Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the Wanita Melayu Online.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Page 44 of 44 FirstFirst ... 344041424344
Results 861 to 871 of 871
  1. #861
    Ahli Baru
    Join Date
    10 Jan 2010
    Posts
    109

    Default Re: SET BERSALIN PAKEJ.MURAH. BERBALOI. DAUN SAUNA/TUNGKU/TANGAS/BENGKUNG/PENCUCI INTIM/JAMU PERIUK/KACIP/SIHAT WANITA DLL

    Sy nak tanya,

    Klu nk order tapal perut, pilis, param, scrub wajah, scrub lulurbp rm? Nk simpn stok utk lbh kurg sebulan. Bole advise? Pm ok.takut lupa.

  2. #862

    Default Funny Pictures !!!

    [url=http://canadacc.com.ua/kanada-immigratsiya.htm]

  3. #863
    Peniaga Supreme @ JomShopping
    Join Date
    14 Mar 2008
    Posts
    684

    Default Re: SET BERSALIN PAKEJ.MURAH. BERBALOI. DAUN SAUNA/TUNGKU/TANGAS/BENGKUNG/PENCUCI INTIM/JAMU PERIUK/KACIP/SIHAT WANITA DLL

    Quote Originally Posted by Shahreen View Post
    As salam kak... Saya dah terima semua brg2 tu tadi. Terima kasih.. Saya beli ye..
    as salam..syukurlah shahreen..slmt mguna ye tq

  4. #864
    Peniaga Supreme @ JomShopping
    Join Date
    14 Mar 2008
    Posts
    684

    Default Re: SET BERSALIN PAKEJ.MURAH. BERBALOI. DAUN SAUNA/TUNGKU/TANGAS/BENGKUNG/PENCUCI INTIM/JAMU PERIUK/KACIP/SIHAT WANITA DLL

    Quote Originally Posted by mamanett View Post
    Sy nak tanya,

    Klu nk order tapal perut, pilis, param, scrub wajah, scrub lulurbp rm? Nk simpn stok utk lbh kurg sebulan. Bole advise? Pm ok.takut lupa.
    salam..
    total rm 60+8 poslaju. x termasuk pilis dan param krn x jual loose, mahap. kalo berminat bole b.in dan bg dtail pymnt dan pos. boleh simpan utk 1 bln..tq

  5. #865
    Peniaga Supreme @ JomShopping
    Join Date
    14 Mar 2008
    Posts
    684

    Default Re: SET BERSALIN PAKEJ.MURAH. BERBALOI. DAUN SAUNA/TUNGKU/TANGAS/BENGKUNG/PENCUCI INTIM/JAMU PERIUK/KACIP/SIHAT WANITA DLL

    assalamualaikum..

    PENGUMUMAN KENAIKAN HARGA BARU PRODUK KAPSUL MAS BERMULA ME1 2011


    Assalamualaikum, salam sejahtera semua.

    Terlebih dahulu, Kami ingin memohon maaf kepada semua pelanggan yg dihormati di atas kenaikan harga sebahagian drp produk kami atas sebab2 yang akan dimaklumkan di bawah.

    Semenjak awal promosi besar2an Produk MAS diperkenalkan kpd orang ramai pada tahun 2007 sehingga kini, buat kali pertamanya kami menaikkan harga sebahagian produk MAS yang mana harganya adalah antara yang murah di pasaran berbanding jamu2 lain. Harapan kami, dengan kenaikan sedikit daripada harga asal, dapat membantu MAS khususnya di bahagian pengeluaran untuk terus bertahan meneruskan jualan produk MAS sampai bila2..insya Allah.

    Tarikh bermula kenaikan: 1MEI 2011

    Sebab kenaikan harga:
    Di antara sebab2 kenaikan harga adalah kerana:

    1. Utk menampung kos2 bahan mentah (herba segar/kering) yang mana harganya semakin meningkat di pasaran dan semakin sukar diperolehi.

    2. Utk menampung harga barangan asas produk yang juga semakin meningkat seperti botol, kotak set bersalin, percetakan dan bekas2 produk yang lain.

    3. Utk menampung gaji pekerja dan kos2 upah pekerja yang semakin bertambah.

    Produk2 terlibat:
    Semua yang melibatkan jamu kapsul (botol):
    rm25 ke RM30
    (customer price/CP)

    1. Kacip Fatimah Manjakani
    2. Sihat Wanita

    3. Sihat Lelaki
    4. Anti athma
    5. Kencing Manis.
    6. Gout.
    7. Kesuburan wanita
    8. Buasir
    9. Pelangsing

    10. Set Kesuburan wanita :
    RM100 ke RM110
    (customer price/CP)

    11. Set Lengkap Bersalin (Besar):
    RM180-RM190
    (customer price/CP)

    12. set Lengkap Bersalin (Kecil):
    RM130 ke RM140
    (customer price/CP)
    13. Set Bersalin Pakejpakej 1

    SET BERSALIN (K) +TUNGKU+ TANGAS @PENCUCI @JAMU PERIUK

    HARGA ASAL JUALAN (C.P)=RM240
    HARGA SELEPAS LESS=RM230
    LESS=RM10

    PAKEJ 2

    SET BERSALIN (B) +TUNGKU+ TANGAS @PENCUCI @JAMU PERIUK

    HARGA ASAL JUALAN (C.P)=RM290
    HARGA SELEPAS LESS=RM280
    LESS=RM10

    PAKEJ 3

    SET BERSALIN (B)+ TUNGKU+ BENGKUNG

    HARGA ASAL JUALAN (C.P)=RM325
    HARGA SELEPAS LESS=RM315
    LESS=RM10

    PAKEJ 4

    SET BERSALIN (K)+ TUNGKU+ BENGKUNG

    HARGA ASAL JUALAN (C.P)=RM275
    HARGA SELEPAS LESS=RM265
    LESS=RM10

    *harga baru
    *Harga Sabah/ Serawak adalah sama dengan harga Sem. Msia buat masa ini sehingga diberitahu kelak. Hanya kos pos sahaja yang berbeza.

  6. #866

    Default Re: SET BERSALIN PAKEJ.MURAH. BERBALOI. DAUN SAUNA/TUNGKU/TANGAS/BENGKUNG/PENCUCI INTIM/JAMU PERIUK/KACIP/SIHAT WANITA DLL

    salam kak..mntk check inbox...sy dh buat payment...tq

  7. #867

    Default Re: SET BERSALIN PAKEJ.MURAH. BERBALOI. DAUN SAUNA/TUNGKU/TANGAS/BENGKUNG/PENCUCI INTIM/JAMU PERIUK/KACIP/SIHAT WANITA DLL

    Salam kak muna, ni detail bayaran:
    ( scrub wajah,tongkat azimat,anti athma,kacip fatimah plus,minyak terapi )

    Ref No. : 90253928
    Transaction Status : Successful
    Payment Alert SMS status : -
    Transferred From : 11090069671524
    Account Type : Savings Account
    Transferred To : 14360000098201 Add to Favor List
    Beneficiary Name : MOHD RADI BIN SAMSUDIN
    Transferred Amount : RM 135.00
    Sms Alert : 60163234225
    Sms Charges : RM 0.20
    Beneficiary Payment Alert SMS status : Successful
    Available Balance : RM ###
    Remarks : Bayaran dr noraini,kamunting.
    Transaction Date, Time : 10-Jul-2011 11:06:24 AM

    This is a computer generated receipt and no signature is required

    Beli ye kak muna, syukran.. ^_^

  8. #868
    Ahli Emas
    Join Date
    19 Jun 2007
    Posts
    1,296

    Default Re: SET BERSALIN PAKEJ.MURAH. BERBALOI. DAUN SAUNA/TUNGKU/TANGAS/BENGKUNG/PENCUCI INTIM/JAMU PERIUK/KACIP/SIHAT WANITA DLL

    salam kak muna nk tanya sikit

    saya dah dptkan set bersalin dr dealer di ktn
    insyallah ujung bln nie akan bersalin krn menunggu hari je

    Nak tanya kacip tu boleh terus ambil ke, mmg confem tak ada kena mengena ngan bb kena kuning

    untuk bertangas lak mcm ne, bg yg tiada alat utk bertangas(spt tmpt yg disyorkan oleh muna as syifa)
    cara2nya ada tak

  9. #869
    Ahli Baru
    Join Date
    27 Sep 2007
    Posts
    202

    Default Re: Set Bersalin~Daun mandi~Tungku Herba~Tangas~bgkung~barut~jamu periuk~set kesuburan~pencuci Intim~Kacip Fatimah~Sht wanita

    Quote Originally Posted by munaliza View Post
    SERBUK TANGAS= RM20 (7 BUNGKUS)


    KHASIAT

    Baik digunakan oleh wanita selepas bersalin, juga pada bila-bila masa diperlukan seperti gatal-gatal atau kulat pada kemaluan.


    Dirumus khas bagi mengecutkan luka, mempercepatkan proses penyembuhan luka, mencair dan mengeluarkan darah beku/ kotor, memberikan kesegaran dan memulihkan tenaga secara semulajadi.

    Bagi wanita yang bukan dalam pantang pula, ia dapat membantu mengecutkan rahim dan menjaga kesihatan luaran dan dalaman. Di samping meringan dan menyegarkan badan. Kesihatan luaran seseorang wanita akan terpancar hasil daripada sihatnya dalaman mereka...insya Allah.

    CARA

    Penggunaan di rumah
    Ambil satu peket Serbuk Tangas. Masukkan ke dalam baldi kecil. Masukkan 1/2 bahagian air panas ke dalam baldi.
    Wapkan bahagian yang luka/ atau tidak luka 10-15 minit. Gunakan kain selubung seperti kain batik dan lain-lain untuk menutupi bahagian paras pinggang hingga ke bawah kaki dan baldi untuk memastikan wap terkumpul secara maksima. Boleh digunakan setiap hari.

    Penggunaan di Pusat/ Butik Kecantikan
    Penggunaan Tangas ini boleh digunakan secara menyeluruh (Tangas Badan) khususnya bagi wanita-wanita selepas bersalin atau yang ingin menjaga kesihatan dan kecantikan tubuh badan dengan menggunakan teknik sauna. Sepeket Serbuk Tangas dituang ke dalam periuk sauna dan bolehlah bertangas seluruh badan.

    Penggunaan Tangas kering
    Bagi mereka yang lebih suka bertangas cara kering, boleh menaburkan Serbuk Tangas ini ke atas bara arang dan bolehlah bertangas di atas bara itu. Biasanya, badan akan rasa lebih sihat dan ringan.

    Set Tangas=RM258
    *percuma tangas Samporna bernilai RM18



    Alas Duduk Set Bertangas saiz kecil


    Alas Duduk Set Bertangas: Saiz yang lebih besar kepada yang memerlukan.
    RM78 (Dijual berasingan bagi yang memerlukan)

    Set Lengkap Bertangas telah berjaya menolong orang ramai untuk kehidupan yang lebih ceria. Ramai yang telah memilikinya dan ramai juga yang ingin memilikinya, tetapi kepada sesetengah orang masalah yang timbul ialah Set Lengkap Bertangas yang ada agak kecil bagi mereka dan menyulitkan apabila duduk diatasnya untuk proses bertangas.

    Kini jawapan kepada masalah tersebut sudah ada. Alas duduk bangku tangas yang lebih besar telah berada dipasaran dan anda boleh memilikinya hanya dengan RM78.00. Ianya dibuat daripada kayu balau yang kuat dan tahan air. Unit dijual berasingan (opsyenal) dan diberi jaminan 5 tahun.

    Kenapa perlu memakai Kain sarong tangas ketika bertangas?
    RM38* dijual berasingan




    Ketika bertangas anda duduk diatas Bangku Bertangas. Wap herba yang keluar kebanyakannya keluar dari lubang besar selebihnya dari lubang-lubang yang kecil. Selagi anda memakai Kain Sarong Tangas anda tidak perlu risau tentang pembaziran wap herba. Ini kerana semua wap herba akan dirangkumi oleh Kain Sarong Tangas dan badan anda akan mendapat faedahnya. Itulah sebabnya Kain Sarong Tangas sangat perlu ketika bertangas.

    Anda mungkin membandingkan dengan kain pelikat atau kain batik. Kedua-dua kain tersebut sangat kecil jika dibandingkan dengan kain Sarong Tangas Jana Herba. Ketika anda duduk diatas bangku tangas kaki anda sedikit membengkok oleh itu kain pelikat atau kain batik tidak dapat melitupi bangku tangas tersebut. Satu lagi masalah, jika memakai kain pelikat atau kain batik bau wap herba tersebut susah hilang walaupun selepas 3 kali dibasuh.


    Kain Sarong tangas Jana Herba juga dilengkapi dengan tali pencerut mudah ubah. Ini membolehkan anda memakainya pada paras pinggang seperti kain telekong atau paras leher seperti berselubung. Cuma ubahkan tali pencerutnya pada kedudukan yang selesa dan anda boleh bertangas tanpa perkara yang merimaskan.

    Selamat mencuba...
    Jika berminat dgn Set Bertangas, pembelian akan diuruskan. Penghantaran akan sampai terus ke tempat anda dgn postage RM16.50 Sem. Msia.

    BAHAN-BAHAN

    Daun Sirih, Manjakani, Serapat dll.

    TESTIMONI
    "Best sgt pakai tangas ni..balik hospital luka teruk, x boleh duduk sangat..bila bertangas selalu..luka cepat sembuh, badan rasa ringan.."
    Za, S.Alam..

    SALAM..
    Saya nak oder set lengkap kat atas ni..termasuk dengan serbuk tangas..boleh pm detail harga n kos penghantaran (Sabah)..TQVM

  10. #870
    Ahli Baru
    Join Date
    15 Dec 2008
    Posts
    119

    Default Re: SET BERSALIN PAKEJ.MURAH. BERBALOI. DAUN SAUNA/TUNGKU/TANGAS/BENGKUNG/PENCUCI INTIM/JAMU PERIUK/KACIP/SIHAT WANITA DLL

    saya ade email akak..mintak cek ye..thx..

  11. #871

    Default Re: SET BERSALIN PAKEJ.MURAH. BERBALOI. DAUN SAUNA/TUNGKU/TANGAS/BENGKUNG/PENCUCI INTIM/JAMU PERIUK/KACIP/SIHAT WANITA DLL

    set lengkap bersalin masih ada lg ker

 

 
Page 44 of 44 FirstFirst ... 344041424344

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •