua pembedahan dia dah buat tapi tak berhasil jgk.. Disebabkan beliau gemuk, suaminya telah meninggalkan dia dengan anak-anak… memang sedih kan bila suami kita ceraikan kita kerana kita gemuk…AKHIRNYA… beliau telah diperkenalkan oleh seorang kawan dengan satu produk untuk mengurukan badan… hanya mengeluarkan wang yang sedikit beliau dapat mengurukan badan 5kg dlm masa 1 minggu… JAWAPAN UTK KURUS DENGAN SELAMAT IALAH SLIM DIET II… sekarang dlm masa 10 minggu sahaja dengan menggunakan produk Slim diet 2 beratnya sekarang tinggal 75kg (hilang 64kg!!!!).. Sekarang beliau tidak lagi malu untuk keluar rumah..Cayalah SD2 (SlimDiet2) Puan Vimala turun kepada 75kg from 139kg dalam masa 10minggu (Lost 64kg!!).

    Testimoni terbaru…. Macam tak berdiet je! tapi tetap turun berat badan!Pelik tapi benar! ramai yang terkejut apabila mengambil produk SD2, walaupun tidak berpantang sangat, berat badan tetap TURUN! saiz pinggang semakin mengecil, seluar lama dah longgar…inillah hebatnya produk SD2! 3kg dalam masa 3hari! Mudah dan senang! testimoni: Puan Ida, Ipoh “saya dah cuba macam-macam produk slimming dan juga kaedah slimming, tak turun pun berat badan saya. tapi setelah cuba produk SD2 dengan mudahnya saya hilang 10kg. saiz pinggang makin ramping! Yang peliknya saya tetap kena makan! Makan sup, ayam goreng, ayam kfc, burger mcd, ikan, seafood, sayur…kini tampak lebih slim, menawan dan sihat!”


    Pn Afzanizan Yusop ( Seri Kembangan) – 23 thn
    Berat badan saya selepas berkahwin selama 2 thn meningkat secara mendadak kepada 70kg. Alhamdullillah selepas mengambil SDII selama 1 bln, berat saya turun sebanyak 6kg, kini berat saya ialah 64kg dan yang paling menggembirakan saiz saya berubah dari 32 inci – 29 inci. Saya rasa lebih berkeyakinan utk teruskan pengambilan SDII ini.
    Pn Roky (Puchong) – 34 thn,
    4 org cahayamataMenggunakan SDII selama 2 bln selepas melahirkan anak ke-4. Berat sebelum 75kg dan berat terkini 68kg ( penurunan sebanyak 8kg). Sebelum ini saiz baju saya ialah XL tetapi dlm tempoh 2 bln ia bertukar kepada saiz M. Saiz bahu saya mengecil dari 17 inci ke 15 inci. Saya akan teruskan pengambilan SDII sehingga saya mencapai berat badan yg ideal
    En Mohd Azman Mohd Aini (Seri Kembangan) – 32 thn
    Berat asal badan saya ialah 57kg tetapi setelah berkahwin pda Jun 2009, berat saya naik mendadak hingga 69kg pada Nov 2009. Setelah saya menggunakan SDII, berat saya turun sebanyak 3kg dlm masa 3 hari pertama. Kini berat saya telah turun ke 63 kg (penurunan sebanyak 6kg) setelah amalkan selama 2 minggu.


    Selamat berdiet.....selepas ni saya akan ceritakan sendiri pengalaman saya berdiet dengan SDII
    Tunggu ye....

  7. #7
    Peniaga Supreme @ Elmy Mall
    Join Date
    31 Dec 2009
    Posts
    1,254

    Default Re: Perlu Makan Untuk Diet Dgn SDII

    JOM BUAT ANALISA DIRI ANDA....JUST KLIK LINK DIBAWAH INI YE..

    SHARING WITH U..
    http://www.bcm.edu/cnrc/caloriesneed.htm

  8. #8
    Peniaga Supreme @ Elmy Mall
    Join Date
    31 Dec 2009
    Posts
    1,254

    Default Re: Perlu Makan Untuk Diet Dgn SDII

    السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاتهdan Salam Sejahtera,


    SELAMAT BERKUNJUNG KEKEDAI SAYA.

  9. #9

    Default bnnfvf timed medicine dispensers

    bachelor of pharmacy degree distance education link earmite medicine for catsholistic medicine toddler m360 hydrocodone side effects pregnancy safe medicine coughmost powerful medicine rx for headache m360 white long pill complete medication order pharmacy policystores that sell echo medicine cabinets m360 oval white pill sleep medicine physician jobseczama medicine link arthritis medicine for dog canine arthritislibrary congress national medicine announcement m360 vicodin addiction buffalo emergency medicine fellowshipcanada pharmacy technician salary m360 hydrocodone benefits grove city internal medicine incbaylor college medicine office technology management m358 white oval supplement become doctor of medicine onlineunc pharm lab m358 white rectangular pill customer satisfaction evidence based medicineameican college of sports medicine m358 white oval xanax collom carney pharmacypharmacy school in uk

  10. #10
    Peniaga Supreme @ Elmy Mall
    Join Date
    31 Dec 2009
    Posts
    1,254

    Default Re: Perlu Makan Untuk Diet Dgn SDII

    السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

  11. #11
    Peniaga Supreme @ Elmy Mall
    Join Date
    31 Dec 2009
    Posts
    1,254

    Default Re: Perlu Makan Untuk Diet Dgn SDII

    Peraturan Harian Mudah


    1. Ikuti carta pemakanan dengan teliti
    2. Ukur dengan tepat sukatan makanan
    3. Hapuskan karbohidrat mudah sama sekali
    4. Makan 3 kali sehari
    5. Hidangan protein setiap sarapan
    6. 4 hidangan SD II sehari
    7. 8 gelas air - penting kerana anda mengambil diet high protein

  12. #12
    Ahli Baru
    Join Date
    28 Jan 2010
    Posts
    145

    Default Re: Perlu Makan Untuk Diet Dgn SDII

    salam, sd11 tue nie rase ape yer....kalau ambil sd11 nie bleh mkn ape sje ker

  13. #13
    Peniaga Supreme @ Elmy Mall
    Join Date
    31 Dec 2009
    Posts
    1,254

    Default Re: Perlu Makan Untuk Diet Dgn SDII

    as salam ariez,
    SD II adalah rasa susu soya pekat. Pengambilan makanan rutin adalah diwajibkan semasa diet bersama SD II, kita cuma cut down chabohydrate intake. Tetapi banyak customer SD II yang masih mengambil nasi dengan kuantiti yang sederhana pada waktu tengahari masih lagi dapat mencapai berat badan yang diidamkan..contohnya saye sendiri .

  14. #14
    Ahli Baru
    Join Date
    28 Jan 2010
    Posts
    145

    Default Re: Perlu Makan Untuk Diet Dgn SDII

    Quote Originally Posted by pu3sara View Post
    as salam ariez,
    SD II adalah rasa susu soya pekat. Pengambilan makanan rutin adalah diwajibkan semasa diet bersama SD II, kita cuma cut down chabohydrate intake. Tetapi banyak customer SD II yang masih mengambil nasi dengan kuantiti yang sederhana pada waktu tengahari masih lagi dapat mencapai berat badan yang diidamkan..contohnya saye sendiri .
    rase susu soya tue sedap tak,,rase mcm soya yeos ker @ soya kotak ker

  15. #15
    Peniaga Supreme @ Elmy Mall
    Join Date
    31 Dec 2009
    Posts
    1,254

    Default Re: Perlu Makan Untuk Diet Dgn SDII

    Check pm ye dik

  16. #16
    Peniaga Supreme @ Elmy Mall
    Join Date
    31 Dec 2009
    Posts
    1,254

    Default Re: Perlu Makan Untuk Diet Dgn SDII


  17. #17
    Peniaga Supreme @ Elmy Mall
    Join Date
    31 Dec 2009
    Posts
    1,254

    Default Re: Perlu Makan Untuk Diet Dgn SDII



    alorie Dieting Has Failed Miserably

    1. There are more over weight people in the world today than at any other time in history.
    2. There are more calorie ‘fad’ diets offered than ever before.
    3. Disillusioned dieters have become victims of greedy profit orientated commercial big business who are not interested in the patients welfare.
    4. High costs, particularly expensive advertising are passed on and do not contribute to weight loss.



  18. #18
    Peniaga Supreme @ Elmy Mall
    Join Date
    31 Dec 2009
    Posts
    1,254

    Default Re: Perlu Makan Untuk Diet Dgn SDII

    SD II DAPAT MEMBANTU ANDA LANSING SECARA SIHAT....

  19. #19
    Peniaga Supreme @ Elmy Mall
    Join Date
    31 Dec 2009
    Posts
    1,254

    Default Re: Perlu Makan Untuk Diet Dgn SDII

    Quote Originally Posted by pu3sara View Post
    SD II DAPAT MEMBANTU ANDA LANSING SECARA SIHAT....

  20. #20
    Peniaga Supreme @ Elmy Mall
    Join Date
    31 Dec 2009
    Posts
    1,254

    Default Re: Perlu Makan Untuk Diet Dgn SDII

    AS SALAM AND GOOD MORNING

 

 
Page 1 of 14 1234511 ... LastLast

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
شات صيف كام وه كول سعودي انحراف سعودي كول شات كتابي انمي اون لاين شات غزل مدونة انمي انمي مترجم العاب فلاش مركز رفع شات صوتي شات خليجي جرحي