Page 1 of 24 1234511 ... LastLast
Results 1 to 20 of 469
  1. #1
    Peniaga Mini @ Lindalovely PARADE
    Join Date
    12 Jan 2009
    Posts
    535

    Senyum PENAWAR UBAT JANTUNG TUAN HAJI IBRAHIM...TELAH TERBUKTI

    PENAWAR UBAT JANTUNG TUAN HJ.IBRAHIM

    ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA...
    Terima kasih kerana melawati laman Forum

    Herba Jantung Hj Ibrahim Enterprise, telah berada di pasaran bermula tahun 2004, pengasas sendiri oleh Tn Hj Ibrahim.Herba ini dihasilkan mengikut kelulusan yang di benarkan, Ramuan ramuan yang telah di benarkan dan amat memuaskan In Shaa Allah dapat memberi kesihatan kepada pesakit untuk diubati.

    TESTIMONI
    PERTAMA
    Assalamualaikum, saya memang dah lama mengalami sakit jantung ini. Dan memang juga sepatutnya saya dibedah. Bertahun-tahun lamanya saya menanggung kesakitan jantung .Untuk teruskan hidup, makan juga ubat yang telah disediakan. Tibalah pada suatu hari, saya terdengar khabar mengatakan ada seseorang yang boleh merawat sakit jantung tanpa menelan belanja yang banyak. Saya membeli ubat tersebut terus daripada Tn.Haji Ibrahim dan saya cuba makan hingga sebulan. Selepas sebulan, doktor yang merawat saya memberitahu bahawa saya tidak perlu dibedah. Sedangkan sepatutnya saya harus dibedah. Itu lah dia penangan ubat Jantung Tn. Haji Ibrahim. Dengan berkat usaha saya mencuba ubat Tn .Haji ini, saya kini sudah boleh berjogging dan lebih bertenaga. Alhamdulillah.
    KEDUA
    Makcik dah lama ada penyakit jantung ni. Sering ke hospital untuk membuat rawatan. Dah sakit macam ni kadang kala susah hendak bergerak ke sana-sini. Makan pun nak kena jaga betul-betul. Pada satu hari tu makcik berjumpa dengan Tn. Haji Ibrahim untuk mendapatkan ubat sakit jantung ni. Syukur Alhamdulillah, makcik cuma guna sebulan je, dah menampakan hasil dan sihat serta boleh pula buat kerja dengan cepat, sampai takut orang lain melihat makcik buat kerja rumah. Sampai satu tahap tu, makcik kena pergi ke hospital untuk membuat rawatan selanjutnya. Terkejut makcik apabila doktor mengatakan yang makcik tak perlu buat endogram. Syukur Alhamdulillah. Terima kasih banyak-banyak atas pertolongan Tn. Hj Ibrahim kerana dengan izin Allah dapat juga makcik sihat seperti dulu.
    KETIGA
    Saya pesakit jantung yang amat kritikal ketika dahulu. Saya cuma berbekalkan ubat yang diberikan untuk menahan sakit dan menjaga pemakanan. Apabila tidak menjaga makanan, dada saya mula rasa ketat. Anak-anak yang membantu memberikan ubat untuk dimakan setiap pagi, petang dan malam sehingga 7 tahun lamanya. Suatu hari, anak memperkenalkan produk Tn. Haji Ibrahim kepada saya berkenaan dengan ubat jantung. Jantung saya memang sudah lama rosak. Tetapi, sejak saya makan ubat Tn. Hj Ibrahim, dada saya terasa sangat lapang dan saya boleh bergerak dengan cergas dan cepat. Malahan, boleh bergerak dengan sangat baik. Bersyukur yang amat sangat sebab jantung yang sudah rosak dapat diselamatkan dengan herba ubat yang tidaklah mahal sangat harganya kerana saya sendiri tidak mampu membuat pembedahan hingga berpuluh ribu.Terima Kasih Tn Hj. Ibrahim

    bank in selewat pukul 5pm dan kami akan POSLAJU ke-esokan hari.
    Barang akan diterima 1 - 2 hari, mengikut kawasan penghantaran.



    HUBUNGI KAMI DITALIAN

    012- 6878757 (Tn. Hj. Ibrahim)
    HOTLINE

    TEL : 016 - 3485087 (Admin)



    EMAIL:

    herba_hjihajifa@yahoo.com

    untuk keterangan lanjut boleh layari


    website :

    : www.herbajantunghjibrahimenterprise.com



    BAGI YANG TELAH MEMBUAT BAYARAN

    SILA SMS ATAU PM KEPADA SAYA....

    PENGHANTARAN SEGERA KAMI KHASKAN UNTUK ANDA...


    SETIAP PENYAKIT HARUS LAH DIRAWAT DENGAN SEGERA, KAMI MEMBANTU ANDA ...DENGAN IZIN ALLAH...

    PENGEDAR AMAT DIALU-ALUKAN ...

    TERIMA KASIH

    Perhatian: Herba HJI HAJIFA adalah halal 100% dijamin Mempunyai kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)
    tidak ada pengawet, pewarna tulen asli
    ::Website kami www.sakitjantung telah di tukar nama baru kepada www.herbajantunghjibrahimenterprise.com
    **Herba Jantung HAJIFA akan berada di rangkaian Farmasi seluruh negeri , tunggu !!dan akan di paparkan di Suratkhabar.

    ***Herba Jantung HJI HAJIFA akan berada di Rangkaian Caring Farmasi

    ***Terima kasih atas sokongan padu anda kepada produk herba jantung HJI & HAJIFA.


  2. #2
    Ahli Sensasi anadib's Avatar
    Join Date
    16 Jan 2008
    Posts
    2,004

    Default Re: PENAWAR UBAT JANTUNG TUAN HAJI IBRAHIM...TELAH TERBUKTI

    x bahaya ker?asben sy dah buat pembedahan dan selamat ker ubat penawar ni?

  3. #3
    Peniaga Mini @ Lindalovely PARADE
    Join Date
    12 Jan 2009
    Posts
    535

    Default Re: PENAWAR UBAT JANTUNG TUAN HAJI IBRAHIM...TELAH TERBUKTI

    Quote Originally Posted by anadib View Post
    x bahaya ker?asben sy dah buat pembedahan dan selamat ker ubat penawar ni?

    x bahaya cik...sbb benda ni dah terbukti la...bahan-bahan yang digunakan adalah halal..kami dah banyak ada pesakit-pesakit yang kriktikal ...bila makanubat haji. x perlu dibedah....

  4. #4

    Default Re: PENAWAR UBAT JANTUNG TUAN HAJI IBRAHIM...TELAH TERBUKTI

    nak tanya, ubat ni macam mana rupanya? pil ker cecairker ? berapa reganyer?

  5. #5
    Peniaga Mini @ Lindalovely PARADE
    Join Date
    12 Jan 2009
    Posts
    535

    Default Re: PENAWAR UBAT JANTUNG TUAN HAJI IBRAHIM...TELAH TERBUKTI

    Quote Originally Posted by RoseQ View Post
    nak tanya, ubat ni macam mana rupanya? pil ker cecairker ? berapa reganyer?
    ubat ni herba bkn pil...dan bkn cecair...mcm serbuk ..kalau harga roseQ kene bagi tau saya masalah sakit jantung apa?

    dari situ kita akan bagi tau harganye....

    ubat ni so far ok la, bagi pesakit-pesakit yang dah makan Tuan Haji punya ubat semua nye Beransur pulih...kita akan nampak hanya 1 minggu sahaja...oleh itu cuba la herba jantung haji ibrahim

  6. #6

    Default Re: PENAWAR UBAT JANTUNG TUAN HAJI IBRAHIM...TELAH TERBUKTI

    salam...
    nak tanya ubat nih sesuai ke untuk kanak-kanak,sbb ank saya berumur 5 tahun
    ada penyakit jantung berlubang...tapi lubang dia ada di dinding jantung bukan pada injap.tq

  7. #7
    Peniaga Mini @ Lindalovely PARADE
    Join Date
    12 Jan 2009
    Posts
    535

    Default Re: PENAWAR UBAT JANTUNG TUAN HAJI IBRAHIM...TELAH TERBUKTI

    KEPADA WAHAI WAHAI SEMUA....UBATI LAH JANTUNG ANDA

    JANTUNG ADALAH PENYAKIT NO. 1

    BAGI PESAKIT- PESAKIT YANG MENGHIDAP PENYAKIT JANTUNG...TUAN HAJI BOLEH MEMBERI RAWATAN KEPADA PESAKIT, DAN TUAN HAJI IBRAHIM TIDAK MENGENAKAN BAYARAN YANG TINGGI, KERANA TUAN HAJI IBRAHIM INGIN MEMBANTU PESAKIT- PESAKIT MASALAH JANTUNG, UNTUK KEMBALI PULIH SEDIA KALA..

    PESAKIT- PESAKIT JANTUNG YANG TELAH BERJAYA , ADA YANG SAMPAI KETAHAP UNTUK OPERATION , TETAPI SELEPAS MENERIMA RAWATAN TUAN HAJI IBRAHIM, PESAKIT ITU TIDAK PERLU LAGI UNTUK JALANI RAWATAN OPERATION...PELIK BUKAN...TETAPI ITU LAH KENYATAAN ....

    KEBANYAKAN PESAKIT- PESAKIT TUAN HAJI IBRAHIM..TELAH MEMPERKENALKAN PRODUK- PRODUK TUAN HAJI KEPADA ORANG RAMAI...MEREKA TELAH BERPUAS HATI DENGAN PRODUK TUAN HAJI IBRAHIM...

    DENGAN ITU RAWAT LAH DENGAN SEGERA..

    SEKIAN ...

  8. #8
    Peniaga Mini @ Lindalovely PARADE
    Join Date
    12 Jan 2009
    Posts
    535

    Default Re: PENAWAR UBAT JANTUNG TUAN HAJI IBRAHIM...TELAH TERBUKTI

    Quote Originally Posted by Farah_anne View Post
    salam...
    nak tanya ubat nih sesuai ke untuk kanak-kanak,sbb ank saya berumur 5 tahun
    ada penyakit jantung berlubang...tapi lubang dia ada di dinding jantung bukan pada injap.tq

    salam, bagi pesakit tuan haji, ubat ini adalah herba, untuk bermula umur dari 6 tahun keatas.. umur 5 tahun juga boleh, tetapi saya takut anak puan tidak mahu makan...kerana ubat tuan haji adalah herba...
    boleh bagi jantung berlubang...semua masalah penyakit jantung tuan haji dapat membantu...banyak pesakit pesakit tuan haji telah beransur pulih..
    masalah jantung berlubang kene mendapatkan rawatan 3 hari ...

    puan dari mana ye?

  9. #9

    Default Re: PENAWAR UBAT JANTUNG TUAN HAJI IBRAHIM...TELAH TERBUKTI

    mcm mana nk beli ubat ni ye..ada penerangan x?

  10. #10
    Peniaga Mini @ Lindalovely PARADE
    Join Date
    12 Jan 2009
    Posts
    535

    Default Re: PENAWAR UBAT JANTUNG TUAN HAJI IBRAHIM...TELAH TERBUKTI

    Quote Originally Posted by adamma View Post
    mcm mana nk beli ubat ni ye..ada penerangan x?
    adamma blh email dan pm saya...saya akan beri tahu keterangan lanjut..
    kita ada pos laju..senang sahaja untuk makan ubat ini..

  11. #11
    Peniaga Mini @ Lindalovely PARADE
    Join Date
    12 Jan 2009
    Posts
    535

    Default Re: PENAWAR UBAT JANTUNG TUAN HAJI IBRAHIM...TELAH TERBUKTI

    SEGERA LAH MERAWAT JANTUNG ANDA..

    KAMI ADA MEMBUAT RAWATAN DITEMPAT ANDA..

  12. #12

    Default Re: PENAWAR UBAT JANTUNG TUAN HAJI IBRAHIM...TELAH TERBUKTI

    Quote Originally Posted by su intan View Post
    salam, bagi pesakit tuan haji, ubat ini adalah herba, untuk bermula umur dari 6 tahun keatas.. umur 5 tahun juga boleh, tetapi saya takut anak puan tidak mahu makan...kerana ubat tuan haji adalah herba...
    boleh bagi jantung berlubang...semua masalah penyakit jantung tuan haji dapat membantu...banyak pesakit pesakit tuan haji telah beransur pulih..
    masalah jantung berlubang kene mendapatkan rawatan 3 hari ...

    puan dari mana ye?
    ubat herba dlm bentuk pil ke apa ye?
    saya dari klang,sel
    keadaan ank saya x berapa serius tapi saya risau sbb keadaan fizikal dia x seperti umo 5 tahun walaupun selera makan dia macam biasa...

  13. #13
    Peniaga Mini @ Lindalovely PARADE
    Join Date
    12 Jan 2009
    Posts
    535

    Default Re: PENAWAR UBAT JANTUNG TUAN HAJI IBRAHIM...TELAH TERBUKTI

    Quote Originally Posted by Farah_anne View Post
    ubat herba dlm bentuk pil ke apa ye?
    saya dari klang,sel
    keadaan ank saya x berapa serius tapi saya risau sbb keadaan fizikal dia x seperti umo 5 tahun walaupun selera makan dia macam biasa...

    seperti diatas..herba di makan dgn madu... so far pesakit Haji. ada juga kanak2..bkn pil ye...
    kadang2 pesakit jantung ni walaupun ada selera mkn seperti biasa, tetapi, klu penyakit serang x kira masa ye..memang kt nampak x serius, tapi kita x tahu kalau serangan berlaku..

  14. #14
    Peniaga Mini @ Lindalovely PARADE
    Join Date
    12 Jan 2009
    Posts
    535

    Default Re: PENAWAR UBAT JANTUNG TUAN HAJI IBRAHIM...TELAH TERBUKTI

    ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA...

    Disini saya ingin berkongsi cerita, ada salah seorang pesakit yang telah dimasukan ke Hospital kerana masalah JANTUNG..salah seorang ahli keluarga nya telah menempah herba dari Tuan Hj. sebelum 1 hari ahli keluarganya akan keluar dari Hospital..,dengan harapan bila ahli keluarganya keluar dari hospital boleh lah memakan herba Hj. Tetapi kita tidak tahu serangan itu bila akan datang.?..Sebaik sahaja Pesakit itu keluar dari Hospital, Pesakit telah menerima Serangan Jantung kembali.. Pesakit telah meninggal dunia, Tuhan lebih menyanyangi beliau..Tetapi ahli keluarganye tetap juga ambik Herba dari Hj. kerana telah membuat tempahan awal, walaupun tidak dapat diberikan kepada Pesakit, Ahli keluarganya yang lain yang ada masalah sesak nafas dan selalu letih, telah mencuba herba itu, Allhamdullillah, kembali normal... Bagi kos Tuan Hj. tidak terlalu tinggi ...amat Berpatutan...dari kos2 diluar..Cuba lah rasai dan hubungi saya sendiri melalui email dan PM.. saya akan membantu anda..

    Disini saya ingin mengatakan mungkin kita tidak ambik kisah , tetapi kita tidak tahu serangan jantung itu BILA??? Serangan jantung tidak mengira MASA, KANAK- KANAK, ORANG MUDA, ORANG DEWASA, WARGA EMAS.

    Dengan itu Segera Lah Rawat Jantung anda...
    Sayangi Jantung anda...

    Terima Kasih

  15. #15
    Ahli Baru etty KK's Avatar
    Join Date
    29 Jan 2009
    Posts
    145

    Default Re: PENAWAR UBAT JANTUNG TUAN HAJI IBRAHIM...TELAH TERBUKTI

    boleh tak paparkan gambar ubat ni ?
    ada x kelulusan dari KKM (Kementerian Kesihatan Malaysia) ?

  16. #16

    Default Re: PENAWAR UBAT JANTUNG TUAN HAJI IBRAHIM...TELAH TERBUKTI

    suami saya baru disahkan oleh doktor mengalami lemah jantung. beliau kini kelihatan tidak sihat iaitu selalu keletihan, mengantuk, tidak larat berjalan jauh, mudah mengah, sukar tidur secara berbaring dan mengalami kesukaran bernafas sewaktu tidur. adakah ubat ini boleh memulihkan penyakit yang dialami oleh suami saya. harap dapat membantu. terima kasih.

  17. #17
    Peniaga Mini @ Lindalovely PARADE
    Join Date
    12 Jan 2009
    Posts
    535

    Default Re: PENAWAR UBAT JANTUNG TUAN HAJI IBRAHIM...TELAH TERBUKTI

    Quote Originally Posted by etty KK View Post
    boleh tak paparkan gambar ubat ni ?
    ada x kelulusan dari KKM (Kementerian Kesihatan Malaysia) ?
    ya kami mempunyai Kelulusan Kementerian kesihatan (KKM)
    dan kami jg ada laman web sendiri...kami tidak mengunakan bahan-bahan
    yang tidak dibenarkan, tidak ada bahan pewarna.. herba kami adalah halal...dan telah diuji..sebarang pertanyaan boleh terus ke pm sy ye,..
    saya akan beri keterangan lanjut dan detail..
    ett kk : masalah jantung apa ye.?

  18. #18
    Peniaga Mini @ Lindalovely PARADE
    Join Date
    12 Jan 2009
    Posts
    535

    Default Re: PENAWAR UBAT JANTUNG TUAN HAJI IBRAHIM...TELAH TERBUKTI

    Quote Originally Posted by uyin03 View Post
    suami saya baru disahkan oleh doktor mengalami lemah jantung. beliau kini kelihatan tidak sihat iaitu selalu keletihan, mengantuk, tidak larat berjalan jauh, mudah mengah, sukar tidur secara berbaring dan mengalami kesukaran bernafas sewaktu tidur. adakah ubat ini boleh memulihkan penyakit yang dialami oleh suami saya. harap dapat membantu. terima kasih.
    ye herba Hji dapat membantu Suami anda..so far semua pesakit Hj. telah kembali sembuh..kita tidak tahu bila serangan jantung itu akan dtg..sebab itu pesakit kene cegah lebih awal.,sebaik-baiknye puan/en terus PM kepada saya..saya akan beri keterangan lanjut, dan lebih detail.
    terima kasih

  19. #19

    Default Re: PENAWAR UBAT JANTUNG TUAN HAJI IBRAHIM...TELAH TERBUKTI

    boleh beri alamat website ubat ini?

  20. #20
    Peniaga Mini @ Lindalovely PARADE
    Join Date
    12 Jan 2009
    Posts
    535

    Default Re: PENAWAR UBAT JANTUNG TUAN HAJI IBRAHIM...TELAH TERBUKTI

    boleh beri alamat website ubat ini? [/ada butir-butir pesakit yang telah berpuas hati dgn herba ini...
    saya dah pm check ye

Page 1 of 24 1234511 ... LastLast

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
شات صيف كام وه كول سعودي انحراف سعودي كول شات كتابي سعودي انحراف شات غزل مدونة