Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:

Welcome to the Wanita Melayu Online.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Page 1 of 6 12345 ... LastLast
Results 1 to 20 of 112
  1. #1
    Peniaga Supreme @ Plaza D'Boom
    Join Date
    16 Jan 2006
    Posts
    5,473

    Gelihati Ardina2u:Susu Kambing-MyGoat, Kopi7Herbs, my7 Herbs, T.Misa, Collagen, SusenPadHerba, SaunaPants, SetBersalin, Luxor, Elken



    Selamat datang ke ruang kesihatan di Ardina2u.

    Ardina2u:Susen Pad Herba, Sauna Pants/Tent, Set Bersalin, Luxor, Gamogen, Zhulian, Elken, ECPI, Taharah, BSY Black Magic Hair

    Ardina2u:Susen Pad Herba, Sauna Pants, Set Bersalin, Luxor, Elken, Susu Kambing Tulen- My Goat, Kopi 7 Herbs, my7 Herbs, Teh Misai Kucing, Muara BIO Clean, Muara - Minyak Habbatul Barakah dengan Ruqyah Mu’jizah, Muara - Collagen



    Rangkaian produk:

    1) Susen Herba Pad
    2) Sauna Pants
    3) Sauna Tent
    4) Set Bersalin Leesa Formula
    5) Luxor
    6) Gamogen
    7) Zhulian
    8) Elken
    9) ECPI
    10)Taharah
    11)BSY Black Magic Hair

    Terkini..
    12)Susu Kambing Tulen- My Goat
    13)Kopi 7 Herbs
    14)my7 Herbs
    15)Teh Misai Kucing
    16)Muara BIO Clean - Pencuci Pakaian
    17)Muara - Minyak Habbatul Barakah dengan Ruqyah Mu’jizah
    18)Muara - Collagen






    Pembayaran:
    Cash or Interbank


    Maybank : 162188291007 (dalina ismail)


    CIMB Islamic : 14170001206203 (dalina ismail)


    Masukkan email : ardina_5@yahoo.com
    PM saya nama penuh, alamat n no phone anda. TQ.
    ardina 019 3733976

    Jika barang tidak sampai dlm masa seminggu sila call Pos Malaysia
    1-300-300-300 dan beri no tracking anda untuk check status barang anda.TQ.






  2. #2
    Peniaga Supreme @ Plaza D'Boom
    Join Date
    16 Jan 2006
    Posts
    5,473

    Rilek Re: Ardina2u: Susen Pad Herba, Sauna Pants/Tent, Set Bersalin Leesa Formula








    Produk & Harga **Harga Terkini updated 13 Julai 2010

    Kegunaan Harian
    Harga: RM10.50 (20 Pantiliners)




    Fungsi :

    - Demam
    - Merawat keputihan
    - Selsema
    - Lengoh-lengoh
    - Scrub Muka/Pencuci Muka (make up remover)
    - Merawat jerawat- Menstabilkan Hormon
    - Membantu mengurangkan sengugut ketika haid
    - Menstabilkan Hormon
    - Kesuburan
    - Mengering dan dan merawat luka/nanah
    - Sembelit
    - Kanak-kanak Kembung
    - Hilangkan bau kaki
    - Boleh merawat buasir
    - Sakit pinggang (tampal dibahagian yang sakit)
    - Berfungsi seperti kacip fatimah

    Nota:
    Juga sesuai bagi wanita Menopaus bagi menghindari terjadinya fibroid.




    Tuala Wanita (Regular Flow) (10)

    Kegunaan semasa haid/period
    Harga : RM10.00 (10 Pads)



    Fungsi :

    - Menstabilkan Hormon datang bulan
    - Merapatkan kembali
    - Merawat Senggugut
    - Bagi mereka yg darah haidnya banyak sila gunakan bermula dari hari ke-3 dan seterusnya




    Tuala Wanita (Heavy Flow)

    Kegunaan semasa haid/period
    Harga : RM12.50 (10 Pads)



    Fungsi :

    - Aliran darah lebihan (Banyak) - terutama pada hari pertama & ke-2 kedatangan haid-
    - Menstabilkan Hormon datang bulan
    - Merapatkan kembali
    - Merawat Senggugut

    Nota:
    -Tukar hanya 1 kali sehari berbanding 3 kali sehari untuk jenama lain
    -Tiada kebocoran dan tidak berbau




    Tuala Wanita (Overnight / Bermalam)

    Kegunaan malam (lebih panjang daripada regular pad)
    Harga : RM11.00 (10 Pads)


    Fungsi :

    - Kegunaan semasa haid/period terutama waktu malam
    - Menstabilkan hormon datang bulan
    - Merapatkan kembali
    - Merawat senggugut




    Tuala Wanita (Ultra Thick / Ultra Tebal)

    Harga : RM 10.00 (6 Pads)



    Fungsi :

    - Wanita lepas bersalin (dalam nifas)
    - Fungsi bertangas, mengecutkan rahim
    - Luka cepat sembuh & tidak perlu ditukar selalu
    - Buasir
    - Lelaki angin pasang
    - Lampin pakai buang




    Colostrum (Orange/choc/bberry flavour)
    Harga : RM 60.00 (tablets)


    Colostrum is the initial milky secretion produced by humans and animals to feed their young right after birth. Humans produce milk that has Colostrum only within the first 24 hours after giving birth while Colostrum from cow is produced within the first 48 hours after calving.



    Ciri-ciri

    MEMPERKENALKAN TUALA WANITA BERHERBA (SUSEN)

    - PINGAT EMAS DI PAMERAN PENCIPTAAN ANTARABANGSA 2000 GENEVA
    - ANUGERAH CEMERLANG DI PAMERAN INOVASI KEBANGSAAN 1999
    - NO. HAK CIPTA (PATEN) TAIWAN R.O.C.: 135928

    Mempunyai :

    1. LAPISAN LUAR DARI KAPAS ASLI
    Permukaan yg selembut sutera diperbuat dari kapas asli agar kulit terasa kering, bersih dan selesa.

    TAHUKAH ANDA? Pad yang terdapat dipasaran menggunakan bahan peluntur untuk menjadikan permukaan pad tersebut putih dan chemical daripada bahan peluntur itulah yang menyebabkan kegatalan dan kerengsaan pada kulit dibahagian sulit wanita.


    2. CEPAT MERESAP
    Bahan2 yang digunakan utk membuat TUALA WANITA SUSEN adalah daripada bahan bermutu tinggi yang meresap dengan cepat utk memberi perlindungan dan keselesaan yang maksima. Ujian menunjukkan kadar resapan 27.6 kali ganda berbanding tuala wanita biasa (tahan 12 jam).

    2. CEPAT MERESAP
    Bahan2 yang digunakan utk membuat TUALA WANITA SUSEN adalah daripada bahan bermutu tinggi
    yang meresap dengan cepat utk memberi perlindungan dan keselesaan yang maksima.
    Ujian menunjukkan kadar resapan 27.6 kali ganda berbanding tuala wanita biasa.

    3. ULTRA NIPIS
    Sangat nipis, hanya 0.3mm(aliran biasa). Bentuk garisan luarannya amat sesuai utk wanita. Tidak terasa kehadirannya apabila dipakai.

    4. MENGANDUNGI 9 FORMULA KHAS HERBA ASLI
    Kesan utama TUALA WANITA SUSEN adalah disebabkan formula khas herbanya yang sejati dan dipercayai turun temurun. Satu2nya cara semulajadi utk meringankan bebanan dan tekanan kepada wanita sepanjang tempoh pusingan haid.

    5. KANDUNGAN BIO-TEK DAN ANTI BAKTERIA
    Melalui kajian Bio-Tek terkini,TUALA WANITA SUSEN mengandungi bahan anti bakteria dan cepat meresap.
    Cairan yang keluar dapat meresap dengan pantas jauh ke dalam dan diperangkapkan supaya permukaannya kering.
    Dengan ini bakteria tidak berpeluang utk membiak dan menjadikannya satu perlindungan yang selamat bersih dan selesa.

    6. PELAPIK KHAS TELUS UDARA
    TUALA WANITA SUSEN menggunakan kombinasi bahan asli yang mengandungi resin dan ektrak tumbuh-tumbuhan utk lapisan pelapiknya. Ianya membentuk gelembung udara halus sebagai kusyen dan ruang udara antara lapisan dan menjadikanya selesa dipakai. Ujian menunjukkan tiada kesan sebarang toksin dan tahap PHnya adalah 6.6.

    7. SEGAR DAN TIDAK BERBAU
    TUALA WANITA SUSEN telah mendapat Pingat Emas di pameran penciptaan Antarabangsa 2000 di Geneva, Switzerland. Selesa dipakai, menyegarkan, nyaman, berangin spt pudina/methol & tidak mengeluarkan bau.

    8. BUKTI TIDAK BERACUN
    Ujian makmal membuktikan tidak ada plumbum, raksa & lain-lain racun & bahan toksik.

    Kelebihannya...

    MENURUT MAKLUMBALAS PELANGGAN (TERDIRI DARIPADA LELAKI, KANAK2 DAN WANITA), PRODUK SUSEN TELAH MEMBANTU MEREKA MENGATASI MASALAH INI :-

    Membantu:

    ~ Merawat penyakit Angin Pasang (lelaki)
    ~ Merawat semua masalah utama wanita
    ~ Merawat penyakit haid (Putaran haid tidak sempurna / Tidak datang bulan)
    ~ Mengimbangkan sistem haid
    ~ Menstabilkan Hormon
    ~ Mencegah kegatalan, sakit sendi semasa haid
    ~ Membuang toksik dlm badan
    ~ Menghindari pembiakan bakteria di tempat sulit
    ~ Menghindari penyakit & kulat (FUNGUS)
    ~ Menghindari jangkitan di faraj / pundi kencing
    ~ Membuang gumpulan darah dlm uterus
    ~ Mengeringkan luka dgn cepat
    ~ Mencegah sengugut
    ~ Merawat keputihan
    ~ Merawat kekuningan
    ~ Menyedut kotoran yg tersimpan (Memecahkan dan mengeluarkan darah beku dalam rahim)
    ~ Mencegah Kanser (Fibroid / Barah rahim)
    ~ Mencegah & merawat buasir
    ~ Mengecutkan rahim selepas bersalin
    ~ Memulihkan penyakit di bahagian usus
    ~ Merawat dari kembung perut
    ~ Membuang angin
    ~ Susah mengandung
    ~ Merapatkan .
    ~ Merangsang hubungan suami isteri...
    ~ Bau ketika haid
    ~ Lengoh badan ketika haid
    ~ Baran/Emosi tak menentu ketika haid
    ~ Gatal-gatal / berair
    ~ Kencing tak lawas
    ~ Bagi wanita mengandung (4 bulan keatas) digalakkan memakai pantiliners utk merawat masalah keputihan


    Reaksi dari org yang dah berumahtangga selepas menggunakan pad herba ini:-
    * Tak payah pakai pencuci virginia
    * Tak payah MAKAN JAMU MANJAKANI kerana ia dapat mengetatkan apa yg patut


    Lain-lain kegunaan:
    ~ DIGUNAKAN SEBAGAI PENGGANTI COOL FEVER DGN DAYA SERAPAN PANAS YG TINGGI
    ~ DAPAT MENAHAN SAKIT PINGGANG & SAKIT SARAF BOLEH DIGUNAKAN SEMULA (RECYCLE)
    ~ Boleh tampalkan pada tapak kaki seperti koyok kaki yg ada di pasaran.
    ~ Mengurangkan sakit kepala/migrain dengan meletakkan di dalam tudung utk meresap peluh.
    ~ Scrub Muka/Pencuci Muka (make up remover)
    ~ Merawat jerawat- Menstabilkan Hormon
    ~ Mengering dan dan merawat luka/nanah
    ~ Hilangkan bau kaki
    ~ Sakit lutut (tampal pada lutut, blh mengguna ultra thick pad)
    ~ Sakit gout

    HANYA PERLU TUKAR 1 KALI SEHARI BERBANDING 3 KALI SEHARI UTK JENAMA LAIN....

    Testimoni

    Cerita-cerita dari mulut ke mulut...


    Cerita 1
    Bila dengar testimoni mereka yang memakai Susen pad banyak yang positif. Ada yang juga yang cuba pada tempat yang tiada dalam katalog pun. Contohnya, ada orang tu kena kanser payu dara..bila dia lekapkan kat bahagian tuh..bahagian keras tu jadi lembut.. yg dah kronik macam bernanah pun dah kering..

    Cerita 2
    Satu kes..pasangan ni dah 5 tahun tak dapat anak. Suaminya ada angin pasang ,jadi kedua pasangan ini pun cubalah memakai pad ni..Alhamdulillah lepas tuh isteri dia mengandung. Pada permulaannya suami tidak selesa tetapi bila tengok isterinya dah mengandung semua tu bukan masalah besar lagi.

    Cerita 3
    Ada yang guna sebagai scrub untuk cuci muka bagi masalah jerawat..pun alhamdullillah boleh bantu..

    Cerita 4
    Paling mujarab bagi orang buasir ..

    Cerita 5
    Ada yang tak dapat haid setahun pun insya-Allah boleh dapat selepas memakainya.

    Cerita 6
    Yg sengugut pun boleh menjalani waktu haid dgn tenang dengan memakai pantiliner Susen.

    Cerita 7
    Yang selalu kena pakai tudung lama..kekadang kita berpeluh dan sampai sakit kepala.. Jadi boleh tampal pantiliner kat bahagian atas kepala. Insya-Allah ia dapat menyerap peluh tu. Sakit kepala pun berkurangan.

    Cerita 8
    Ada juga yang sakit lutut menggunakan pad Ultra thick dengan membalut bahagian lutut.

    Keratan Akhbar

    Artikel 1
    Harian Metro - 21 November 2005


    "........... Berdasarkan pengalaman wanita yang menggunakan tuala wanita Susen mereka merasa lebih selesa dan kering. Pada masa sama ia turut mengurangkan masalah kegatalan dan senggugut."

    "Susen yang dirumus pada tahap ph 6.6 ini dihasilkan daripada rumusan khas herba tulen ini mempunyai rekaan sangat nipis iaitu 0.3 milimeter untuk aliran biasa. Permukaannya yang lembut diperbuat daripada kapas asli yang kering, bersih dan selesa..... "

    ".... Penggunaan tuala wanita ini juga membuatkan pengguna berasa seolah-oleh memakai tuala wanita 'berangin', ini kerana tuala wanita berkenaan menggunakan gabungan bahan asli mengandungi resin dan ekstrak tumbuh-tumbuhan untuk lapisan pelapiknya....."

    "Pembungkusan Susen yang 'kedap udara' itu pula menurut Lee, bertujuan menghindari kelembapan pada tuala wanita berkenaan.... Apabila pengguna mendapati bungkusannya menggelembung, ada sesuatu yang tidak kena kerana semua produk Susen termasuk tuala wanita harian atau pantiliner dilengkapi pembungkusan khas bagi mengelakkan ia dimasuki udara."


    Cara-cara mencuci pad herba yang betul.


    Agen

    Dapatkan harga agen utk pembelian 50pek (blh mix all type).

  3. #3
    Peniaga Supreme @ Plaza D'Boom
    Join Date
    16 Jan 2006
    Posts
    5,473

    Rilek Re: Ardina2u: Susen Pad Herba, Sauna Pants/Tent, Set Bersalin Leesa Formula

    Sauna Pants



    PRODUK TERKINI ~ Sauna Pant
    HARGA :RM88.00






    SESUAI UNTUK LELAKI DAN WANITA YANG MEMENTINGKAN KECANTIKAN

    UKURAN & SAIZ:

    28" - 35" SAIZ M

    36" - 42" SAIZ L

    43" - 47" SAIZ XL

    48 & ke atas" SAIZ XXL

    WARNA : HITAM





    Kebaikan


    -Berkesan untuk mengempiskan perut yang buncit
    -Dapat menjadikan tubuh lebih kemas dan membentuk semula pinggul secara semulajadi
    -Mengecilkan bahagian paha
    -Mengecilkan bahagian punggung
    -Meningkatkan peredaran darah & ######bolism
    -Mencantikkan kulit
    -Mengecutkan perut, rahim, paha, menyembuhkan luka-luka dalaman, serta menjadikan lebih bertenaga dan cergas untuk ibu lepas bersalin
    -Mengurangkan kesakitan anggota badan, sakit urat, sendi, sengal-sengal tulang, menghilangkan tekanan dan perehatan otot.
    -Dapat meningkatkan sistem kardiovaskular dan sistem imunisasi badan.


    Peringatan

    ~BASUH SEBELUM GUNA
    ~BERSIHKAN BADAN SELEPAS MENGGUNAKANNNYA
    ~TIDAK SESUAI UNTUK KULIT SENSITIF
    ~TIDAK BULEH GUNA SEMASA TIDUR


    Cara Penjagaan

    ~DIBASUH DENGAN MENGUNAKAN AIR SUAM DAN SIDAI
    ~ELAKKAN DARI DIJEMUR DI BAWAH MATAHARI


    Deskripsi Produk

    "Everybody Wants to easily the unnecessary weight and remain in good shape.Now that is
    possible to achieve with the Bermuda shorts.wear it during your usual workout or during,
    rope skipping,jogging,brisk walking,aerobic dance etc. for a healthy and abundant perspiration.
    An effective product to melt away the unnecessary fat around your hips and that guarantees
    excellent results with a minimum affort.technical featuresouble neoprene covering that's
    perspirable and washable.

    .All-in-one trimmer for waist hips and thighs.
    .Keeps groin and thigh muscles warn through natural body heat to prevent or relieve soreness.
    .Light comfortable,can be worn under clothing.
    .Step-in garment with tough nylon side zipper and covers the thigh makes dressing quick and easy.
    .Increases perspiration while exercising,working or relaxing.
    .Helps reduce the bulky water weight in waist area.
    .Ideal for jogging,aerobics,jazzercise,trick skiing,boarding,surfing,wind surfing,or jet skiing

  4. #4
    Peniaga Supreme @ Plaza D'Boom
    Join Date
    16 Jan 2006
    Posts
    5,473

    Rilek Re: Ardina2u: Susen Pad Herba, Sauna Pants/Tent, Set Bersalin Leesa Formula

    Sauna Tent

  5. #5
    Peniaga Supreme @ Plaza D'Boom
    Join Date
    16 Jan 2006
    Posts
    5,473

    Rilek Re: Ardina2u: Susen Pad Herba, Sauna Pants/Tent, Set Bersalin Leesa Formula



    CONFINEMUM SET LEESA FORMULA

    Ini info pasal pakej lepas bersalin Leesa Formula
    Set bersalin lengkap, eksklusif dan istimewa kerana:-
    • diformulakan mengikut tradisi dan budaya masyarakat Malaysia yang mempercayai khasiat dan keberkesanan ikan haruan, halia dan herba-herba Malaysia.
    • Sgt praktikal kerana ia memberi penjagaan menyeluruh kesihatan dalaman dan kecantikan luaran wanita lepas bersalin.
    • Bermutu tinggi, berkesan dan selamat kerana semua produk telah didaftarkan dengan Kementerian Kesihatan Malaysia dan produk ubatan telah diberikanan nombor pendaftaran MAL.

    Cara penggunaan confinemum set

    Tablet haruan : Sehari sekali 2 biji selepas sarapan pagi.
    Tablet prawan : Sehari sekali 2 biji selepas makan malam
    Ginger Cream : Sapu pada seluruh badan atau kawasan bermasalah setiap pagi, petang atau sekerap yang diingini. Juga baik untuk kegunaan berurut.
    Body Contour Gel : Disapu di perut, pinggang, punggung dan peha selepas mandi pagi dan petang sebelum memakai bengkung
    Bengkung Correctuer : Ikat di bahagian perut, bermula dari bawah payudara hingga pinggul
    Minyak Telon : Disapu di perut atau mana-mana badan bayi untuk memanaskan dan mencegah kembung.

    NOTA : Semua produk di dalam set ConfineMum juga sesuai digunakan oleh wanita biasa yang tidak dalam pantang dan lelaki (kecuali table Prawan) yang tidak sesuai untuk lelaki.





    Set Pakej

    Terdapat 3 set yang ditawarkan di sini.

    Set A: Harga 1 set : RM215.00 (Tanpa bengkung)
    TABLET HARUAN OMEGA
    Harga : RM49.00 (Semenanjung) / RM52.00 (Sabah / Sarawak) – 50 tablet

    TABLET PRAWAN
    Harga : RM75.00 (Semenanjung) / RM78.00 (Sabah / Sarawak) – 80 tablet

    GINGER CONFINE CREAM Saiz : 100gm
    Harga : RM55.00 (Semenanjung) / RM58.00 (Sabah / Sarawak) – 80 tablet

    BODY CONTOUR GEL Harga : 50gm :
    RM30.00 (Semenanjung) / RM33.00 (Sabah / Sarawak)
    100gm : RM55.00 (Semenanjung) / RM58.00 (Sabah / Sarawak)

    MINYAK TELON
    Harga : RM12.00 (Semenanjung) / RM15.00 (Sabah / Sarawak) - 240ml TABLET


    Set B: Harga 1 set : RM260 (dengan bengkung)
    HARUAN HARUAN OMEGA
    Harga : RM49.00 (Semenanjung) / RM52.00 (Sabah / Sarawak) – 50 tablet

    TABLET PRAWAN
    Harga : RM75.00 (Semenanjung) / RM78.00 (Sabah / Sarawak) – 80 tablet

    GINGER CONFINE CREAM Saiz : 100gm
    Harga : RM55.00 (Semenanjung) / RM58.00 (Sabah / Sarawak) – 80 tablet

    BODY CONTOUR GEL Harga : 50gm :
    RM30.00 (Semenanjung) / RM33.00 (Sabah / Sarawak)
    100gm : RM55.00 (Semenanjung) / RM58.00 (Sabah / Sarawak)

    BENGKUNG CORRECTUER - Free Saiz
    Harga : RM49.00 (Semenanjung) / RM52.00 (Sabah / Sarawak)

    MINYAK TELON
    Harga : RM12.00 (Semenanjung) / RM15.00 (Sabah / Sarawak) - 240ml


    Set C: Harga 1 set : RM350 (dgn bengkung & tungku herba)
    HARUAN HARUAN OMEGA
    Harga : RM49.00 (Semenanjung) / RM52.00 (Sabah / Sarawak) – 50 tablet

    TABLET PRAWAN
    Harga : RM75.00 (Semenanjung) / RM78.00 (Sabah / Sarawak) – 80 tablet

    GINGER CONFINE CREAM Saiz : 100gm
    Harga : RM55.00 (Semenanjung) / RM58.00 (Sabah / Sarawak) – 80 tablet

    BODY CONTOUR GEL Harga : 50gm :
    RM30.00 (Semenanjung) / RM33.00 (Sabah / Sarawak)
    100gm : RM55.00 (Semenanjung) / RM58.00 (Sabah / Sarawak)

    BENGKUNG CORRECTUER - Free Saiz
    Harga : RM49.00 (Semenanjung) / RM52.00 (Sabah / Sarawak)

    MINYAK TELON
    Harga : RM12.00 (Semenanjung) / RM15.00 (Sabah / Sarawak) - 240ml

    TUNGKU HERBA - 1 UNIT
    Harga : RM40.00 (Semenanjung) / RM43.00 (Sabah / Sarawak) -


    NOTA: Set Bersalin ini boleh di beli secara berasingan.




    Produk Info

    TABLET HARUAN OMEGA
    Ikan haruan mengandungi semua jenis asid amino dan asid lemak yang penting dalam kolagen kulit manusia untuk proses menyembuhkan luka luar dan dalam terutama luka akibat proses bersalin. Dari segi terma perubatan, ikan haruan mempunyai asid arachidonik. Ia akan bergabung dengan asid amino, alanine, proline, argine, serine, leucine dan phenylalanine. Kesemuanya bergabung untuk membantu polypeptide yang bertanggungjawab menyembuh penyakit dan luka.

    Kegunaan :
    • Mempercepatkan penyembuhan luka luar dan dalam (terutamanya wanita yang bersalin secara caesarian atau pembedahan.
    • Melegakan luka-luka kecil atau luka jahitan faraj akibat melahirkan
    • Mengandungi semua jenis asid amino dan asid lemak yang penting dalam kolagen kulit manusia
    • Boleh diambil bukan yanya untuk wanita lepas bersalin, malah kanak-kanak, wanita atau lelaki untuk kesihatan badan terutama untuk luka-luka dan selepas pembedahan.
    Aturan makan :
    Sehari sekali 2 biji selepas sarapan pagi.

    Larangan :
    Jika penyakit berulang, dapatkan nasihat doktor.
    Wanita hamil di larang makan
    Simpan di tempat kering pada suhu bilik

    Keluaran ini mengandungi ikan haruan
    Harga : RM49.00 (Semenanjung) / RM52.00 (Sabah / Sarawak)
    – 50 tablet
    Diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (MAL20032525T)




    TABLET PRAWAN
    Tablet ibu bersalin yang berperanan seperti ubat periuk ini diformulakan dari herba-herba terpilih Malaysia bagi merawat, memelihara dan memberi ketahanan tubuh badan wanita, terutama selepas melahirkan. Ia berupaya membantu menyiatkan rahim dan sistem dalaman wanita, seterusnya mengembalikan rahsia kewanitaan seperti seorang perawan.
    Kandungan :
    Akar pokok teja lawang (Cinnamomm inners) Digunakan secara traditional oleh orang melayu sebagai ubat periuk menguatkan rahim seleas bersalin, selain daripada untuk menyembuhkan demam dn penawar racun, lenguh tulang dan menambakan tenaga badan.
    Au malam/petai jawa (phyllgathis rotundifolia) Banyak diamalkan oleh wanita bersain dahulu kala untuk mencuci dan melancarkan perjalanan darah selain untukk mnenyegarkan badan dan mengurangkan demam.
    Daun keman/ semalu (mimosa pudica) Banyak digunakan secaa tradisi untuk membersihakndarah, melegakan senggugut, melawaskan pembuangan air kecil disamping mengubati batuk, demam dan skit kepala.
    Akar serapat (parameria polyneura) Berfungsi mengecutkan dan menyihatkan peranakan selepas bersalin dan mencegah masalah meroyan.
    Pinang kotai (agelaea wallichii) Sering digunakan pada zaman dahulu untuk menambah tenga dan menghlangkan pucat dimuka kepada ibu-ibu bersalin. Ia juga berkesan untuk mengatasi sengal sendi dan bisa tulang.

    Kegunaan :
    • Menguatkan rahim dan mengecutkan kembali saluran peranakan
    • Mencuci darah dan melancarkan perjalanan darah nifas.
    • Melegakan masalah senggugut, melawaskam pembuangan air
    • Mengubati sakit kepala
    • Mencegah masalah meroyan
    • Menambah tenaga dan menghilangkan muka pucat selepas bersalin
    • Menghilangkan sengal sendi dan bisa tulang.
    • Juga sesuai untuk kegunaan harian semua wanita walaupun bukan dalam pantang.
    Aturan makan :
    Sehari sekali 2 biji selepas makan malam

    Larangan :
    Jika penyakit berulang, dapatkan nasihat doktor.
    Wanita hamil di larang makan

    Simpan di tempat kering pada suhu bilik
    Harga : RM75.00 (Semenanjung) / RM78.00 (Sabah / Sarawak) – 80 tablet
    Diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (MAL20020630T)



    GINGER CONFINE CREAM
    Krim sapuan dari ekstrak semulajadi halia ini adalah formula ekslusif ConfineMum Leesa Formula. Ia dirumus untuk memberikan kebaikan kepada ramai, terutama wanita dalam pantang berdasarkan amalan penggunaan dan kebudayaan masyarakat malaysia.
    Kegunaan :
    • Membuang angin dalam badan
    • Mencegah angin dari memasuki badan
    • Menjana haba dan memberi kehangatan pada badan
    • Mencari dan melancarkan perjalanan darah
    • Memudahkan pencernaan kerana halia yang bersifat karminatif dapat melawan gejala angin dan membantu pencernaan
    Digunakan oleh ahli perubatan Greek purba untuk mengubati lumpuh yang berpunca dari ketidak seimbangann lendir dalam badan Perubatan arab dahulu kala menggunakan halia sebabgai ubat perangsang nafsu dan mengubati penyakit gout. Digunakan secara traditional untuk mencegah dariapda pening ketika dan selepas mengandung serta mabuk ketika dalam perjalanan darat atau laut Boleh digunakan oleh kanak-kanak, lelaki dan wanita biasa yang tida berpantang untuk mendapat semua kebaikan diatas
    Cara penggunaan :
    Sapu pada seluruh badan atau kawasan bermasalah setiap pagi, petang atau sekerap yang diingini. Juga baik untuk kegunaan berurut.

    Larangan :
    Tidak boleh digunakan ketika mengandung dan ketika datang haid

    Saiz :
    100gm Harga : RM55.00 (Semenanjung) / RM58.00 (Sabah / Sarawak)



    BODY CONTOUR GEL
    Gel pelangsing terbaik dipasaran, dirumus dai 7 jenis tumbuhan yg sangat berkesan untuk memecahkan lemak dan selulit. Ia disapu sebelum berbengkung bagi mempercepatkan pembakaran lemak dan selulit di kawsan perut bagi merampingkan kembali badan.

    Kandungan:
    Ekstrak barli : mengurangkan kerengsaan, menguatkan tisu kulit
    Ekstrak ivy : membant memecahkan lemak pada asid badan
    Butcherbroom : mengaktifkan sistem peredaran mikro dan anti radang
    Mushroom : memperbaiki sistem peredaran mikro kulit
    Sweet clover : menggalakkan proses awet muda
    Lady’s thistle : menggalakkan pembentukan sel baru
    Lemon : membantu menegangkan kulit dan otot


    Kegunaan:
    • Disapu di perut, pinggang, punggung dan peha sebelum memakai bengkung untuk memecahkan dan membakar lemak, selulit dan lendir yang bertakung di bawah lapisan kulit.
    • Bertindak menegangkan kulit dan otot serta melembutkan kulit
    • Mengurangkan kerengsaan serta menguatkan tisu dan kulit
    • Memperbaiki sistem peredaran mikro kulit
    Cara penggunaan :
    Disapu di perut, pinggang, punggung dan peha selepas mandi pagi dan petang sebelum memakai bengkung Tidak perlu digosok lama semasa memakai seperti kebanyakan gel lain kerana ia tidak melekit dan mudah meresap Cuci tangan sebaik selepas menyapu gel ini untuk mengelakkan kepanasan yang melekat pada bahagian badan lain. Sesuai juga untuk semua lelaki dan wanita yang tidak berpantang yang ingin mengempiskan perut dan merampingkan pinggang.
    Harga :
    50gm : RM30.00 (Semenanjung) / RM33.00 (Sabah / Sarawak)
    100gm : RM55.00 (Semenanjung) / RM58.00 (Sabah / Sarawak)




    BENGKUNG CORRECTUER
    Dibuat cari kain belacu yang tebal tetapi lembut dan selsa dipakai. Dipotong dah dijahit dengan baik sehingga terasa amat selesa dipakai dan terletak kejap di badan, tanpa masalah ia menaik.

    Harga :
    Free Saiz RM49.00 (semenanjung) / RM52 (Sabah/Sarawak)




    MINYAK TELON
    Digunakan secara tradisional untuk mencegah kemasukan angin, melegakan kembung perut serta member rasa hangat kepada perut bayi.
    Cara penggunaan :
    * Sapukan 5-10 titik pada dada, perut, pinggang dan telapak kaki bayi
    * boleh dipakai bila-bila masa terutama selepas mandi dan bila udara sejuk
    * Disapu di waktu malam sebelum tidur untuk mengurangkan gejala kencing malam
    * Jika bayi kembung atau senak, sapu di bawah lutut hingga kaki serta pusat untuk mempercepatkan penyembuhan.
    * Untuk kegunaan luar sahaja


    HARGA :
    Saiz 240ml
    RM12.00 (Semenanjung Malaysia) / RM15.00 (Sabah & Sarawak)


  6. #6
    Peniaga Supreme @ Plaza D'Boom
    Join Date
    16 Jan 2006
    Posts
    5,473

    Rilek Re: Ardina2u: Susen Pad Herba, Sauna Pants/Tent, Set Bersalin Leesa Formula



    Product in hand
    1) Spirulina
    2) Ester -C
    3) Vitaluxor

    Product Serigama
    4) Body Foam
    5) Shampoo
    6) Lotion
    7) Facial Wash
    8) Aroma Oil
    9) Feminine Wash
    10) Tropical Gel
    Last edited by ardina; 24th May 2009 at 10:42 PM.

  7. #7
    Peniaga Supreme @ Plaza D'Boom
    Join Date
    16 Jan 2006
    Posts
    5,473

    Rilek Re: Ardina2u: Susen Pad Herba, Sauna Pants/Tent, Set Bersalin Leesa Formula


  8. #8
    Peniaga Supreme @ Plaza D'Boom
    Join Date
    16 Jan 2006
    Posts
    5,473

    Rilek Re: Ardina2u: Susen Pad Herba, Sauna Pants/Tent, Set Bersalin Leesa Formula

    Zhulian


    Free delivery / postage:
    Bayaran ansuran juga diterima. Cukup pembayaran, brg anda akan dihantar.
    1)Blh beli 1kotak (Premium) - 90 sachet pada harga rm663
    2)Beli utk seminggu = 3sachet*7hari = 21 sachet pada harga rm147.
    3)Beli utk 3 hari = 3sachet*3hari = 9 sachet pada harga rm63.

    Cara pengambilan:
    Shake and roll :
    Pagi (1 jam sblm sarapan),
    Tengahari (1 jam sblm lunch)
    Malam (1 jam sblm tido)




    KELEBIHAN b-YOUNG
    1)Kesan yg begitu cepat.
    2)Badan rasa ringan
    3)Rasa sangat bersemangat.
    4)Fokus dgn kerja
    5)Mmg best la..!!






    Salam, produk ini telah diperkenalkan oleh rakan sepejabat saya.
    Saya melihat sendiri seorang kawan yg selalu MC kini lebih sihat dan ceria setelah mengambil B-Young. Pada mula saya agak keberatan juga kerana harganya yg agak mahal. Tapi bila melihat sendiri perubahan pada kawan saya. Saya pun menjadi ahli. Anda juga blh jadi ahli jika ingin dpt harga yg murah. Jadi, sy telah mencuba 2sachet, both pada 1 jam b4 lunch, sbb pagi n malam tak sempat. Saya br shj start makan semlm. Habis je minum saya dh rasa perubahan pada tubuh saya. Muka saya terasa sedikit panas.. Kemudian, saya rasa lebih tenang dan badan lebih ringan. Saya mula sendawa beberapa kali. Saya mmg takjub sbb kesannya sungguh cepat. Saya lebih bersemangat. Sebelum ini saya agak tertekan dgn kerja, jadi mmg malas nk fokus.
    Hari ini, hari -2 saya makan lagi sesachet. saya rasa sgt bersemangat bekerja, badan tak penat, lebih fokus. hari ini buang angin kat bawah pula...hehe.. saya buang air besar, air nya hitam. saya tahu ini mmg salah satu tanda yg baik, kerana saya dulu makan spirulina pun begitu hasilnya. Cuma produk ini mmg cepat tindakbalasnya.
    Kerana terlalu suka, saya nk share produk ini dgn anda.. Mmg ajaib..Macam alas seterika ajaib saya tuh..kekeke..
    ardina

  9. #9
    Peniaga Supreme @ Plaza D'Boom
    Join Date
    16 Jan 2006
    Posts
    5,473

    Gelihati Re: Ardina2u: Susen Pad Herba, Sauna Pants/Tent, Set Bersalin Leesa Formula

    BSY Black Magic Hair
    Menghitamkan rambut anda pada bila-bila masa dan di mana saja, memastikan anda melihat anggun.dan berseri.



    Kesahihan dapat dipastikan melalui laman web ifanca


    SYAMPOO HITAM BSY ADALAH DIIKTIRAF HALAL ANTARABANGSA OLEH IFANCA (WWW.IFANCA.ORG)

    Bahan-bahan dan keberkesanan:

    1. Diperbuat daripada tumbuhan herba (MENGKUDU) sebagai bahan kesihatan rambut.
    Intipati: Intipati semula jadi tulen daripada Polygonum multiflorum Thunb, ginseng, dan sebagainya, keberkesanan terbukti 6kali ganda dari syampu hitam rambut lain dalam pasaran

    2, Sungguh mudah digunakan, keberkesanan hitam segera selepas penggunaan ringan: Hanya perlu 7-minit untuk menghitamkan rambut anda secara semulajadi, bila-bila dan di mana jua. Ia memastikan kehitaman rambut anda terserlah dari akar ke bahagian terakhir rambut.
    3, Satu gabungan sempurna dengan ciri-ciri penghitaman rambut, seumpama vitamin dan perapi rambut. Kini anda boleh tampil dengan lebih yakin tanpa uban dan kelemumur.

    4.Penggunaan berterusan 4 kali sebulan akan menumbuhkan rambut baru yang hitam dan sihat. Ini kerana kandungan Ginseng akan meresap masuk ke dalam kulit kepala dan mengaktifkan sel melanocyte menghasilkan melanin lalu menumbuhkan rambut baru yang hitam.

    5. Selamat dan sihat, tanpa pewarna rambut dan bahan kimia, ia kekal hitam dan tidak akan bertukar menjadi warna merah, lantas menjadi produk terbaik utk menggaya rambut.

    Arahan Penggunaan:
    1. Memakai sepasang sarung tangan (bahagian akhir kuku anda akan menjadi kelabu oleh bahan aktif tumbuhan semulajadi, tetapi tidak menjejaskan kesihatan sama sekali)
    2. Basahkan rambut anda, kemudian mengelap hampir kering dengan tuala.
    3. Potong peket pada bahagian atas dan letak di atas bahagian tengah palma tangan
    4. Menempatkan syampu ke atas rambut dan menyebarkan keseluruhan rambut selama 7-10 minit seperti penggunaan syampu biasa , dengan membenarkan syampu untuk mencapai akar rambut. Bagi syampu yang terlekat di atas bahagian muka, lapkan dengan kain basah.
    5. Selepas itu, bilas rambut anda dengan air sehingga bersih dan sikat rambut seperti biasa. Hasilnya, rambut hitam yang anggun dan wajah tampak muda.


    Cara membeli:
    Promosi!
    1 peket - rm20 (free postage + sarung tangan)
    3 peket - rm50 (free postage + sarung tangan)
    1 Kotak (20 peket) - rm250 (free postage)







  10. #10
    Peniaga Supreme @ Plaza D'Boom
    Join Date
    16 Jan 2006
    Posts
    5,473

    Gelihati Re: Ardina2u: Susen Pad Herba, Sauna Pants/Tent, Set Bersalin Leesa Formula




    To be Delivered:



    Delivered:
    Last edited by ardina; 4th August 2009 at 11:46 AM.

  11. #11
    Peniaga Supreme @ Plaza D'Boom
    Join Date
    16 Jan 2006
    Posts
    5,473

    Gelihati Re: Ardina2u: Susen Pad Herba, Sauna Pants/Tent, Set Bersalin, Luxor, Gamogen, Zhulian

    Archive (Received/Taken)

    Susen: wmc_azerlma rm23 (13 dec 08) pos register (rcv 17 dec 08)
    Susen: wmc_fib03 rm36.50 (17-jan-09) Pos Laju: ED830903332MY (rcv 19 Jan 09)
    Susen: wmc_patungcomel rm50 (dlvry 18-jan-09) Pos Register: RD271010324MY (rcv 21 Jan 09)
    Susen: ym_sabz_73 rm82 (4pad reg+alas+t. m12 ichi) (dlvry 01-Mac-09) Pos Parcel: CD140730717MY (rcv 4 Mac 09)
    Susen: hp_farah rm20 (dlvry 30-jan-09) Pos Register: RD279987464MY (rcv 05 Feb 09)
    Susen: ym_roihan rm52 ( dlvry 01-Mac-09) Pos Parcel: CD140730677MY (rcv 8 mac 09)
    Susen: ym_shimot_123 (2 ultra, 2 reg, 2 pnty) rm67 (dlvry 28-mac-09) pos parcel: CD137980017MY (rcv 03 apr 09)
    Susen: hp_asnida (2 ultra, 2 reg, 2 pnty) rm67 (dlvry 07-apr-09) pos parcel: CD137980048MY (rcv 16 apr 09)
    Susen: hp_winnie (3 ultra, 2 reg, 2 pnty) rm79 (dlvry 02-jun-09) pos laju: ED855082638MY (rcv 03 jun 09)
    Susen: hp_norhayati (2 ultra, 2 heavy, reg, 2 pnty) rm83 (dlvry 08-jun-09) pos laju: ED661493813MY (rcv 09 jun 09)
    Susen:hp_rinnie (2 ultra, 2 pnty) rm49 (dlvry 25-jun-09) pos laju rm4.41 ED857660705MY (rcv 26 jun 09)
    Susen: hp_asnida (4reg, 1 pnty) rm59 (dlvry 24-jun-09) pos parcel: cd137981128MY (rcv 29 jun 09)
    Susen: hp_winnie (10reg) rm113 (dlvry 20-jul-09) pos register: RD459476325MY (rcv 21 jul 09)
    susen:wmc_alya (3 ultra, 2 pnty) rm59 (dlvry 30-aug-09) pos parcel: cd137981193MY (rcv 04-sept-09)
    susen:wmc_alya (2 ultra) rm30 (dlvry 28-sep-09) pos laju: enMY (rcv 29-sept-09)
    susen:wmc_nanie75 (6 ultra, 2 reg) rm95 (dlvry 05-oct-09) pos laju: enMY (rcv 06-oct-09)
    susen:hp_fiza_serdg (2 ultra) rm24 (dlvry 14-oct-09) by hand (rcv 14-oct-09)
    Susen: hp_wan marziatul (2pnty) rm26 (dlvry 21-oct-09) pos laju: en241549438MY (rcv 22-oct-09)
    susen: hp_azyda/wmc_hanym (1pnty,1reg) (dlvry 22-dec-09) (rm24) pos register: rd521976996my (rcv 31-dec-09)
    susen: hp_saiful (2pnty) (taken 2-jan-10) (rm20) by hand
    susen: tkc_fiza (1heavy) (taken 17-jan-10) (rm14) by hand
    susen: ym_intan zakiah (2ultra) rm30 (dlvry 16-jan-10) pos parcel cd137981318my (rcv 20-jan-10)
    susen:hp_noor hafiza (4ultra) rm51 (dlvry 16-jan-10) pos parcel cd137981321my (rcv 22-jan-10)
    susen:hp_rohana (3pnty, 3reg, 2ultra) (dlvry 16-jan-10) (rm90) pos parcel rmxx cd137981114my (rcv 25-jan-10) owe her rm2.50
    susen:ym_faizah (3ultra,1heavy,2reg) (dlvry 29-jan-10) (rm73) pos parcel rmxx cd137981295my (rcv 07-feb-10)
    susen:hp_rohaida (2ultra,1pnty,2ultra) rm48.50 (dlvry 11-feb-10) pos rmxx cdmy (rcv 12-feb-10)
    susen:wmc_pearlsweets (5pnty) (dlvry 19-feb-10) (rm53) pos laju rm5.85 enmy (rcv 20-feb-10)
    susen:wmc_wawa2u (pnty+reg+heavy+onight) (dlvry 01-jun-10) (rm55) pos laju EN281449588MY (rcv 02-jun-10)
    susen:hp_khairunisa (3ultra) (dlvry 04-jun-10) (rm45) pos laju rm ED928688363MY (rcv 10-jun-10)
    susen:hp_normadiah/ros (6pnty) (dlvry 09-jun-10) (rm60) pos register rd623494359my (rcv 10-jun-10)
    susen:ym_zilla Mahadi (2pnty) (dlvry 04-jul-10) (rm23) pos register rdmy (rcv 07-jul-10)
    susen:hp_rafeah (3ultra) (dlvry 06-aug-10) (rm36) pos laju edmy (rcv 09-aug-10)
    susen: hp_zainun (pnty, reg, heavy) (dlvry 13-aug-10) (rm43) pos laju edmy (rcv 17-aug-10)
    susen: hp_zainun (2pnty) (dlvry 26-aug-10) (rm31) pos laju ed916967900my (rcv 01-Sep-10)
    susen: ym_ismidaIsmail (6ultra) (dlvry 01-Sep-10) (rm60) pos register rd693096773my (rcv 06-Sep-10)
    susen: hp_sabarina (5ultra+2pnty) (dlvry 01-Sep-10) (rm80) pos laju en296327722my (rcv 07-Sep-10)
    susen: MakUda (5pnty+2reg) () by hand (taken 13-Sep-10)
    susen: hp_zainun (2pnty, reg) (dlvry 27-sep-10) (rm40) pos laju edmy (rcv 30-Sep-10)
    susen: exEdar_Haz (2pnty+1heavy) (rm33) by hand (taken 30-sep-10)
    susen: hp_lisdah (7ultra+1reg) (dlvry 04-oct-10) (rm90) pos laju en400145385my (rcv 07-Oct-10)
    susen: exEdar_syafa (3pnty) (rm31) by hand (taken 11-oct-10)
    susen: exEdar_Haz (10pnty+4reg+6heavy) (rm160.40) by hand (taken 13-oct-10)
    susen: YM aznie_pka (2reg+2pnty+2over+2ultra) (dlvry 27-oct-10) (rm83) pos register rd726803865my (rcv 01-Nov-10)
    susen: hp_Azrol (2reg+2pnty+2heavy+2ultra) (rm86) by hand (taken 29-Oct-10)
    susen: hp_xxx (2reg+2pnty+3ultra) (rm70) by hand (taken 13-nov-10)
    susen: hp_zaliha (2reg+2pnty+3ultra) (dlvry 10-nov-10) (rm80) pos laju en400145465my (rcv 11-nov-10)
    susen: hp_faizal (10ultra) (rm100) by hand (taken 12-dec-10)
    susen: hp_cocoa (1ultra+2pnty) (rm30) by hand (taken 16-dec-10)
    susen: hp_zainun (2reg) (dlvry 19-nov-10) (rm30) pos laju en433703714my (rcv 25-nov-10)
    susen: hp_cocoa (8reg+7over+5pnty) (rm161.70) by hand (taken 05-jan-11)
    susen: hp_masita (ultra+reg) (rm20) by hand (taken 16-Jan-11)
    susen: exEdar_Haz (10pnty+4reg+6heavy) (rm160) by hand (taken 27-Jan-11)
    susen: hp_zainun (2reg) (dlvry 27-jan-11) (rm30) pos laju en446973750my (rcv xx-feb-11)
    susen: hp_gee (2ultra+2over) (rm42) by hand (taken 21-mar-11)
    susen: ym_matAris (1reg, 1 over) (dlvry 31-03-11) (rm27) pos laju enmy (rcv 01-apr-11)
    susen: wmc_kemar rm36 (ultra,hvy,reg,over) (dlvry 20-apr-11) en473955557my (rcv 21-apr-11)
    susen: hp_Normaziah rm94 (3ultra,2hvy,2reg,2over,3pnty) (dlvry 5-may-11) pos parcel cd137980927my (rcv xx-may-11) *Double Sale
    susen: geo_sitiLGM rm124 (1ultra,3hvy,4pnty+2s maman) by hand (taken 6-may-11) *Triple Sale



    muara: tkc_Fiza rm20 (kopi7Herbs) by hand (rcv 4-may-11)

    Zhulian: wmc_ayongija (KLCC) - rm90 (dlvry 18-feb-09) By Hand (rcv 18 Feb 09)


    Leesa: wmc_nui7879 (bdy ctr gel) rm33 (dlvry 02-jun-09) pos register: RD372879975MY (rcv 04 jun 09)
    Leesa: ym_kamaliya (set A bersalin) rm215 (by hand) (rcv 27 feb 11)



    Luxor: wmc_rina103 (fem wash) rm23 (dlvry 26-jul-09) pos register: RD398864338MY (rcv 31 jul 09)
    Luxor: hp_baiti (3bdyFoam+2lotion) rm112 (dlvry 10-nov-09) pos laju: ED305388979MY (rcv 11 nov 09)
    Luxor: hp_baiti (6lotion) (dlvry 19-feb-10) rm128.85 pos laju rm9.45 EDMY (rcv 20 feb 10)
    Luxor: hp_baiti (3lotion+2bdyFoam+1creamGamat) (dlvry 27-may-10) rm148 np pos laju rm9.45 En280795197MY (rcv 29-may-10)
    Luxor: wmc_pink_roses (krim gmt) (dlvry 01-jun-10) rm44 pos laju rm EN281449526MY (rcv xx-jun-10)
    Luxor: hp_zuriaWaty (gamat gold, syampoo gold, krim gamat) (dlvry 16-aug-10) (rm140) pos laju ed916967768my (rcv 17-aug-10)

    Elken: edar_amrun (spi500) rm175 by hand (taken 05-jan-11)

    BSY: wmc_daquitz (1pkt shampoo Mgkd) rm20 by hand (taken xx oct 09)
    BSY: edar_emy (3pkt shampoo Mgkd) rm50 by hand (taken xx oct 09)
    BSY: hp_rodziah (1pkt shampoo Mgkd) rm20 by hand (taken xx oct 09)
    BSY: wmc_daquitz (1pkt shampoo Mgkd) rm20 by hand (taken 17 dec 09)

    SaunaPant: ym_stephanie (dlvry 16 jul 10) rm78+9 pos laju owe her rm3 (rcv 17 jul 10)
    SaunaPant: hp_hasni *2item (dlvry 14 Sep 10) rm156+10 pos laju (rcv 15 Sep 10)
    SaunaPant: ym_nimigirlz *2item (dlvry 22 Sep 10) rm154+6 skynet 201535906865 (rcv 23 Sep 10)
    SaunaPant: ym_norhafizah *2item (dlvry 27 Apr 11) rm150+6 skynet 201574102122 (rcv 06 May 11) *Promosi Hari Ibu
    SaunaPant: ym_Pn.reeza *1item (dlvry 13 May 11) rm85 skynet 201 547427701 (rcv xx May 11) *Promosi Hari Ibu
    Last edited by ardina; 7th September 2009 at 12:48 PM.

  12. #12

    Default Re: Ardina2u: Susen Pad Herba, Sauna Pants/Tent, Set Bersalin Leesa Formula

    askum.kak kalau yatie pilih pad ngan pantiliner saja blh tak.byrnnya berapa kalau jd ahli. sbb kalau blh yg lain2 tu yatie x. hanya pad ngan pantiliner sahaja.boleh tak
    Last edited by ardina; 28th December 2008 at 11:42 PM. Reason: To save space

  13. #13
    Peniaga Supreme @ Plaza D'Boom
    Join Date
    16 Jan 2006
    Posts
    5,473

    Gelihati Re: Ardina2u: Susen Pad Herba, Sauna Pants/Tent, Set Bersalin, Luxor, Gamogen, Zhulian

    salam
    kalau nk jadi ahli x amik brg pun blh
    itu kategori ahli biasa
    tp tak blh hire agen
    dpt starter kit je

    tp kalau nk yg brg mmg kena pilih salah satu pakej tuh
    ini blh hire agen
    pakej ni co yg buat..
    bukan akak..


  14. #14

    Default Re: Ardina2u: Susen Pad Herba, Sauna Pants/Tent, Set Bersalin, Luxor, Gamogen, Zhulian

    ai liea nak pantiliner sahaja nnti pm liea ye nak tau harge termasuk pos @ x n no acc berape

  15. #15
    Peniaga Supreme @ Plaza D'Boom
    Join Date
    16 Jan 2006
    Posts
    5,473

    Gelihati Re: Ardina2u: Susen Pad Herba, Sauna Pants/Tent, Set Bersalin, Luxor, Gamogen, Zhulian

    Quote Originally Posted by liea86 View Post
    ai liea nak pantiliner sahaja nnti pm liea ye nak tau harge termasuk pos @ x n no acc berape
    salam
    akak dh pm

  16. #16
    Ahli Baru
    Join Date
    02 Dec 2008
    Posts
    122

    Default Re: Ardina2u: Susen Pad Herba, Sauna Pants/Tent, Set Bersalin, Luxor, Gamogen, Zhulian

    luxor tu barang ape?

  17. #17
    Ahli Lama
    Join Date
    02 Dec 2008
    Posts
    1,564

    Default Re: Ardina2u: Susen Pad Herba, Sauna Pants/Tent, Set Bersalin, Luxor, Gamogen, Zhulian

    set b utk lepas bersalin harga terbaru brape ek,still 260 ke,atau murah lg.....?

  18. #18
    Peniaga Supreme @ Plaza D'Boom
    Join Date
    16 Jan 2006
    Posts
    5,473

    Gelihati Re: Ardina2u: Susen Pad Herba, Sauna Pants/Tent, Set Bersalin, Luxor, Gamogen, Zhulian

    Quote Originally Posted by akucun View Post
    luxor tu barang ape?
    semua
    awak minat nk beli apa?

  19. #19
    Peniaga Supreme @ Plaza D'Boom
    Join Date
    16 Jan 2006
    Posts
    5,473

    Gelihati Re: Ardina2u: Susen Pad Herba, Sauna Pants/Tent, Set Bersalin, Luxor, Gamogen, Zhulian

    Quote Originally Posted by manja_83 View Post
    set b utk lepas bersalin harga terbaru brape ek,still 260 ke,atau murah lg.....?
    salam
    harga masih sama

  20. #20

    Default Re: Ardina2u: Susen Pad Herba, Sauna Pants/Tent, Set Bersalin Leesa Formula

    Produk & Harga
    Pantiliner (20)

    Kegunaan Harian
    Harga: RM10.00 (20 Pantiliners)




    Fungsi :

    hi...pantiliner ni available lagi?
    any sets yg offer pantiliner sahaja x klu i nak bli banyak?

 

 
Page 1 of 6 12345 ... LastLast

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •