Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the Wanita Melayu Online.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Page 24 of 26 FirstFirst ... 1420212223242526 LastLast
Results 461 to 480 of 510
  1. #461

    Default Re: SALE OKT!!!NATURAL SLIMSUIT RM30;BOTOL MUNCUNG 3 UTK ROTI JALA; IPAD ISLAMIC RM29;LAMAZE MUSICAL INCHWORM RM20; VIT C ORG

    salam kak...yna dh transfer...cek pm k....

  2. #462
    Peniaga Mini @ Plaza eZSi
    Join Date
    14 Feb 2011
    Posts
    720

    Default Re: SALE OKT!!!NATURAL SLIMSUIT RM30;BOTOL MUNCUNG 3 UTK ROTI JALA; IPAD ISLAMIC RM29;LAMAZE MUSICAL INCHWORM RM20; VIT C ORG

    w'salam yna,
    Dh reply kat PM. Ari ni saya poskan. TQ.

  3. #463
    Peniaga Mini @ Plaza eZSi
    Join Date
    14 Feb 2011
    Posts
    720

    Default Re: SALE OKT!!!NATURAL SLIMSUIT RM30;BOTOL MUNCUNG 3 UTK ROTI JALA; IPAD ISLAMIC RM29;LAMAZE MUSICAL INCHWORM RM20; VIT C ORG

    Update pos 2/10/12:
    Nur Farizan (Putrajaya) - EM319170530My (Lamaze Musical Toys)
    Zalina (Johor) - EM319170557MY (Lamaze Musical Toys + Acuan Roti Jala)

    TQ.

  4. #464
    Peniaga Mini @ Plaza eZSi
    Join Date
    14 Feb 2011
    Posts
    720

    Default Re: SALE OKT!!!NATURAL SLIMSUIT RM30;BOTOL MUNCUNG 3 UTK ROTI JALA; IPAD ISLAMIC RM29;LAMAZE MUSICAL INCHWORM RM20; VIT C ORG

    Update pos 8/10/12:
    Zawiyah (KL) - EM319170565MY (Acuan Roti Jala)

    TQ.

  5. #465
    Peniaga Mini @ Plaza eZSi
    Join Date
    14 Feb 2011
    Posts
    720

    Default Re: SALE OKT!!!NATURAL SLIMSUIT RM30;BOTOL MUNCUNG 3 UTK ROTI JALA; IPAD ISLAMIC RM29;LAMAZE MUSICAL INCHWORM RM20; VIT C ORG

    Update pos 9/10/12:
    Fadilah (Kedah) - EM319170906MY (1 pcs Ipad Islamic)

    10/10/12:
    Norashahkirin (Perak) - EM319170870MY (5 pcs Ipad Islamic)

    TQ.

  6. #466
    Peniaga Mini @ Plaza eZSi
    Join Date
    14 Feb 2011
    Posts
    720

    Default Re: SALE OKT!!!NATURAL SLIMSUIT RM30;BOTOL MUNCUNG 3 UTK ROTI JALA; IPAD ISLAMIC RM29;LAMAZE MUSICAL INCHWORM RM20; VIT C ORG

    HOT PRODUCT!!!!!



    BEDAK ARAB SUPER SUMMER CAKE KOKURYU
    Harga asal : RM68

    OFFER PRICE: RM68 (termasuk poslaju Semenanjung)

    WARNA YANG AVAILABLE : Russet, Amer Rose, Olive Rose dan Orange Blush


    Produk Jepun, hasil kajian di Filipina Cherry Laboratory.
    Sangatlah senang dipakai. Beberapa minit menjadikan kulit muka seakan-akan kita pernah masuk kelas make up!
    Akan kelihatan lembut, gebu, bercahaya, berseri, cun dan yang penting terasa ringan di muka (tak melekit lansung!)
    TAK PERLU PAKAI APA-APA KRIM LAGI!
    1. Bedak ini 3 dalam 1: mouisturizer, foundation n alas bedak...sangat jimat!
    2. Mengikut aliran darah pemakai. Tak kira kulit gelap, cerah, putih dan sebagainya,
    Sesiapa sahaja sesuai pakai.
    3. Kemas dan sekata membuatkan anda indah.
    4. Tidak akan menghitamkan atau menggelapkan kulit anda.
    5. Mengecutkan jerawat.
    6. Apabila berpeluh anda akan nampak lebih cantik.
    7. Tahan Selama lebih 8 jam.
    8. Tidak melekat pada tudung, kain, tisu dan sebagainya kerana ia terus meresap ke kulit.
    9. Suci dan Halal, boleh dibawa solat.
    10. Sesuai untuk semua aktiviti. Santai2, nak pakai cepat tapi hasil mantap.

    TESTIMONI :


    HANYA DENGAN SATU SAPUAN,

    BEDAK INI AKAN MENGHASILKAN WAJAH YANG SEAKAN- AKAN TELAH DI ALASKAN DENGAN FOUNDATION. BEDAK INI BOLEH BERTAHAN SELAMA 3 BULAN KERANA BERATNYA 50GRAM.


    BERMINAT? SILA CALL/SMS NAQIAH 012-3424800


  7. #467
    Peniaga Mini @ Plaza eZSi
    Join Date
    14 Feb 2011
    Posts
    720

    Default Re: NATURAL SLIMSUIT RM30;BEDAK ARAB;BOTOL MUNCUNG 3 UTK ROTI JALA; IPAD ISLAMIC RM29;LAMAZE MUSICAL INCHWORM RM20; VIT C ORG

    Utk respond yang cepat sila call @ sms Naqiah 012-3424800. TQ

  8. #468
    Peniaga Mini @ Plaza eZSi
    Join Date
    14 Feb 2011
    Posts
    720

    Default Re: NATURAL SLIMSUIT RM30;BEDAK ARAB;BOTOL MUNCUNG 3 UTK ROTI JALA; IPAD ISLAMIC RM29;LAMAZE MUSICAL INCHWORM RM20; VIT C ORG

    HOT PRODUCT!!!!!



    BEDAK ARAB SUPER SUMMER CAKE KOKURYU
    Harga asal : RM68

    OFFER PRICE: RM68 (termasuk poslaju Semenanjung)

    WARNA YANG AVAILABLE : Russet, Amer Rose, Olive Rose dan Orange Blush


    Produk Jepun, hasil kajian di Filipina Cherry Laboratory.
    Sangatlah senang dipakai. Beberapa minit menjadikan kulit muka seakan-akan kita pernah masuk kelas make up!
    Akan kelihatan lembut, gebu, bercahaya, berseri, cun dan yang penting terasa ringan di muka (tak melekit lansung!)
    TAK PERLU PAKAI APA-APA KRIM LAGI!
    1. Bedak ini 3 dalam 1: mouisturizer, foundation n alas bedak...sangat jimat!
    2. Mengikut aliran darah pemakai. Tak kira kulit gelap, cerah, putih dan sebagainya,
    Sesiapa sahaja sesuai pakai.
    3. Kemas dan sekata membuatkan anda indah.
    4. Tidak akan menghitamkan atau menggelapkan kulit anda.
    5. Mengecutkan jerawat.
    6. Apabila berpeluh anda akan nampak lebih cantik.
    7. Tahan Selama lebih 8 jam.
    8. Tidak melekat pada tudung, kain, tisu dan sebagainya kerana ia terus meresap ke kulit.
    9. Suci dan Halal, boleh dibawa solat.
    10. Sesuai untuk semua aktiviti. Santai2, nak pakai cepat tapi hasil mantap.

  9. #469
    Peniaga Mini @ Plaza eZSi
    Join Date
    14 Feb 2011
    Posts
    720

    Default Re: NATURAL SLIMSUIT RM30;BEDAK ARAB;BOTOL MUNCUNG 3 UTK ROTI JALA; IPAD ISLAMIC RM29;LAMAZE MUSICAL INCHWORM RM20; VIT C ORG

    Update pos 14/10/12:
    M. Razali (KL) - (2 set acuan roti jala)

    15/10/12:
    Rohana (Taman Medan)) - EM319170866MY (Lamaze Musical Inchworm)

    16/10/12:
    Julaiha (S.Alam) - EM145469454MY (2 pcs natural bamboo slimsuit)

    TQ.

  10. #470
    Peniaga Mini @ Plaza eZSi
    Join Date
    14 Feb 2011
    Posts
    720

    Default Re: NATURAL SLIMSUIT RM30;BEDAK ARAB;BOTOL MUNCUNG 3 UTK ROTI JALA; IPAD ISLAMIC RM29;LAMAZE MUSICAL INCHWORM RM20; VIT C ORG

    Ada yang berminat dgn produk di Leesya Collections.....
    Boleh PM/ call @ sms Naqiah 012-3424800

    Tawaran HEBAT bulan Oktober:-
    Natural Bamboo Slim suit - RM30 shj
    Lamaze Musical Inchworm - RM20 shj -
    1 unit lagi
    Cheese powder - RM10/pack
    Ipad Islamic - RM29 shj

    Limited stock.....hurry up.


  11. #471
    Peniaga Mini @ Plaza eZSi
    Join Date
    14 Feb 2011
    Posts
    720

    Default Re: NATURAL SLIMSUIT RM30;BEDAK ARAB;BOTOL MUNCUNG 3 UTK ROTI JALA; IPAD ISLAMIC RM29;LAMAZE MUSICAL INCHWORM RM20; VIT C ORG

    Update pos 18/10/12:
    Yusnaliza (seremban) - EM319170591MY (2 set acuan roti jala)

    TQ.

  12. #472
    Peniaga Mini @ Plaza eZSi
    Join Date
    14 Feb 2011
    Posts
    720

    Default Re: NATURAL SLIMSUIT RM30;BEDAK ARAB;BOTOL MUNCUNG 3 UTK ROTI JALA; IPAD ISLAMIC RM29;LAMAZE MUSICAL INCHWORM RM20; VIT C ORG

    NEW PRODUK: 19 OKTOBER 2012

    Jus Delima Al-Rumman

    100 % asli dari delima organik yang terpilih
    untuk kebaikan dalam dan luaran tubuh manusia

    Harga:
    314 ML = RM 55 (SM)/ RM62 (SS)
    1 LITER = RM 140 (SM)/ RM160(SS)

    (harga tertera tidak termasuk kos pos ye.....)







    Delima digelar super fruit kerana mengandungi antioksida yang tinggi, ia juga kaya dengan sodium dan mengandungi unsur-unsur nutrin seperti riboflavin, niasin, vitamin C, kalsium dan fosforus.
    Menurut Dr Ahmad Nabil Abu Khatwa, buah delima dapat mengurangi kolestrol dalam darah dan dapat mengubati dan melindungi seseorang dari 200 penyakit kronik..

    Jus Delima organik Al-Rumman diperbuat daripada perahan delima organik yang terpilih dan bukan daripada pati seperti kebanyakkan produk lain yang terdapat dipasaran. Jus ini juga bebas daripada bahan pengawet, bahan tambahan, tambahan gula, penambahan air, tanpa pewarna, tanpa perisa dan tanpa penstabil. Pengguna hanya perlu mengikut sukatan yang disyorkan untuk melihat keberkesanannya. Harga yang ditawarkan oleh produk kami ternyata berbaloi jika dibandingkan dengan khasiat yang anda akan perolehi dari amalan meminum jus delima Al-Rumman.


    KEBAIKAN DAN KHASIAT BUAH DELIMA :
    Mengekalkan keadaan jantung dan hati yang sihat
    Membersihkan hati dan saluran perkumuhan
    Menyingkirkan lemak berlebihan
    Meningkatkan tenaga seksual suami/isteri
    Mencegah rasa mual
    Menstabilkan hormon semasa haid dan melancarkan kitaran haid
    Mencantikkan kulit muka
    Membantu memulihkan pesakit kencing manis
    Berupaya menghapuskan kahak
    Memberi tenaga dan mencegah keletihan
    Mencegah angin ahmar bagi warga emas
    Meningkatkan peredaran darah
    Mencegah dan merawat kanser
    Membantu menstabilkan tahap kolestrol dalam darah
    Membakar lemak dan mengurangkan berat badan
    Membantu menguatkan sistem percernaan dan usus
    Membantu mengurangkan alahan ibu mengandung
    Membantu memberi tenaga untuk ibu mengandung dan menyusu
    Membantu perkembangan otak bayi dalam kandungan
    Membantu mendapat bayi yang sihat dan kulit yang cantik
    Membantu mengurangkan batuk dan lelah
    Membantu merendahkan dan menstabilkan tekanan darah
    Membantu mencerdaskan minda dan daya ingatan kanak-kanak dan pelajar
    Membantu membaik pulih sistem hati dan limpa
    Membantu mencuci buah pinggang dan saluran kencing


    100% Perahan Jus Delima Organik Yang Terpilih
    * Bukan dari pati
    * Tanpa bahan tambahan
    * Tanpa pengawet
    * Tanpa penambahan air
    * Tanpa pewarna
    * Tanpa perisa
    * Tanpa penstabil


    Buah Delima dan Kencing Manis

    Jus delima kini mungkin dapat membantu untuk mereka yang menghidap kencing manis mengurangkan risiko mereka untuk mendapat penyakit koronari. Satu kajian baru yang menarik menunjukkan yang penghidap-penghidap kencing manis yang minum jus buah delima untuk tempoh selam tiga bulan mempunyai peluang yang lebih rendah untuk mendapat aterosklerosis (atau pengerasan arteri). Juga , jus buah delima juga akan melemahkan keupayaan penyerapan Kolesterol tidak baik (Ldl) oleh sel-sel imun pengidap kencing manis.




    Mereka yang menghidap kencing manis mempunyai kadar yang lebih tinggi untuk mendapat aterosklerosis, yang menyumbang kepada penyakit jantung, strok dan penyakit-penyakit kardiovaskular lain.

    Kajian-kajian ini menjelaskan yang antioksidan dalam jus pomegranite mungkin sangat berkesan dalam menurunkan risiko komplikasi koronari yang dikaitkan dengan kencing manis.

    “Dalam kebanyakan jus, gula hadir dalam bentuk bebas dan berbahaya,” kata pakar perubatan Michael Aviram, dari Fakulti Technion Medicine di Haifa, Israel, dalam satu siaran berita. “Dalam jus buah delima , bagaimanapun, gula terikat kepada antioksidan-antioksidan yang unik, yang menyebabkan gula ini bertindak sebagai perlindungan menentang aterosklerosis.”

    Mereka dengan kencing manis tidak mampu untuk bereaksi secara normal terhadap gula biasa dan biasanya dinasihati untuk mengawasi pengambilan makanan dan minuman yang tinggi dkandungan gula semula jadi atau gula yang diproses, termasuk juga jus-jus buah-buahan.

    Dalam penyelidikan itu, yang dibincangkan dalam jurnal Atherosclerosis, pakar-pakar menganalisis kesan-kesan meminum jus delima pekat yang dihasilkan khas yang bersamaan dengan satu gelas normal jus delima baru(fresh), setiap hari untuk 3 bulan oleh 10 orang-orang dewasa yang sihat dan 10 orang dewasa yang menghidap diabetes(kencing manis) Type 2.

    Minuman jus delima tidak menjejaskan paras kolesterol menyeluruh , bagaimanapun pakar-pakar menemui ia mengurangkan pengambilan Kolesterol Buruk – LDL yang dioksidakan oleh sel-sel imun, yang merupakan satu faktor penyumbang utama untuk aterosklerosis.

    Walaupun jus buah delima mengandungi kadar gula yang serupa dengan jus-jus buah-buahan lain, Aviram menyatakan yang mereka agak terkejut dan seronok bila mendapati bahawa gula dalam jus buah delima tidak memburukkan penunjuk-penunjuk diabetes melitus, seperti tahap-tahap glukosa darah, dalam peserta-peserta yang menghidap kencing manis.


    Cadangan Penggunaan Jus Delima Organik Al-Rumman

    Sebelum dibuka, sebaik-baiknya disimpan di dalam peti sejuk terlebih dahulu selama 5 jam .

    Sukatan Meminum Jus Delima Organik Al-Rumman
    ~Minum sebelum sarapan atau 2 jam sebelum tidur
    (untuk kesan yang baik miinum ketika perut kosong)
    ~Bagi orang dewasa, disarankan mengambil 50ml-80ml sebanyak
    satu kali sehari.

    ~Bagi kanak-kanak berumur 1 tahun ke atas, sukatan yang disarankan adalah sebanyak 5ml-10ml (boleh dicampurkan bersama air suam @ mineral)
    Cara Meminum Jus Delima Organik Al-Rumman

    ~Sebelum diminum, Jus Delima Organik Al-Rumman ini perlulah digoncang
    terlebih dahulu sebelum dibuka penutupnya.
    ~Disunatkan membaca "BISMILLAH" dan selawat sebanyak tiga kali serta niat untuk memohon penyembuhan penyakit dari Allah S.W.T.( bagi yang beragama Islam sahaja).
    ~Untuk beberapa saat, kemam Jus Delima Organik Al-rumman terlebih terdahulu seelum menelannya secara perlahan.
    ~Jus Delima Organik Al-Rumman mestilah disimpan di dalam
    PETI SEJUK selepas dibuka.

    UNTUK SEBARANG PENYAKIT KRONIK, DISARANKAN UNTUK MENGAMBIL DALAM KUANTITI YANG SEDIKIT/ DICAMPURKAN DENGAN AIR (1:10), TETAPI SECARA KERAP SELAMA SEMINGGU. SELEPAS SEMINGGU, BOLEH DIMINUM MENGIKUT SUKATAN BIASA.

    BERMINAT?
    BOLEH HUBUNGI NAQIAH /SMS 012-3424800.



  13. #473
    Peniaga Mini @ Plaza eZSi
    Join Date
    14 Feb 2011
    Posts
    720

    Default Re: NATURAL SLIMSUIT RM30;BEDAK ARAB;BOTOL MUNCUNG 3 UTK ROTI JALA; IPAD ISLAMIC RM29;LAMAZE MUSICAL INCHWORM RM20; VIT C ORG

    Oktober dah nak habis.....lepas ni harga kembali normal
    Tawaran HEBAT bulan Oktober:-
    Natural Bamboo Slim suit - RM30 shj
    Dapatkan pada harga murah kat sini shj.
    Naqiah 012-3424800

  14. #474
    Peniaga Mini @ Plaza eZSi
    Join Date
    14 Feb 2011
    Posts
    720

    Default Re: NATURAL SLIMSUIT RM30;BEDAK ARAB;BOTOL MUNCUNG 3 UTK ROTI JALA; IPAD ISLAMIC RM29;LAMAZE MUSICAL INCHWORM RM20; VIT C ORG

    AROMATERAPHY PLUS




    AROMATHERAPHY PLUS

    Keadah rawatan aromatheraphy dan doa. Melegakan masalah batuk, senak perut, pening kepala, selsema, sakit-sakit sendi, masuk angin, lenguh badan, dan inginkan kesegaran akibat dari keletihan. Dengan haruman yang menyenangkan ianya amat sesuai untuk dibawa kemana-mana. Satu inovasi dan perlu dimiliki oleh setiap muslim sebagai bahan ganti minyak cap kapak yang tidak pasti status kebersihannya.


    BATUK? HANYA SAPU TANPA MINUM

    Konsep dwi rawatan, herba dan aromatheraphy berserta doa ini ternyata hebat!


    HARGA RUNCIT: RM14.90
    HARGA PROMOSI RM13.50 SAHAJA

    KANDUNGAN UTAMA AROMATHERAPYPLUS

    PUDINA (Peppermint)
    Pudina merupakan herba yang biasanya digunakan untuk memberi kesegaran nafas , mencairkan kahak, asma, selsema, anti bacteria dan anti septik. Yang kebanyakan digunakan untuk ubat gigi, gula-gula, gula-gula getah, ubat batuk, ubat kumur dan sesetengah produk selsema (in heller). Untuk perubatan tradisional, minyak rebusan daun pudina amat baik untuk masalah bengkak-bengkak sendi, masalah angin, luka, demam selsema, ekzima dan sebagainya. Dalam kaedah aromatherapy, ekstrak dari daun pudina diambil, kebiasaannya setitik minyak pati menyamai 30 titik minyak rebusan pudina itu sendiri. Nilai herbanya lebih tinggi, bermenthol, namun kesan bau dan kepekatannya tidak sesuai digunakan terus pada kulit. Kesan rengsang pada kulit akan jelas kelihatan, seperti kering, kasar dan masaalah radang kulit. Untuk produk AROMATHERAPY PLUS, walau pun ianya bahan utama, namun pencairannya mempunyai nisbah tertentu dan di campur dengan minyak-mimyak pati yang lain bagi disesuaikan kegunaanya terus pada kulit dari peringkat umur bayi lagi.

    TEA TREE (MYRTACEACE)
    Minyak aromatherapy yang paling banyak digunakan didalam kosmetik. Biasanya ia digunakan dalam produk2 pencuci muka, masaalah jerawat, ubat kulit dan sebagainya. Kebanyakan minyak pati t-3 diimport dari Australia, Cina dan Negara-negara Eropah. Dalam produk tradisional melayu kurang digunakan minyak aroma ini. Kajian keatas minyak t-tree mendapati ianya baik dan berkesan pada masalah2 kulit. Untuk produk AROMATHERAPY PLUS ia mempunyai berberapa fungsi yang bertindak sebagai bahan yang megembalikan ketidak selesaan kulit,permasaalahan kulit. Ia juga bertujuan memberi kesan pada masalah jerawat, jeragat, masaalah kulit kering dan kegunaan ditempat2 berkulit lembut. Namun begitu, baunya yang agak kuat tidak sesuai untuk dihidu. Kegunaan patinya secara terus akan menyebabkan kulit menjadi kesat, mengelupas dan sebagainya. Harus diingat, semua minyak pati aromatherapy mempunyai kepekatan yang cukup tinggi, tahap pencairannya perlu mengikut kesesuian produk.

    LAVENDER
    Berasal dari eropah, yang merupakan minyak pati yang paling popular dalam kaedah aromatherapy. Kebanyakan produk aromatherapy akan mengunakan minyak pati ini. Ianya banyak digunakan untuk meredakan tekanan, imosi, merehatkan minda, masaalah keletihan, meredakan sistem saraf, kesan terbakar matahari dan masalah sukar tidur (insomnia). Didalam produk AROMATHERAPY PLUS kami telah adunkan lavender supaya nilai terapeutik tak hilang dan mempunyai kombinasi yang baik dalam fomulasinya. Baunya yang segar dan unik menjadikan produk AROMATHERAPY PLUS cukup istimewa.


    This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1202x1600 and weights 393KB.




    BERMINAT?
    Boleh PM/ SMS @ hubungi Naqiah 012-3424800

  15. #475
    Peniaga Mini @ Plaza eZSi
    Join Date
    14 Feb 2011
    Posts
    720

    Default Re: NATURAL SLIMSUIT RM30;BEDAK ARAB;BOTOL MUNCUNG 3 UTK ROTI JALA; IPAD ISLAMIC RM29;LAMAZE MUSICAL INCHWORM RM20; VIT C ORG

    TREND TERKINI KHAS UTK MUSLIMAH !!!!

    EX10DER DAHLYA - SARUNG TANGAN DAN SKIRT BAGI TUJUAN MEMANJANGKAN YG SINGKAT.


    Tak perlu pakai inner yg panas....material kain cotton yg selesa dan lembut.
    Bienda menggayakan ex10der berwarna shocking pink.

    SAIZ EX10DER DAHLYA DAN UKURAN (dlm cm):

    SIZE S (XS - S)
    Panjang lengan 48cm
    Diameter Lengan 15cm
    Labuh Skirt 47cm
    Diameter Skirt 40cm

    SIZE M (M - L)
    Panjang Lengan 52cm
    Diameter Lengan 16cm
    Labuh Skirt 54cm
    Diameter Skirt 42cm


    Cara-cara pemakaian sgt mudah dan cepat, cuma sarungkan shj spt gambar di bawah:-






    New packaging untuk X10der Dahlya




    OREN ~ SIZE AVAILABLE : S & M






    PURPLE : S & M

    saiz dan warna yang masih available:
    dark brown : S shj
    purple: S & M
    oren : S & M
    Shocking Pink: S & M
    merah : S & M

    RM35/set nak lagi murah? Jangan lupa PM ye......TQ

    Berminat?
    Naqiah 012-3424800


  16. #476
    Peniaga Mini @ Plaza eZSi
    Join Date
    14 Feb 2011
    Posts
    720

    Default Re: NATURAL SLIMSUIT RM30;BEDAK ARAB;BOTOL MUNCUNG 3 UTK ROTI JALA; IPAD ISLAMIC RM29;LAMAZE MUSICAL INCHWORM RM20; VIT C ORG

    Tawaran HEBAT bulan Oktober shj
    Natural Bamboo Slim suit - RM30 shj

    Tinggal beberapa hari je lagi......
    berminat?
    sila hubungi/sms Naqiah 012-3424800

  17. #477
    Peniaga Mini @ Plaza eZSi
    Join Date
    14 Feb 2011
    Posts
    720

    Default Re: NATURAL SLIMSUIT RM30;BEDAK ARAB;BOTOL MUNCUNG 3 UTK ROTI JALA; IPAD ISLAMIC RM29;LAMAZE MUSICAL INCHWORM RM20; VIT C ORG

    Update pos 23/10/12:
    Norashahkirin (Perak) - EM319170614MY (5 pcs ipad islamic)

    24/10/12:
    Mathilda (Sabah) - EM145469471MY (Bamboo Slimsuit - M)

    TQ.

  18. #478
    Peniaga Mini @ Plaza eZSi
    Join Date
    14 Feb 2011
    Posts
    720

    Default Re: NATURAL SLIMSUIT RM30;BEDAK ARAB;BOTOL MUNCUNG 3 UTK ROTI JALA; IPAD ISLAMIC RM29;LAMAZE MUSICAL INCHWORM RM20; VIT C ORG

    Botol Muncung 3 - Utk Roti Jala Moden

    Apa kata cipta kelainan di musim raya ini....ada yang panggil Roto Jala Zam-zam Ala Kazam, Roti Jala Tikar dan lain-lain




    2 pcs /set
    size: 350ml
    PM/call @ sms utk mengetahui harga ye.
    Naqiah 012-3424800


    Bahan-bahan :2 cawan tepung gandum

    1 cawan susu segar @ susu cair @ santan

    1 1/2 cawan air

    1 biji telur

    1 tsp garam

    Pewarna kesukaan


    Cara-caranya:
    1. Di dalam bekas masukkan tepung gandum, telur , garam dan santan, gaul sebati, kemudian masukkan air dan kacau lagi, selepas itu masukkan pewarna kuning. pastikan adunan tidak telalu cair atau terlalu pekat.

    2. Tapis adunan dengan penapis dan perap selama 30 minit hingga satu jam supaya adunan lebih mesra.
    3. Masukkan ke dalam botol muncung tiga dan jalurkan di atas fry pan atau kuali leper, boleh rujuk rajah di bawah, angkat dan gulung roti jala seperti biasa dan sedap dimakan bersama kari ayam. selamat mencuba.





    mula-mula buat jaluran melintang, kemudian buat jaluran menegak seperti rajah di atas




    lipat kiri dan kanan roti jala dan gulung seperti biasa.








    Berminat?
    Sila PM/Call @ sms Naqiah 012-3424800


  19. #479
    Peniaga Mini @ Plaza eZSi
    Join Date
    14 Feb 2011
    Posts
    720

    Default Re: NATURAL SLIMSUIT RM30;BEDAK ARAB;BOTOL MUNCUNG 3 UTK ROTI JALA; IPAD ISLAMIC RM29;LAMAZE MUSICAL INCHWORM RM20; VIT C ORG

    Berminat?
    Sila PM/Call @ sms Naqiah 012-3424800



  20. #480
    Peniaga Mini @ Plaza eZSi
    Join Date
    14 Feb 2011
    Posts
    720

    Default Re: NATURAL SLIMSUIT RM30;BEDAK ARAB;BOTOL MUNCUNG 3 UTK ROTI JALA; IPAD ISLAMIC RM29;LAMAZE MUSICAL INCHWORM RM20; VIT C ORG

    Update poslaju 1/11/12:
    Marhaini (Trg) - EM145469998MY (Natural Bamboo Slimsuit L-XL)

    TQ.

 

 

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •